Φρεσκάδα στο χώρο των τρίτροχων
Η ελβετική εταιρία Qooder (πρώην ιταλική και πρώην Quadro…) παρουσίασε επίσημα στην έκθεση του Μιλάνου το νέο Qooder Nuvion 300, το οποίο διαφοροποιείται από τα τρίτροχα και τετράχρονα σκούτερ της εταιρίας.
Ένα ακόμα νέο μοντέλο προστίθεται στην αγορά των τρίτροχων σκούτερ και έρχεται από μια εταιρία που έχει επιδείξει δυναμικότητα, αναπτύσσοντας νέα σχήματα και κερδίζοντας τεχνογνωσία πάνω στο θέμα.
Η διαφοροποίηση του Qooder Nuvion 300 είναι καταρχάς εμφανισιακή, αφού σε σχέση με τα υπάρχοντα μοντέλα της γκάμας της Qooder κρίνεται έντονα πιο νεανική και πιο “ανάλαφρη”, κι αυτό το τελευταίο έχει τη σημασία του, μιας και ισχύει και στο μάτι και στη ζυγαριά. Επίσης διαθέτει – όπως θα διαβάσετε παρακάτω – και μια παγκόσμια πρωτιά.
Σε σύγκριση με το τρίτροχο Qooder QV3, το Nuvion είναι κοντύτερο, στενότερο με μικρότερο μήκος και κυρίως ελαφρύτερο. Ενώ το QV3 αγγίζει τα 220 κιλά, το Nuvion φτάνει τα 200, όσο ένα βαρύ δίτροχο 300άρι maxi scooter.
To Nuvion κινείται σαν concept στις ίδιες γραμμές που ακολούθησε πριν από χρόνια η Piaggio, όταν πρώτα παρουσίασε τα πιο συντηρητικής εμφάνισης και βαρύτερα ΜΡ3 300 και ύστερα τα πιο ελαφρά, μικρότερων διαστάσεων και νεανικών γραμμών Yourban 300.
H Qooder ανακοινώνει ότι το Nuvion 300 πετυχαίνει την καλύτερη σχέση βάρους/ιπποδύναμης στο χώρο των τρίτροχων σκούτερ, μιας και ανακοινώνει ιπποδύναμη 29 ίππων.
Ο κινητήρας είναι 278 κυβικών (με διάμετρο x διαδρομή 75 x 63), που είναι οι διαστάσεις του γνωστού-καλού κινητήρα της SYM, ο οποίος χρησιμοποιείται στα Cruisym, Citycom, HD 300.
Άρα – αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί από τον κατασκευαστή – η Qooder χρησιμοποίησε τελικά τον κινητήρα της SYM, όπως είχε ανακοινωθεί αρχικά, πράγμα που μόνο ως θετικό κρίνεται, δεδομένης της πείρας της ταϊβανέζικης εταιρίας στο χώρο των σκούτερ.
Σημαντικό στοιχείο στο Nuvion είναι ότι ο κινητήρας αυτός είναι παράλληλα και Start & Stop, με αποτέλεσμα να έχουμε το πρώτο τρίτροχο σκούτερ της αγοράς που φοράει τέτοιο σύστημα.
Για το Qooder Nuvion 300 ισχύει ό,τι και στα υπόλοιπα σκούτερ της Qooder, χρησιμοποιεί δηλαδή το πατενταρισμένο σύστημα διεύθυνσης/ανάρτησης/κλίσης e-HTS, που συνεργάζεται με δυο τροχούς 14 ιντσών μπροστά, ενώ πίσω υπάρχουν δυο αμορτισέρ και 13άρης τροχός.
Το σύστημα πέδησης είναι συνδυασμένο και διαθέτει και ABS, που είναι μια πολύ καλή και “πλήρης” λύση για την ασφάλεια κατά την επιβράδυνση. Τα φρένα είναι τρεις δίσκοι διαμέτρου 250 mm μπροστά κι ένας δίσκος 240 mm πίσω.
Στα περιφερειακά συναντάμε μια χαμηλή σέλα στα 740 χιλιοστά, όργανο με δύο οθόνες LCD, σύστημα Keyless για την εκκίνηση και φώτα LED.
Θα έχουμε σύντομα περισσότερες πληροφορίες για το πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα (μέσα στο 2020) το Qooder Nuvion 300 και για το ποια θα είναι η τιμή του.