fbpx

HONDA NHX 110i LEAD, 2008-2013

2-honda_lead_110

Παρουσιάστηκε το 2009 σαν αντικαταστάτης του απλούστερου, ινδικής κατασκευής Lead με τον αερόψυκτο κινητήρα των 100 κυβικών. Τετράχρονος ο προηγούμενος κινητήρας, τετράχρονος και ο επόμενος, αλλά υγρόψυκτος πλέον με 108 κυβικά.

Απλό, μικρό και βολικό στην πυκνή κυκλοφορία της πόλης, τετράχρονο σκουτεράκι, κατασκευασμένο στην Κίνα, που χάρη στους 9 ίππους του και το σχετικά χαμηλό βάρος του καταφέρνει να κινείται και γρήγορα, εκτός από ευέλικτα. Οι τροχοί του είναι 12’’ μπροστά και 10’’ πίσω, ενώ χαμηλό είναι το ύψος σέλας του. Kάτω από τη σέλα χωρούν δυο κράνη, ένα από τα μεγάλα ατού του συγκεκριμένου scooter.

Ο κινητήρας είναι τετράχρονος με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής, τροφοδοτείται με ψεκασμό (PGM-FΙ) και αποδίδει κάτι παραπάνω από 9 ίππους. Είναι υγρόψυκτος, με το ψυγείο στο πλάι της δεξιάς του πλευράς. Τα φρένα είναι συνδυαζόμενα, δίσκος μπροστά και ταμπούρο πίσω. Τιμή καινούργιου το 2013 – 2.150 ευρώ

Mέση τιμή: 1.150 ευρώ

2008 – 2013: 1.000 – 1.350 ευρώ

(ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι τιμές των μεταχειρισμένων εξαρτώνται από τη χρονολογία του μοντέλου, τα χιλιόμετρα που έχουν διανύσει και την κατάσταση στην οποία βρίσκονται. Οι παραπάνω τιμές που παραθέτουμε είναι ενδεικτικές – δίνουν μια ιδέα για τη διακύμανση των τιμών μεταχειρισμένων της ελληνικής αγοράς. Για παράδειγμα στην αγορά μπορούν να πωλούνται παλαιότερα μοντέλα (σε άριστη κατάσταση, με λίγα χιλιόμετρα) ακριβότερα από νεότερα μοντέλα (σε μέτρια κατάσταση και περισσότερα χιλιόμετρα).

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:Από 1.000-μέχρι 1.700 ευρώ (2.125 ευρώ καινούργιο)
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Tετράχρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, με ψεκασμό, 108cc
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:9,2 ίπποι, στις 7.500 rpm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Τηλεσκοπικό πιρούνι, διαδρ.80 χιλ., καλάμια διαμ. 33mm/ Μονό αμορτισέρ, διάδρ. 70 mmιλ.
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δίσκος 190 mm./ Tαμπούρο 130 mm σύστημα CBS
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
12 ιντσών/10 ιντσών (ελαστικά 0/90 μπρ., 100/90 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1.275 mm.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:740 χιλ.
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:6,5 λίτρα
ΒΑΡΟΣ:114 κιλά
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ