fbpx

YAMAHA TMAX 530, 2017: Οι πρώτες δοκιμές

Παρουσίαση στη Νότια Αφρική

Στο Κέιπταουν της Νότιας Αφρικής και στην μποτιλιαρισμένη της κίνηση κλήθηκαν οι δημοσιογράφοι απ’ όλη την Ευρώπη να οδηγήσουν για πρώτη φορά τα νέα Yamaha ΤΜΑΧ 530 και στις τρεις εκδόσεις και μιας και δεν είχαμε προσκαλεστεί μεταφέρουμε τις παρατηρήσεις τους.

Το πολυαναμενόμενο θρυλικό maxi scooter που τόση αίγλη έχεις χαρίσει στη γιαπωνέζικη εταιρία, το Yamaha ΤΜΑΧ 530 έχει αποσπάσει μέχρι στιγμής κολακευτικά σχόλια για πλήθος τομέων του, ενώ υπάρχουν και αρνητικά στοιχεία, όπως για παράδειγμα η τιμή αγοράς του.

  • Παρακάτω, ακολουθούν τα σχόλια των συναδέλφων δημοσιογράφων που είχαν την τύχη να το οδηγήσουν
  • Η θέση οδήγησης του νέου TMAX έχει αλλάξει προς το λιγότερο σπορ και προς την περισσότερη άνεση
  • Το maxi scooter από την Iwata του 2017 δεν είναι για όλους με την τιμή που έχει.

  • Είναι βελτιωμένο από πλευράς ευελιξίας και άνεσης, έχει καλό εξοπλισμό, γραμμικής απόδοσης κινητήρα και μειωμένο βάρος, στα θετικά του
  • Στα αρνητικά μπαίνει η τιμή (στην Ελλάδα ξεκινάει από τις 12,5 χιλιάδες ευρώ και φτάνει μέχρι τις 14,2) και ο, και πάλι, περιορισμένος χώρος κάτω από τη σέλα.

  • Η τελική μετρήθηκε στα 160 χλμ/ώρα και η μέση κατανάλωση στα 5,9 l / 100km, με την αυτονομία να φτάνει στα 250 χιλιόμετρα
  • Οι ιδιοκτήτες ΤΜΑΧ είχαν ζητήσει -μετά από έρευνες που έγιναν από την Yamaha – μεγαλύτερη αυτονομία (που συνεπάγεται σε μεγαλύτερο ντεπόζιτο) και περισσότερο χώρο κάτω από τη σέλα. Αυτά τα δύο σημεία δεν μπορούσαν να πραγματοποιηθούν χωρίς να επηρεάζεται γραμμή του σκούτερ.
  • Και πάλι όμως η εργονομία του ΤΜΑΧ είναι ικανοποιητική, παρόλο που το ανέβα-κατέβα στη σέλα δεν είναι και πάλι δυνατό σημείο του.
  • Η σέλα παραμένει υψηλή στα 800 mm, αλλά προσφέρει καλή άνεση

  • Η θέση του τιμονιού, που είναι ελαφρά ανυψωμένο, είναι ευεργετική για μεγαλόσωμους αναβάτες
  • Ο ήχος του κινητήρα είναι άμεσα αναγνωρίσιμος με λιγότερα ντεσιμπέλ από πριν
  • Η αίσθηση που προσφέρει το νέο ηλεκτρονικό γκάζι χωρίς ντίζα είναι εξαιρετική
  • Η θέση λειτουργίας Sport προσφέρει ζωντανές αντιδράσεις και δυναμική στο σκούτερ

  • Η θέση Touring βοηθάει τους λιγότερο τολμηρούς στη βροχή, καθώς μετριάζει την απόκριση του γκαζιού, με το TMAX να γίνεται πιο αργό
  • Η ακαμψία του νέου πλαισίου βελτιώνει περαιτέρω την σταθερότητα του συνόλου
  • Οι αναρτήσεις παραμένουν από τις καλύτερες στην κατηγορία, και η νέα πίσω ανάρτηση αποδεικνύει την αποτελεσματικότητά του σε ταλαιπωρημένους δρόμους

  • Μαζί με τη μείωση του βάρους (κατά 9 κιλά) έχει έρθει και η βελτίωση στο φρενάρισμα
  • Το νέο Yamaha ΤΜΑΧ του 2017 οδηγείται σε υπερωρίες για να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό που ακούει στο όνομα Honda X-ADV και Kymco AK 550 Αυτά προς το παρόν και κάνουμε υπομονή για τη στιγμή που θα έρθει η δική μας δοκιμή, όπου τα σχόλια και οι παρατηρήσεις θα είναι πολύ περισσότερες. Στο επανιδείν…
X