fbpx

PIAGGIO FLY 125 3V, 2014: ΜΕ ΤΑΜΠΟΥΡΟ ΠΙΣΩ

 Αλλαγές…

Μετά από παρατήρηση-σχόλιο αναγνώστη του Scooternet και επιτόπια έρευνα ανακαλύψαμε ότι τα τελευταία Piaggio Fly 125 3V που ήρθαν στην Ελλάδα δεν χρησιμοποιούν πλέον το υδραυλικό δισκόφρενο στον πίσω τροχό όπως γνωρίζαμε, αλλά μηχανικό ταμπούρο.

To δημοφιλέστερο 125άρι της Piaggio, είναι το Fly 3V

To δημοφιλέστερο 125άρι της Piaggio, είναι το Fly 3V

Για λόγους αποφυγής παρεξηγήσεων και παρανοήσεων ενημερώνουμε τους αναγνώστες μας για το παραπάνω θέμα: τα πρώτα ανανεωμένα Fly 125 με τον νέο 3βάλβιδο κινητήρα, που εισήχθησαν στη χώρα μας με τιμή 1.900 ευρώ, φορούσαν στον οπίσθιο τροχό (όπως και στον μπροστινό) δισκόφρενο διαμέτρου 220 χιλιοστών και δαγκάνα ενός εμβόλου.

Αυτό συνέβαινε στην πρώτη γενιά Fly, κάτι που δεν συνεχίστηκε στο επόμενο μοντέλο.

Ιδού και το μηχανικό ταμπούρο στον πίσω τροχό του Fly 125 3V

Ιδού και το μηχανικό ταμπούρο στον πίσω τροχό του νέου Fly 125 3V

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του αναγνώστη σκουτερίστα που μας υπέδειξε το θέμα, σαν δικαιολογία του αναφέρθηκε (δεν μας λέει από ποιούς) ότι το παλαιότερο μοντέλο με το δισκόφρενο είχε πολύ χαμηλό κεντρικό στάντ που έβρισκε στα πεζοδρόμια, ενώ στο καινούργιο μοντέλο με το ταμπούρο, το πρόβλημα αυτό δεν υφίσταται. Επίσημη ανακοίνωση, για ποιο λόγο η εταιρία προχώρησε σε αυτή την αλλαγή δεν υπάρχει προς το παρόν πάντως.

Η τιμή του νέου Piaggio Fly 125 3V – που διατίθεται σήμερα στην αγορά, με το μηχανικά κινούμενο μονό ταμπούρο πλέον, διαμέτρου 140 χιλιοστών στον πίσω τροχό – είναι 1.950 ευρώ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ