YAMAHA NMAX 155, 2017: Επιτέλους 150…

 Όπως το ζητήσαμε

*Ίδια εμφάνιση με το 125 *Μεγαλύτερος κινητήρας *Μεταβλητή ενεργοποίηση βαλβίδων *Διαθέσιμο τον Μάρτιο του ’17 *ABS και Euro4

Το Yamaha NMAΧ 125 ήταν και είναι ένα πολύ καλό σκούτερ πόλης με τη μόνη διαφορά ότι από την αρχή είχαμε δηλώσει την επιθυμία – όπως και πολλοί άλλοι – για τον μεγαλύτερο κινητήρα των 155 κυβικών που διέθετε η εταιρία. Στην έκθεση του Μιλάνο παρουσιάστηκε το Yamaha NMAΧ 155 με τον μεγαλύτερο κινητήρα.Έτσι όπως έπρεπε…

yamaha_nmax_155_2017_4

Χάρη στον νέο, εξελιγμένο και οικονομικό κινητήρα Blue Core, το νέο, σπορ σκούτερ πόλης Yamaha NMAX 155 αποτελεί το επόμενο, λογικό βήμα του NMAX 125 που κυκλοφόρησε πέρυσι.

Το NMAX 155 προσφέρει αυξημένη απόδοση με γρηγορότερη επιτάχυνση και υψηλότερη τελική ταχύτητα σε σύγκριση με το μοντέλο των 125cc, προσφέροντας περισσότερες δυνατότητες στον αναβάτη.

yamaha_nmax_155_2017_11

Ο κινητήρας Blue Core 155cc. νέας σχεδίασης είναι μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος με ηλεκτρονικό ψεκασμού καυσίμου.

Για να επιτευχθεί υψηλή απόδοση σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ο τεχνολογικά προηγμένος κινητήρας σχεδιάστηκε με τη φιλοσοφία Blue Core της Yamaha.

Κύριος στόχος ήταν η καλή απόδοση καύσης και ψύξης, ενώ ταυτόχρονα έγιναν προσπάθειες μείωσης των απωλειών ενέργειας (βλ. μείωση των τριβών μεταξύ των εξαρτημάτων) όπου ήταν δυνατό.

yamaha_nmax_155_2017_7
Χάρη στο φίλτρο αέρα μεγάλου όγκου, στη σχεδίαση του θάλαμου καύσης, τις βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις ψεκασμού καυσίμου, στον εκκεντροφόρο μεγάλου βυθίσματος και στο λόγο συμπίεσης 10.5:1, εξασφαλίζονται υψηλά επίπεδα απόδοσης καύσης για όσο το δυνατόν καλύτερη απόδοση ισχύος και ροπής.

Η τεχνολογία Blue Core του Yamaha NMAX 155 πέρα από την προσπάθεια για μεγαλύτερη επιτάχυνση και υψηλότερη τελική ταχύτητα, υπόσχεται και ικανοποιητική οικονομία καυσίμου.

yamaha_nmax_155_2017_6

Ένα μοναδικό χαρακτηριστικό του κινητήρα του NMAX 155 (πρώτη φορά σε κινητήρα 150 κυβικών) είναι το σύστημα μεταβλητής ενεργοποίησης βαλβίδων (VVA). Το σύστημα διαθέτει έναν εκκεντροφόρο εισαγωγής με δύο διαφορετικά και ξεχωριστά προφίλ.

Ο μηχανισμός VVA μετακινεί το κοκοράκι από το προφίλ εκκεντροφόρου “χαμηλής ταχύτητας” στο προφίλ εκκεντροφόρου “υψηλής ταχύτητας” στις 6.000 σ.α.λ.

Αυτό επιτρέπει στο νέο τετράχρονο, υγρόψυκτο κινητήρα 155 κ.εκ. να επιτυγχάνει πιο γραμμική ροπή για βέλτιστη απόδοση σε μεγαλύτερο εύρος στροφών, “τραβώντας” και στις χαμηλές και στις υψηλές στροφές.
yamaha_nmax_155_2017_13 yamaha_nmax_155_2017_8

Το Yamaha NMAX 155 διαθέτει νέα σχεδίαση στο πίσω μέρος του και συνολικά κομψό κουστούμι με δυναμικές γραμμές. Επίσης, ένα νέο μαύρο πλευρικό κάλυμμα είναι τοποθετημένο στο σύνδεσμο ανάμεσα στο, σχήματος “μπούμερανγκ”, κεντρικό τμήμα των πλαστικών και στα χρωματιστά καλύμματα πλαισίου, τονίζοντας την συνολική εμφάνιση.

Η σπορ εμφάνιση εκφράζεται επίσης στην μπροστινή όψη του νέου NMAX 155. Οι δύο χαρακτηριστικοί διπλοί (twin-eye) προβολείς LED ανάβουν στη μικρή σκάλα, ενώ στη μεγάλη σκάλα ανάβει και το κεντρικό φως LED για να δημιουργήσει έναν σύνολο με τρεις λαμπτήρες.

Τα φώτα θέσης LED σε στυλ “eye-brow” τονίζουν το δυναμικό στυλ του σκούτερ, ενώ το πίσω φωτιστικό σώμα LED ανάβει σε μια οριζόντια λωρίδα, ώστε να τονίζει τη μοντέρνα σχεδίαση της ουράς του σκούτερ.

yamaha_nmax_155_2017_5

Το νέο Yamaha NMAX 155 έχει μεγάλο χώρο αποθήκευσης κάτω από τη σέλα, ο οποίος χωρά ένα κράνος full-face ή διάφορα προσωπικά αντικείμενα και είναι εξοπλισμένο με ρεζερβουάρ 6,6 λίτρων.

Επίσης, διαθέτει μια μπροστινή θήκη στην ποδιά που είναι ιδανική για τη μεταφορά μικρότερων αντικειμένων.

yamaha_nmax_155_2017_12

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή “Έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στη δημιουργία μιας ευέλικτης και ευρύχωρης θέσης οδήγησης, στην οποία να χωράνε αναβάτες κάθε σωματότυπου. Παρόλο που το NMAX 155 διαθέτει πλαίσιο σχετικά μικρών διαστάσεων και μεταξόνιο μόνο 1.350 mm, οι σχεδιαστές της Yamaha κατάφεραν να αναπτύξουν μια εργονομικά αποδοτική θέση οδήγησης”.

Το μπροστινό τμήμα της σέλας που έρχεται σε επαφή με το εσωτερικό των μηρών του αναβάτη είναι σχετικά στενό, ώστε να επιτρέπει εύκολα το πάτημα των ποδιών στο έδαφος.

yamaha_nmax_155_2017_3
Η διάταξη τιμονιού/σέλας/μαρσπιέ ευελπιστεί να προσφέρει μια άνετη και ευέλικτη θέση οδήγησης, αλλά επίσης έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στον αναβάτη μεγάλο οπτικό πεδίο μπροστά.

Το Yamaha NMAX 155 έχει μπροστά και πίσω δισκόφρενα 230 mm και είναι εξοπλισμένα με ABS για υψηλότερη απόδοση φρεναρίσματος σε διάφορες συνθήκες οδήγησης.

Το Yamaha NMAX 155 θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές και συγκεκριμένα στην Ιταλία, την Τουρκία, την Ελλάδα, τη Νορβηγία, τη Σουηδία, τη Δανία, την Πορτογαλία και την Κροατία τον Μάρτιο του 2017.

yamaha_nmax_155_2017_1

Yamaha NMAX 155 – Βασικά χαρακτηριστικά
Ισχυρός και οικονομικός κινητήρας χαμηλής τριβής Blue Core 155 κ.εκ.
Βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου με ισχυρότερη επιτάχυνση και υψηλότερη τελική ταχύτητα
Η νέα σχεδίαση του πίσω μέρους για πιο σπορ και επιθετική εμφάνιση
Προβολείς LED για βελτιωμένη ορατότητα με μειωμένη κατανάλωση ενέργειας
ABS για μεγαλύτερη ασφάλεια και έλεγχο σε αντίξοες συνθήκες πρόσφυσης του δρόμου
Χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα 23,5 λίτρων για κράνος full-face
Ρεζερβουάρ καυσίμου 6,6 λίτρων
Μακριά, επίπεδη, διπλή σέλα
Πρακτικό ντουλαπάκι μπροστά στην ποδιά για μεταφορά μικρότερων αντικειμένων
Συμμόρφωση με τις προδιαγραφές Euro4
Επιλογή ανάμεσα σε τρία σπορ χρώματα: Anodized Red, Milky White, Matt Grey
Μεγάλη σειρά γνήσιων αξεσουάρ
Διατίθεται και με κινητήρα 125 κ.εκ.

yamaha_nmax_155_2017_2

X