fbpx

YAMAHA TMAX SX/DX: Νέα μοντέλα το 2017;

Ένα ΤΜΑΧ σπόρ και ένα τουρισμού;

Με την είδηση ότι η Yamaha κατέθεσε δύο ονομασίες για το διάσημο maxi scooter της, το ΤΜΑΧ, οι φήμες για μελλοντικές εκδόσεις φουντώνουν. Και τα σενάρια έχουν ενδιαφέρον.

Δυο κωδικούς, τους SX και DX, κατέθεσε πρόσφατα η γιαπωνέζικη εταιρία, κίνηση που είναι πιθανόν να δείχνει την μελλοντική άφιξη δύο εκδόσεων που θα εφαρμοστούν πάνω στην τρέχουσα βάση-πλατφόρμα του Yamaha ΤΜΑΧ 530. Και αν υπάρξουν εξελίξεις πάνω σε αυτό το εξαιρετικά στρατηγικό μοντέλο της Yamaha το 2017 θα φέρει καλά νέα για τον χώρο των maxi scooter.

Yamaha_TMax_2017_1 (2)

Το πιο λογικό σενάριο είναι ότι: αντί η Yamaha να δημιουργήσει εκ του μηδενός ένα ή δύο νέα μοντέλα maxi scooter, θα μπορούσε να προσφέρει δύο παραλλαγές, δυο εκδόσεις του διάσημου TMΑΧ το 2017. Οι ονομασίες SX και DX που κατατέθηκαν από Yamaha έχουν αυτή τη δυνατότητα.

Το Yamaha ΤΜΑΧ 530 είναι ένα κομβικό σκούτερ-σταθμός, έχοντας κατακτήσει τις μεγαλύτερες πωλήσεις της ιαπωνικής κατασκευάστριας εταιρίας και έχει πετύχει εξαιρετικές πωλήσεις ειδικά στην Ευρώπη.

Με τον ερχομό των προδιαγραφών Euro4, το μεγάλο σκούτερ της Yamaha έχει την υποχρέωση να αλλάξει σημαντικά, κι έτσι δίνεται η ευκαιρία στην εταιρία να παρουσιάσει δύο “νέα” ΤMΑΧ.

2012_XP500_Scooters_Rough quarter sketchΗ ονομασία SX TMAX θα μπορούσε να αφορά στο σκούτερ με τον σπορ προσανατολισμό, φανταστείτε κάτι που να είναι κοντά στο ΤΜΑΧ ξέρουμε, με μικρές αλλαγές σε σημεία. Η σπορ εμφάνιση μπορεί ενισχυθεί με μικρότερη ζελατίνα, μια διαφορετική εξάτμιση και με πλήθος αισθητικών παρεμβάσεων, για παράδειγμα.

Το DX TMAX είναι μια ακόμα πιο ενδιαφέρουσα υπόθεση, αφού θα μπορούσε να απευθύνεται σε ένα κοινό που δεν έχει προσεγγίσει το TMΑΧ μέχρι σήμερα, στην κατεύθυνση των BMW C650GT και Suzuki Burgman AN 650.

2012_XP500_Scooters_Clay

Το DX TMAX θα μπορούσε να είναι η έκδοση του τουρισμού του σκούτερ, κατάλληλο για καθημερινή χρήση, που παράλληλα να προσφέρει ανέσεις για μεγάλα ταξίδια. Λίγες αλλαγές στα πλαστικά, ειδικά στο μπροστινό κομμάτι του φέρινγκ, μια μεγαλύτερη, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, μια μεγαλύτερη ξανασχεδιασμένη σέλα, υποδοχές για μπαγκαζιέρες, ηλεκτρονικά βοηθήματα, κ.λπ., μπορούν να φτιαχτούν σχετικά εύκολα για μια μεγάλη εταιρία.

To μέλλον θα δείξει λοιπόν για το κατά πόσο η Yamaha σκοπεύει να πατήσει πάνω στις μεγάλες πωλήσεις και την αναγνωρισιμότητα του ΤΜΑΧ και να τολμήσει, μέσω μιας επιθετικής πολιτικής, να χρησιμοποιήσει την επιτυχία της και να επεκταθεί στην κατηγορία των μεγάλων σκούτερ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ