Ο αέρας της Ευρώπης
*Νέα εμφάνιση και πλαίσιο *Ρεζερβουάρ κάτω από το δάπεδο *Αυξημένος αποθηκευτικός χώρος *Νέος κινητήρας με 4βάλβιδη κεφαλή *Δισκόφρενα μπροστά-πίσω και ABS * Δύο παροχές ρεύματος USB * Πρωτότυπο πολυόργανο LCD High Tech στα όργανα
Τα Kymco People S 125 και Kymco People S 150 του 2017 παρουσιάστηκαν στην έκθεση EICMA για να υποδεχθούν τη νέα εποχή των προδιαγραφών Euro4. Kαι επι τη ευκαιρία η Kymco δεν άφησε τίποτε ίδιο, εμφανίζοντάς τα ανανεωμένα σε όλους τους τομείς…
Η εμφάνιση των People S 125 /S 150 είναι ριζικά αλλαγμένη και διαφορετική από τα υπόλοιπα σκούτερ της εταιρίας, φέροντας έναν “ιταλιάνικο” αέρα με μοντέρνες γραμμές, που χρησιμοποιούν περισσότερο αιχμές παρά τις καμπύλες.
Για τη νέα σεζόν του 2017 η Kymco αποφάσισε να επιμείνει στις αρχές της οικογένειας -όπως το 1999, όταν πρωτο-εμφανίστηκαν τα πρώτα People– ανακτώντας τον κωδικό “S” και διατηρώντας τους μεγάλης διαμέτρου τροχούς.
Η σταθερότητα παρέχεται από τον μπροστινό τροχό 16 ιντσών, ενώ ο αυξημένος αποθηκευτικός χώρος είναι αποτέλεσμα και του μικρότερου οπίσθιου τροχού των 14 ιντσών (όπως ισχύει π.χ. και στα Beverly, Medley, κ.α.) .
Τα φρένα είναι δίσκοι 260 και 220 mm για τον μπροστινό και τον πίσω τροχό αντίστοιχα και τα σκούτερ διαθέτουν στο βασικό εξοπλισμό τους μια εξελιγμένη μονάδα ABS, την Bosch 9,1.
Τα φωτιστικά σώματα είναι LED μπροστά και πίσω. Στα όργανα που βρίσκονται πίσω από τον προβολέα στο τιμόνι συναντούμε ταχύμετρο, στάθμη του καυσίμου στροφόμετρο και χιλιομετρητές με μεγάλα ψηφία που αναγράφονται πάνω σε μια ορθογώνια οθόνη υγρών κρυστάλλων.
Πάνω από την οθόνη υπάρχει χώρος-αναμονή για να τοποθετηθεί μια ακόμα στρογγυλή οθόνη LCD (High Tech Multi-Functional) σαν εξτρά αξεσουάρ και επικοινωνεί με εφαρμογές για κινητά, με πλήθος πληροφοριών, ειδοποιήσεις για κλήσεις ή μηνύματα. Το Smart Scooter Revolution της Kymco μόλις ξεκίνησε.
Ο κινητήρας των Kymco People S 125 και Kymco People S 150 του 2017 είναι καινούργιος και παραμένει σταθερός στις αρχές των πρώτων Kymco People του 1999, δηλαδή είναι αερόψυκτος, απλός στην κατασκευή, αλλά φοράει πλέον τετραβάλβιδη κεφαλή και διατίθεται σε 124 ή 150 κυβικά εκατοστά.
Αποδίδει 11,4 ίππους (στις 8.500 rpm) στην μικρότερη έκδοσή του και 13,4 ίππους (στις 8.500 rpm) στην έκδοση 150. Η ροπή είναι 1,0 kgm στις 6.500 rpm (125) και 1,25 kgm, στις 7.000 rpm για το 150.
Το πλαίσιο των Kymco People S 125 / S 150 είναι καινούργιο και πιο ενισχυμένο από τo Kymco People 125 του παρελθόντος με σχεδίαση τέτοια που του επιτρέπει να μεταφέρει το ρεζερβουάρ των 6,2 λίτρων χαμηλά, κάτω από το δάπεδο.
Ο ανεφοδιασμός γίνεται από μια εξωτερική τάπα με κλειδαριά, που βρίσκεται χαμηλά στο αριστερό τμήμα της ποδιάς.
Προσπάθεια έχει γίνει από τους μηχανικούς της Kymco, έτσι ώστε να μεταφερθεί το βάρος του σκούτερ στον μπροστινό τροχό και να βελτιωθεί η οδική συμπεριφορά (π.χ. τοποθέτηση ρεζερβουάρ και μπαταρίας μπροστά και χαμηλά, αλλά και συγκεκριμένη υψηλή στήριξη κινητήρα).
Θυμηθείτε ότι τα σκούτερ γενικά έχουν μέτριο κράτημα όταν πέφτει το περισσότερο βάρος στον πίσω τροχό, άρα μια καλύτερη κατανομή βάρους είναι ευεργετική.
Με το νέο πλαίσιο, τη χωροταξία και τον μικρότερο πίσω τροχό, αυξάνεται δραματικά ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, με αποτέλεσμα να χωράει πλέον ένα κράνος 3/4 και να περισσεύει λίγος ακόμα χώρος που χωρίζεται από τοίχωμα για μικροαντικείμενα.
Εκεί υπάρχει και παροχή ρεύματος USB για φόρτιση τηλεφώνων και ηλεκτρονικών συσκευών (σημειώστε ότι το σκούτερ διαθέτει και δεύτερη παροχή USB και στην ποδιά).
Παράλληλα υπάρχει και ένα αρκετά βαθύ (όσο μας επιτρέπουν να δούμε οι φωτογραφίες) ντουλαπάκι στην ποδιά που κλειδώνει. Το δάπεδο είναι επίπεδο στα Kymco People S 125 και Kymco People S 150, προσφέροντας εύκολη επιβίβαση-αποβίβαση στον αναβάτη.
Έτσι ώστε να μην χαθεί η ευελιξία στην πόλη το μεταξόνιο έχει παρμείνει στα 1.380 mm και η ταχύτητα αντιδράσεων βοηθείται και από τον μικρότερο πίσω τροχό.
Το βάρος είναι στα 135 kg, το ύψος σέλας στα 800 mm, οι διαστάσεις των ελαστικών 100/80-16 μπροστά και 120/80-14 πίσω.