fbpx

HONDA ADV 125: Θα έρθει στην Ευρώπη

 To ADV 125 και η Γηραιά Ήπειρος

Ένα από τα νέα μοντέλα που έχουν τραβήξει πρόσφατα τα περισσότερα φώτα της δημοσιότητας και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον του κοινού είναι το ινδονησιακής κατασκευής Honda ADV 150 (και όχι XDV… όπως γράφεται λανθασμένα ακόμα κι από συναδέλφους). Πρόκειται για ένα μοντέλο το οποίο έχει εντυπωσιάσει κυρίως με την εμφάνιση, αλλά και τον εξοπλισμό του. Η μέρα του ερχομού του στην Ευρώπη, αλλά ως Honda ADV 125,  ολοένα και πλησιάζει.

Γιατί όμως ως ADV 125 και όχι με τον κινητήρα των 150 κυβικών; Επειδή η Ευρώπη προμοτάρει και προωθεί τα 125άρια σαν κατηγορία αρχαρίων, τα οποία μπορούν να οδηγηθούν και με δίπλωμα αυτοκινήτου σε κάμποσες χώρες.

Τα 150άρια πηγαίνουν καλά σε πωλήσεις σε δυο μόνο ευρωπαϊκές αγορές, την ιταλική και την ελληνική, και η Honda μάλλον δεν θα μας κάνει το χατίρι, αν και ελπίζουμε το αντίθετο.

Η γιαπωνέζικη εταιρία παρουσίασε τις τελευταίες δημιουργίες της σε μια ψηφιακή παρουσίαση για τα σαλόνια της Osaka και του Tokyo, όπου το νέο ADV 150, ένας μικρός κλώνος του διάσημου X-ADV 750, έκανε εκεί την εμφάνισή του και ορισμένα στοιχεία υποδεικνύουν ότι θα γίνει εξαγωγή και στην Ευρώπη, εκτός από τις ΗΠΑ (;) για τις οποίες ανακοινώθηκε νωρίτερα.

Στην παρουσίαση αναφέρθηκε μάλιστα ότι από τη στιγμή που ανακοινώθηκε ο ερχομός του μοντέλου στην Ιαπωνία (14 Φεβρουαρίου) έχουν γίνει ήδη 4.800 παραγγελίες!

Σημειώστε ότι το μοντέλο που πηγαίνει στην Ιαπωνία είναι κατασκευασμένο από την Thai Honda Manufactoring Co Ltd. που είναι η θυγατρική της εταιρίας στην Ταϊλάνδη και όχι από το Ινδονησιακό εργοστάσιο της PT Αstra Honda. Άρα το πιθανότερο είναι αυτό να ισχύσει και για την ευρωπαϊκή αγορά.

Στην “εικονική παρουσίαση” που διοργανώθηκε από τον κατασκευαστή, λόγω του ότι είχε ακυρωθεί το 36ό σαλόνι της Osaka και η 47η Έκθεση Μοτοσικλέτας του Tokyo εξαιτίας της κρίσης του κοροναϊού, το σκούτερ εξακολουθεί να έχει 149 cc, αλλά το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση του “ασιατικού PCX”, το οποίο εκεί κυκλοφορεί με κινητήρα 150 κυβικών, αλλά στην Ευρώπη έρχεται σαν 125.

Η Honda έχει αποδείξει ότι μπορεί εύκολα να μειώσει τον κυβισμό, έτσι ώστε να συμμορφωθεί και να ταιριάξει περισσότερο με την ευρωπαϊκή αγορά.

Επιπλέον, ο εξοπλισμός του ADV 150 είναι πλήρως συμβατός με τα ευρωπαϊκά πρότυπα, πανομοιότυπος με τα ευρωπαϊκά μοντέλα, από το υπέροχο όργανο LCD, τη ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα, τα αμορτισέρ της Showa με ξεχωριστό δοχείο λαδιού.

Τέλος, το διαφημιστικό βίντεο είναι εξ ολοκλήρου γυρισμένο στην Ευρώπη… υποδηλώνοντας ότι η Honda προετοιμάζει την άφιξη ενός ADV 150 που θα μετατραπεί σε ADV 125, δεδομένου του όγκου των πωλήσεων της κατηγορίας 125 στην Ευρώπη και ειδικά στην Ιταλία και τη Γαλλία.

Δείτε το βίντεο: www.honda.co.jp

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ