YAMAHA TRICITY 125, JAPAN: Με οροφή…

Δεν βρέχεσαι, δεν κρυώνεις

Ένα κεραμίδι να βάλουμε πάνω από το κεφάλι μας”, έτσι δε λένε οι νοικοκυραίοι; Κάτι τέτοιο φαίνεται πως σκέφτηκε και ο γιαπωνέζος κατασκευαστής που φτιάχνει “σκεπές” για τα Yamaha Tricity.

tris02

To Yamaha Tricity 125 ήταν το πρώτο και όχι τελευταίο τρίτροχο σκούτερ της Yamaha κάτι που εκτός από ανακοινώσεις έγινε και πράξη αφού ήδη παρουσίασε το Yamaha Tricity 155, που αποτελεί την συνέχεια της εμπλοκής της ιαπωνικής εταιρίας σε αυτή την κατηγορία των σκούτερ.

Το Tricity με καλές πωλήσεις του σε Ευρώπη, αλλά και στην Ελλάδα – είναι το πρώτο 3τροχο scooter στις ταξινομήσεις – που κατάφερε να δώσει στην αγορά μια ακόμα επιλογή, απέναντι στα MP3 της Piaggio, που ήταν τα πρωτοπόρα που εγκαινίασαν την κατηγορία.

tris16

tris19

Από την άλλη τα “σκεπαστά” σκούτερ (τα “καλτσόνε” που λέμε χιουμοριστικά) έχουν κι αυτά ένα κοινό που θέλει αυξημένη προστασία από αέρα, αλλά και βροχή κυριώς, θυμίζοντας περισσότερο μικρό αυτοκίνητο κάμπριο, που μπορεί να είναι είτε ανοικτό, είτε με οροφή.

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής ονομάζεται Ζορό… εντάξει FRP-Zorro λέγεται, και φτιάχνει ειδικά σχεδιασμένα “συστήματα κάλυψης του πάνω μέρους” των Tricity και μάλιστα τους βάζει και τζαμοκαθαριστήρα για να μην μένει το παρμπρίζ-ζελατίνα ποτέ βρώμικο.

tris25

Η μπαγκαζιέρα στο πίσω μέρος προορίζεται για μεταφορά μικροαντικειμένων και δεν βρίσκεται εκεί για να δέχεται μέσα του την αναδιπλούμενη οροφή (όπως κάνουν τα Adiva), αφού η οροφή του FRP-Zorro είναι σταθερά στερεωμένη πάνω στο σκούτερ (στην ποδιά και την σχάρα-ουρά). Η τιμή του γιαπωνέζικου συστήματος οροφής φτάνει τα 1.100 ευρώ περίπου.

Θετικό θεωρούμε ότι το τελικό αποτέλεσμα είναι καλαίσθητο και ταιριαστό με τη σχεδίαση του σκούτερ.

Περισσότερες πληροφορίες: frp-zorro.com

tris27