Αλλαγές, αναβαθμίσεις, νέα μοντέλα
H Yamaha παρουσιάζεται για το 2021 με μια πλήρη, Euro 5 γκάμα σκούτερ, που περιλαμβάνει μοντέλα όλων των κατηγοριών. Πολλές οι ανανεώσεις στα υπάρχοντα μοντέλα αλλά και προσθήκη νέων διαμορφώνουν έναν τιμοκατάλογο με εύρος τιμών από τα 2.490 μέχρι και τα 14.200 ευρώ.
Η γκάμα των σκούτερ της γιαπωνέζικης εταιρίας των τριών διαπασών χωρίζεται σε δύο βασικές κατηγορίες, Urban Mobility και Sport, με την πρώτη να περιλαμβάνει τα μοντέλα αστικού προσανατολισμού και τη δεύτερη τις πιο δυναμικές και πολυτελείς προτάσεις.
Ξεκινώντας από τα Urban Mobility, λοιπόν, το πρώτο μοντέλο που συναντάμε είναι το ανανεωμένο Yamaha D’elight 125, το οποίο αποτελεί και την πιο προσιτή πρόταση σκούτερ στη γκάμα της Yamaha.
To μοντέλο ανανεώθηκε για το 2021, με νέα σχεδίαση, Euro 5 κινητήρα με σύστημα Start – Stop, ενώ παρά την προσθήκη 2 κιλών στον συνολικό βάρος, παραμένει εξαιρετικά ελαφρύ στα 101 κιλά.
Η τιμή του παραμένει στα 2.490 ευρώ, χωρίς μεταβολές σε σχέση με το 2020.
Συνεχίζοντας στον τιμοκατάλογο, το Yamaha N–MAX 125, ανανεώθηκε επίσης σε μεγάλο βαθμό.
O τεχνολογικά προηγμένος κινητήρας του με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VVA, συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro 5, χωρίς απώλειες στην ισχύ, ενώ η προσθήκη του Traction Control αναβαθμίζει σε μεγάλο βαθμό τον τομέα της ασφάλειας.
Το πλαίσιο είναι επανασχεδιασμένο, ενώ φρεσκάρισμα είχαμε και στη σχεδίαση του μοντέλου, το οποίο μεταξύ άλλων αποκτά επίσης νέο πίνακα οργάνων με σύστημα διασυνδεσιμότητας, LED προβολείς και Smart Key εκκίνηση / κλείδωμα, χωρίς την χρήση κλειδιού.
Η τιμή του N–MAX 125 ανακοινώνεται στα 3.290 ευρώ, τιμή αρκετά αυξημένη σε σχέση με το παρελθόν – κατά 440 ευρώ – μιας και το μοντέλο του 2020 τιμολογούνταν στα 2.850 ευρώ.
Η μεγαλύτερου κυβισμού έκδοση, Yamaha N–MAX 155 θα φέρει τις ίδιες αλλαγές, ωστόσο η διάθεσή της θα ξεκινήσει τον Αύγουστο του 2021.
Προς το παρόν, στον τιμοκατάλογο αναφέρεται (και διατίθεται) η Euro 4 έκδοση του 2020, με την τιμή να έχει μεταβληθεί ελαφρά προς τα πάνω – ίδια με αυτή του N-MAX 125 Euro5 – στα 3.290 ευρώ, από 3.250 ευρώ που ήταν πριν.
Τα τρίτροχα Tricity 125 και 155 θα συνεχίσουν να διατίθενται ως Euro 4 εκδόσεις, αφού ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί η ανανέωσή τους σε Euro 5, με τις τιμές τους να παραμένουν στα 4.490 και 4.790 ευρώ αντιστοίχως.
Υπενθυμίζουμε ότι έχει δοθεί ετήσια παράταση από την ΕΕ για τη συνέχιση της διάθεσης του στοκ των Euro 4 μοντέλων που παρέμειναν απούλητα, λόγω της ύφεσης στην αγορά από την πανδημία του κορωνοϊού.
To Yamaha Τricity 300, σε αντίθεση με τις μικρότερους κυβισμού εκδόσεις, συμμορφώνεται με τις Euro 5 προδιαγραφές και όντας “φρέσκο” στην αγορά μοντέλο, συνεχίζει την πορεία του, χωρίς αλλαγές, πέραν τις τιμής του, που ανέβηκε κατά 200 ευρώ και πλέον διαμορφώνεται στα 8.490 ευρώ, από 8.290 ευρώ που είχε ανακοινωθεί το 2020.
Περνώντας στην Sport κατηγορία της γκάμας των Urban Mobility μοντέλων, το Yamaha X–MAX 125 αποτελεί νέα προσθήκη, όχι μόνο γιατί ανανεώθηκε σε μεγάλο βαθμό, αλλά και γιατί η ελληνική αντιπροσωπεία αποφάσισε να το εισάγει και να το διαθέσει στην εγχώρια αγορά για πρώτη φορά, μετά από την παρουσίασή του το 2017.
Πρόκειται για ένα πολυτελές και τεχνολογικά προηγμένο σκούτερ, το οποίο για το 2021, φέρει στον standard εξοπλισμό του νέο Blue Core κινητήρα με σύστημα μεταβλητού χρονισμού στις βαλβίδες εισαγωγής (VVA), Start–Stop λειτουργία, ABS και Traction Control, Smart Key, LED φώτα και ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις ζελατίνα.
Σημαντικό είναι επίσης για τη νέα χρονιά, το γεγονός ότι το X–MAX 125 είναι κατά 9 κιλά ελαφρύτερο, σε σχέση με την έκδοση 2020.
Η τιμή του δεν είναι χαμηλή – ειδικά για 125 – αφού φτάνει τα 4.900 ευρώ, με την Tech Max έκδοση, που φέρει έξτρα διακοσμητικά στοιχεία, να τιμολογείται στα 5.200 ευρώ.
To Yamaha Χ-ΜΑΧ 300 με τη σειρά του, απόκτησε βελτιωμένο Blue Core κινητήρα Euro 5 προδιαγραφών, ο οποίος σύμφωνα με την Yamaha είναι κατά 6% πιο οικονομικός σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Η τιμή του βάσει του νέου τιμοκαταλόγου παραμένει σταθερή, στα 6.290 ευρώ, ενώ η Tech Max έκδοση, που αντικαθιστά την Iron Max του 2020, ανακοινώνεται επίσης με αμετάβλητη τιμή, στα 6.690 ευρώ.
Τα Yamaha Χ-ΜΑΧ 400, δεν έχουν ακόμη ανανεωθεί σε Euro 5, οπότε μέχρι νεωτέρας και βάσει της παράτασης που έχει δοθεί από την ΕΕ για την διάθεση του Euro 4 στοκ, διατίθενται ακόμα χωρίς μεταβολή στις τιμές τους, στα 7.300 ευρώ η «βασική» έκδοση και 7.690 ευρώ η Iron Max έκδοση που μετονομάζεται σε Tech Max.
Οι εκδόσεις των Yamaha T–MAX 560 είχαν από νωρίς ανανεωθεί σε Euro 5 (και όχι μόνο) μέσα στο 2020, οπότε το μόνο νέο για το 2021, είναι η διάθεση μερικών νέων χρωματικών επιλογών. Σε ό,τι αφορά στις τιμές, αυτές παραμένουν στα ίδια επίπεδα, 12.200 ευρώ το T–MAX 560 και 14.200 ευρώ το T–MAX 560 Tech Max.
Περισσότερες πληροφορίες: www.yamaha-motor.eu/gr
URBAN MOBILITY |
||
D’ ELIGHT 125 |
2.490 € |
|
NMAX 125 νέο |
3.290 € |
|
NMAX 155 |
3.290 € |
|
TRICITY 125 |
4.490 € |
|
TRICITY 155 |
4.790 € |
|
TRICITY 300 2021 |
8.490 € |
|
SPORT |
||
X-MAX 125 2021 |
4.900 € |
|
X-MAX 125 TECH MAX 2021 |
5.200 € |
|
X-MAX 300 |
6.290 € |
|
X-MAX 300 TECH MAX 2021 |
6.690 € |
|
X-MAX 400 |
7.300 € |
|
X-MAX 400 TECH MAX |
7.690 € |
|
TMAX 560 |
12.200 € |
|
TMAX 560 TECH MAX |
14.200 € |