Κι άλλα σκούτερ, με 125 και 500 κυβικά από την Kawasaki
Ήταν να αρχίσει η Kawasaki να ασχολείται με τα σκούτερ, γιατί από τη στιγμή που παρουσίασε το maxi scooter Kawasaki J300 πήρε φόρα και προγραμματίζει νέα μοντέλα για το άμεσο μέλλον.
Η Kawasaki ήταν η τελευταία των 4 ιαπωνικών γιγάντων που δεν είχε ασχοληθεί με το θέμα των σκούτερ, κάτι που έκανε “μόλις πρόσφατα” το 2013 σε σχέση με την πολυετή της δραστηριοποίηση στον χώρο των δύο τροχών. Μπορεί η Kawasaki να είχε λανσάρει το πρώτο της σκούτερ το ’53 (όπως είχαμε γράψει στο αντίστοιχο ιστορικό μας άρθρο) αλλά η επόμενή της κίνηση πήρε κάμποσο καιρό να πραγματοποιηθεί… μόλις 60 χρόνια αργότερα, αν παραβλέψουμε βεβαίως τα rebranding σκούτερ της Suzuki, που είχαν κυκλοφορήσει το ’00 με το έμβλημα της Kawasaki.
Το Kawasaki J300 που παρουσιάστηκε το 2013 για την Ευρωπαϊκή αγορά φαίνεται ότι δεν θα μείνει μόνο του, αφού η εταιρία του Akashi πρόσφατα κατέθεσε τα ονόματα (trademarks, σήματα κατεθέντα) τα Kawasaki J500 και Kawasaki J125, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν (όποτε συμβεί αυτό) το πιθανότερο πάνω σε σκούτερ.
Πάμε λοιπόν να δούμε ποια σενάρια παίζουν σε αυτή την περίπτωση. Πρώτον μπορεί να ακολουθηθεί η πεπατημένη και τα μελλοντικά σκούτερ να στηριχτούν, όπως και το J300, πάνω σε αντίστοιχα μοντέλα της Kymco. Στην περίπτωση του J125 υπάρχει το Downtown 125, και στην περίπτωση του J500 υπάρχει το Kymco Xciting 500 Ri.
Αν τα δυο αυτά σκούτερ εμφανιστούν στο άμεσο μέλλον, τότε η εξέλιξη και η βελτίωση των παραπάνω σκούτερ από την πλευρά των μηχανικών της Kawasaki πρέπει να έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό. Από την άλλη όμως, αν η Kawasaki σκοπεύει να αναπτύξει τη γκάμα των σκούτερ της, τότε είναι πιο λογικό να μην στηρίζεται σε άλλους κατασκευαστές, αλλά να σχεδιάσει τα νέα της σκούτερ εξ αρχής και μόνη της. Τι λέτε το σαλόνι του Μιλάνου στο τέλος του ’15 θα φέρει τα νέα αδελφάκια του J300;
Όσο δε για το αξιόλογο Kawasaki J300 – που έχει σημειώσει ικανοποιητικές πωλήσεις από τότε που παρουσιάστηκε – προσφέρεται στην Ευρώπη με την αυξημένη εγγύηση 4 ετών, Kawasaki K-Care Warranty Plus, δείχνοντας βεβαίως και την πίστη της εταιρίας για το συγκεκριμένο μοντέλο. Με όλες αυτές τις κινήσεις, αν μη τι άλλο, η Kawasaki δείχνει να έχει πάρει στα σοβαρά το “κεφάλαιο σκούτερ”.