Απλά αλλάξαν τα σήματα
Και όταν λέμε σιωπή το εννοούμε μεταφορικά αλλά και κυριολεκτικά, αφού το ηλεκτροκίνητο scooter της Seat κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου από την εταιρεία Silence (που σημαίνει σιωπή..) Kείμενο: Νίκος Βιτσιλάκης
Βγαίνουν τα Μέσα και διθυραμβικά δηλώνουν πως καλωσορίζουν τη Seat στο χώρο της μοτοσυκλέτας και των δύο τροχών, παραλληλίζοντάς την μάλιστα με τη BMW, τη Honda και τη Suzuki!
Δεν ισχύει βέβαια κάτι τέτοιο, δεν πρόκειται δηλαδή ο ισπανός κατασκευαστής να ασχοληθεί με την κατασκευή μοτοσυκλετών, απλά κατέφυγε στην επίσης ισπανική εταιρεία Silence προκειμένου να της διαθέσει την άδεια να βάλει το λογότυπο Seat πάνω σε ένα ηλεκτροκίνητο scooter από τη γκάμα της.
Η Silence έχει έδρα στη Βαρκελώνη, είναι ηγέτης στις πωλήσεις ηλεκτρικών σκούτερ στην Ιβηρική χώρα (διαβάστε εδώ).
Το e-Scooter είναι μέρος της στρατηγικής micromobility του Volkswagen Group (στο οποίο ανήκει και η Seat), μιας στρατηγικής που περιλαμβάνει και άλλα οχήματα «πράσινης» μετακίνησης (ένα μίνι αυτοκίνητο και ένα… πατίνι).
O ηλεκτροκινητήρας του έχει ισχύ 11Kw – που στιγμιαία (peak) φτάνουν τα 15Kw- και αποδίδει 240Nm ροπής, προσφέροντας τελική ταχύτητα 100Km/h και επιτάχυνση 0-50Km/h σε μόλις 3,8”.
Η αυτονομία του μπορεί να φτάσει τα 115 χιλιόμετρα με μια φόρτιση, ενώ η ιδιαίτερα ογκώδης μπαταρία του είναι προσθαφαιρούμενη και αυτό σημαίνει πως θα μπορούμε να τη φορτίζουμε σε δικό μας χώρο.
Θα υπάρχουν βέβαια (στις προηγμένες χώρες) σταθμοί φόρτισης δημόσιας χρήσης, με το κόστος για τον χρήστη να βρίσκεται στα μόλις 0,7 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Από πλευράς αποθηκευτικών χώρων το e-scooter δεν τα πάει άσχημα, καθόσον κάτω από τη σέλα του μπορούν να χωρέσουν έως και δύο κράνη.
Το ακόμα πιο ευχάριστο έχει να κάνει με τη δυνατότητα του μοντέλου να συνδέεται -μέσω εφαρμογής- με το κινητό μας τηλέφωνο, παρέχοντας διάφορες χρήσιμες πληροφορίες.
Το e-Scooter παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του Smart City Expo World Congress που έγινε προ ημερών στη Βαρκελώνη και θα είναι διαθέσιμο στην ισπανική αγορά μέσα στο 2020.