… αλλά και βελτιώσεις
Για το 2018, η οικογένεια των Piaggio MP3 500 ανανεώνεται σε σημεία, έχει πλουσιότερο εξοπλισμό, αλλά κυρίως βελτιώνει τον μονοκυλινδρο κινητήρα, αυξάνοντας την ιπποδύναμή του.
Το Piaggio MP3 500 είναι ένα πολύ σημαντικό σκούτερ για την ιταλική εταιρία, ειδικά για τη γαλλική αγορά, όπου πουλάει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο… τρίτροχο, δίτροχο, σκούτερ ή μοτοσυκλέτα ανεξαρτήτως κυβισμού.
Για το 2018 θα κυκλοφορεί σε δυο εκδόσεις, το Piaggio MP3 500 hpe Sport και το Piaggio MP3 500 hpe Business.
Κι έτσι μετά από τα 300άρια ΜΡ3 που έγιναν 350 (διαβάστε εδώ), η Piaggio ενισχύει την απόδοση του μεγάλου τρίτροχου της σκούτερ, του 500, με τον νέο κινητήρα HPE που έχει αυξημένη απόδοση.
Επίσης υπάρχουν αμορτισέρ αερίου για την έκδοση Sport και Vio TomTom για την έκδοση Business, κάνοντας έτσι τον εξοπλισμό των τρίτροχων ΜΡ3 πλουσιότερο από ποτέ.
Η εμφάνιση των νέων Piaggio MP3 500 του 2018 δεν έχει αλλάξει δραματικά, ακολουθώντας πάντα τις γραμμές που ορίζονται από το Centro Stile του Piaggio Group και βασικά κινούνται πάνω σε αυτοκινητιστικές γραμμές.
Η στιλιστική τους εξέλιξη επικεντρώνεται σε λεπτομέρειες, διαφορετικά χρώματα, είτε στον κυρίως κορμό τους, είτε σε κάποια σημεία.
Piaggio MP3 500 HPE, τι αλλάζει για το 2018:
- Δύο εκδόσεις η Piaggio MP3 500 Sport και Piaggio MP3 500 Business
- Νέος βελτιωμένος κινητήρας 500 HPE, με αυξημένη ιπποδύναμη
- Νέα φιμέ ζελατίνα που ρυθμίζεται σε τρεις θέσεις, που προσφέρει μεγαλύτερη προστασία από τον αέρα, με ενσωματωμένες χούφτες
- Η νέα σέλα έχει περισσότερο αφρώδες για άνεση του αναβάτη και διαφορετικές ραφές, ενώ ξανασχεδιάστηκε και η σέλα του συνεπιβάτη, όπως και η πλάτη/μαξιλαράκι και οι δυο χειρολαβές
- Νέα χρώματα και εξοπλισμός
- Αισθητικές αλλαγές στο μπροστινό τμήμα (μάσκα) των σκούτερ και νέα φλας LED
- Νέα αμορτισέρ λαδιού-αερίου (για την έκδοση Sport)
Η Sport έκδοση του Piaggio MP3 500 HPE, διακρίνεται από τις μαύρες ζάντες με κόκκινες λεπτομέρειες.
Τα μαρσπιέ είναι εφοδιασμένα με αλουμινένια δάπεδα και τα δυο αμορτισέρ πίσω είναι λαδιού-αερίου. Και οι τρείς δίσκοι του Sport είναι τύπου μαργαρίτα. Θα διατίθεται σε πέντε χρώματα, μέσα στα οποία υπάρχουν ματ και παστέλ αποχρώσεις.
Το νέο Piaggio MP3 500 HPE Business ξεχωρίζει κατ’ αρχήν από το ταμπελάκι “Business” στο πίσω μέρος, τις ασημι-γκρι ζάντες και το τούνελ στο ίδιο χρώμα.
Στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει το GPS Vio της first TomTom που βρίσκεται στο τιμόνι και παίρνει ρεύμα από μια θύρα USB που βρίσκεται στην ποδιά.
Tο μαύρο προστατευτικό του νέου σιγαστήρα της εξάτμισης και οι μαύρες χειρολαβές για τον συνεπιβάτη είναι κοινά για τα δυο μοντέλα.
Και τα δύο 500άρια είναι εξοπλισμένα με σύστημα ABS, αλλά και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR, το οποίο εμποδίζει το σπινάρισμα του πίσω τροχού σε μέτριας πρόσφυσης ή βρεγμένο οδόστρωμα.
Εκτός το νέο φινίρισμα και τα χρώματα είναι κατά κύριο λόγο οι κινητήρες που κάνουν τη διαφορά στα νέα Piaggio MP3 500 του 2018.
Έτσι, ο ανανεωμένος, γνωστός, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος τετραβάλβιδος κινητήρας των 500 κυβικών έχει πλέον τον κωδικό HPE (High Performance Engine). Διαθέτει γκάζι ride και δύο χαρτογραφήσεις (modes), ένα οικονομικής οδήγησης, κι ένα υψηλότερων επιδόσεων.
Στόχος είναι η ροπή στις χαμηλές στροφές και η προοδευτική απόδοση. Έχει δεχθεί βελτιώσεις σε διάφορα σημεία καθώς και έναν νέο εκκεντροφόρο με διαφορετικό χρονισμό.
Το φιλτροκούτι έχει αυξήσει τον όγκο του και την ροή του αέρα, ενώ αλλαγές έχει δεχθεί και η εξάτμιση για να εκπέμπει “πιο ευχάριστο και χαμηλότερο ήχο”, ενώ δεν έχει επιβαρυνθεί η κατανάλωση, παρότι ο κινητήρας αποδίδει πλέον 41 ίππους, δηλαδή 10% παραπάνω από τον προκάτοχό του.