Το μεγάλο ινδικό στοίχημα
Η Kymco είναι μια εταιρία που ειδικεύεται στην κατασκευή σκούτερ και μια από τις μεγαλύτερες στον κόσμο. Διαθέτει μεγάλο δίκτυο αντιπροσώπων ανά τον κόσμο και το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην ταϊβανέζικη αγορά, ενώ πρόσφατα ανακοίνωσε ένα μεγαλόπνοο σχέδιο, δημιουργώντας μια ξεχωριστή πλατφόρμα ηλεκτρικών σκούτερ και υποστήριξής τους. Παράλληλα και την απόφασή της να διεισδύσει στην αγορά της Ινδίας.
Η είσοδος της Kymco στην Ινδία μπορεί να αποδειχθεί ακόμα πιο μεγαλόπνοο σχέδιο, μιας και ο πρόεδρος της ανακοίνωσε ότι αυτό θα συμβεί σε τρία χρόνια! Για τέτοια προσοχή στον προγραμματισμό αναφερόμαστε, ειδικά όταν πρόκειται για μια τόσο μεγάλη αγορά. Τόσο μεγάλη που τα νούμερα πάντα εντυπωσιάζουν.
Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, το 2017 οι πωλήσεις των δίτροχων στην Ινδία έφτασαν τις 17.589.511 μονάδες. Αντίστοιχα οι πωλήσεις της Ταϊβάν το 2017 έφταναν τις 999.570 μονάδες, άρα η Ινδία είναι 17 φορές περίπου μεγαλύτερη από την αγορά της Ταϊβάν.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις των οικονομικών κύκλων οι πωλήσεις στην Ινδία θα ανέβουν ακόμα περισσότερο. Επί του παρόντος, η εταιρία με το υψηλότερο μερίδιο αγοράς στην αγορά της Ινδίας είναι η Honda, η οποία αποσπά σχεδόν το 60% των πωλήσεων! Δεύτερη και τρίτη είναι οι εγχώριες Hero και TVS, με μερίδιο αγοράς περίπου 15%, ενώ τέταρτη και πέμπτη είναι η Yamaha και η Suzuki.
Παρότι η Kymco έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τις Kawasaki και BMW πιστεύεται ότι οι πιθανότητες της να συνεργαστεί με ιαπωνικές ή άλλες μάρκες στην Ινδία είναι μικρές.
Ποιο είναι το μεγάλο πλάνο; Μα να είναι έτοιμη το 2021, αφού η πρωτοτυπία είναι ότι η Kymco για να μπει στην Ινδική αγορά κατευθείαν με ηλεκτρικά σκούτερ! Τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν αρχίσει να πουλιόνται στην Ινδία ήδη από το 2000, ωστόσο, λόγω μέτρων περιβαλλοντικής στήριξης, κυβερνητικών πολιτικών και φορολογικών ζητημάτων, οι πωλήσεις δεν ήταν εντυπωσιακές.
Τώρα όμως η κυβέρνηση έχει αρχίσει να ενθαρρύνει την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων, για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος. Η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στην Ινδία αντιμετώπισε κυρίως το πρόβλημα της διάρκειας ζωής των μπαταριών και του χρόνου φόρτισής τους.
Ειδικά στην απέραντη Ινδία, πολλές μη αστικές και αγροτικές περιοχές, δεν έχουν τη δυνατότητα δημιουργίας σταθμών φόρτισης ή σταθμών ανταλλαγής μπαταριών, κάτι που φιλοδοξεί να κάνει η Kymco με την πλατφόρμα IONEX!
Διαβάστε εδώ για την πλατφόρμα IONEX
Στην πραγματικότητα, η Kymco, ο πέμπτος μεγαλύτερος κατασκευαστής δίτροχων στον κόσμο θα εισέλθει στην αγορά της Ινδίας με ένα “στημένο” σύστημα ηλεκτρικών σκούτερ και κυρίως την υποστήριξή τους σε ρεύμα και μπαταρίες. Κι αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο στοίχημα.