Είσαι στα καλά σου παιδί μου;
Μια Vespa φτιαγμένη για αγώνες ντράγκστερ που δεν χρησιμοποιεί τον δίχρονο μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα της, άλλα έναν ελαφρώς μεγαλύτερο…
Έχετε ακούσει το ανέκδοτο με τη Vespa που πέρναγε διαρκώς τη Ferrari και αργότερα, όταν συναντήθηκαν κάπου ο Βεσπάκιας λέει στον οδηγό της Φεράρι “που να δεις τι θα γινόταν αν μου κούμπωνε και η 6η”; Λοιπόν η Vespa αυτή πρέπει να ήταν κόκκινη. Πρέπει να είχε φτιαχτεί στην Ολλανδία με βοήθεια από Scooter Center στη Γερμανία και πρέπει να ήταν αυτή εδώ που βλέπετε στις φωτογραφίες.
Γιατί αυτή εδώ τη Vespa καμμία Ferrari δεν την πιάνει στις εκκινήσεις. Με τίποτα…
Κάτω από το αθώο περιτύλιγμα, τα ρούχα του αρνιού, το καβούκι μιας Vespa PX κρύβεται ένα τέρας, ο Κουασιμόδος, ο Κινγκ-Κόνγκ. Ένα μοτέρ από Yamaha R1, απλά και σταράτα. Και το μοτέρ είναι φτιαγμένο, δεν είναι στόκ.
Όλη η κατασκευή είναι κατασκευασμένη από την αρχή για αγώνες dragster, υπάρχει ένα ικανό πλαίσιο κάτω από το κέλυφος της Vespa, μην κοροϊδευόμαστε. Η Vespa Dragster 1000 είναι μόνο στο όνομα “Βέσπα”.
Η ιπποδύναμή του γιαπωνέζικου τετρακύλινδρου σε σειρά κινητήρα είναι κοντά στους 170 ίππους και η ιδέα γεννήθηκε το 2010. Για να ολοκληρωθεί το “τέρας” περάσαν χρόνια.
Κινητήρας και πιρούνι είναι από Yamaha R1 και το πλαίσιο της Vespa έχει ενισχυθεί σε μεγάλο βαθμό για να αντέξει τα τεράστια φορτία, “αλλιώς θα τσάκιζε σαν κουτάκι μπύρας” όπως λέει ο δημιουργός της.
Δείτε και τα βιντεάκια, ακούστε πως κάνει η Βεσπ… η VespaR1 και αναλογιστείτε που μπορεί να φτάσει η ευρηματικότητα μερικών ανθρώπων…
Πηγή: blog.scooter-center.com, www.facebook.com/ScooterSloopn/