“Αίσχος, ντροπή… αλλά μ’ αρέσει!”
Ανάμικτα είναι τα συναισθήματα που προκαλεί στο βετεράνο σκουτερίστα η εικόνα του Mash Sixty 50. Aπό τη μία, με την πρώτη ματιά νομίζει ότι είναι Vespa του ’60 – εξ ου και το Sixty…- κι από την άλλη, με τη δεύτερη ματιά βλέπει ότι κάτι δεν πάει καλά. Το Mash Sixty 50 είναι ένα μοντέρνο σκούτερ με “παλιακά” ρούχα ρετρό.
Πενηντάρι στη Γαλλία μπορεί να οδηγήσει όποιος συμπληρώσει το 14ο έτος. Πόντος πρώτος.
Το Mash Sixty 50 είναι ένα πενηντάρι που φοράει τετράχρονο κινητήρα. Πόντος δεύτερος.
Το ρετρο-σκούτερ που φτιάχνεται στην Κίνα για λογαριασμό της γαλλικής εταιρίας κοστίζει μόνο 1.490 ευρώ. Πόντος τρίτος και κλείσαμε.
Πολύ καλή δουλειά κάνει η γαλλική εταιρία Mash από πλευράς μοντέλων, κι αυτό είναι κάτι που φαίνεται όχι μόνο στην προσεγμένη εμφάνισή τους που είναι πάντοτε εξαιρετική – ειδικά στις cafe racer μοτοσυκλέτες – αλλά και λόγω του ότι τα πηγαίνουν πολύ καλά στις πωλήσεις στην πατρίδα τους.
Το μπροστινό φρένο του Mash Sixty 50 είναι δισκόφρενο και το πίσω ταμπούρο και τα φρένα αυτά είναι στερεωμένα πάνω σε 10άρηδες τροχούς και λαστιχάκια 3.50. Το πιάσατε το υπονοούμενο “ροδάκια-λαστιχάκια”;
Το βάρος είναι μικρό όμως στα 90 κιλά και η σέλα απέχει χαμηλά στα 75 εκατοστά, για ένα σκουτεράκι του οποίου ο κινητήρας αποδίδει 3 μόλις ίππους.
Το πιρούνι δεν είναι τηλεσκοπικό αλλά διαθέτει δύο αμορτισέρ και υστερούντες βραχίονες, μια καλή λύση για ρετρό σκούτερ.
Σημειώστε πως τα λάστιχα για να τιμήσουν την παρελθούσα δεκαετία διαθέτουν λευκά πλαϊνά, όπως επίσης ότι το κουστούμι του Mash Sixty 50 είναι φτιαγμένο από πλαστικό και όχι πρεσαριστή λαμαρίνα όπως οι ορίτζιναλ Vespa.
Τελικά μας αρέσει αυτό το σκουτεράκι ή το θεωρούμε ιεροσυλία; Σηκώστε χέρια…