Κάτω από τις 10 χιλιάδες ευρώ
Ανακοινώθηκε στη Γαλλία, που είναι μια πολύ σημαντική αγορά για τα maxi scooter μεγάλου κυβισμού, η τιμή και ο ερχομός του νέου Kymco ΑΚ 550, το οποίο θα ταράξει τα νερά της κατηγορίας.
“Απειλείται το ΤΜΑΧ;” αναρωτιούνται οι δημοσιογράφοι ειδικού τύπου στη Γαλλία, από τον ερχομό του Kymco ΑΚ 550 που θα είναι διαθέσιμο στην τοπική αγορά τον Απρίλιο του 2017.
Το νέο high-end σκούτερ από την Ταϊβάν έχει ήδη δημιουργήσει πολύ θόρυβο γύρω από το όνομά του, με πολλούς να δηλώνουν ενδιαφέρον τους και μερικούς να το απορρίπτουν πριν καν το δούμε από κοντά στο δρόμο και χωρίς να γνωρίζουμε ακόμα τις επιδόσεις του, αφού κανείς δεν το έχει οδηγήσει μέχρι σήμερα.
Από την άλλη το μέτωπο των φίλων του Yamaha ΤΜΑΧ έχει δηλώσει εμμέσως πλην σαφώς τη δυσαρέσκειά του για τη σχεδίαση του νέου (ή των νέων, αφού θα βγει σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις) ΤΜΑΧ, ειδικά στην περιοχή του ρύγχους/προβολέων που έχει αλλάξει.
Αυτό βέβαια ίσως να μην σημαίνει και πολλά από πλευρά εμπορικότητας, αφού η δημοφιλία και η ποιότητα του ΤΜΑΧ είναι δεδομένη, οι πωλήσεις του υψηλές και έχει αποδειχθεί ότι για κάθε design που ο ένας μισεί, κάποιος άλλος το λατρεύει.
Η αντιπροσωπεία της Kymco στη Γαλλία ανακοίνωσε επίσημα την τιμή του ΑΚ 550 στα 9.890 ευρώ και τον ερχομό του τον Απρίλιο, με το νέο σπορ σκούτερ να απειλεί ανοιχτά τον κάθε ανταγωνιστή στην μεγάλη κατηγορία.
Η τιμή του Kymco AK550 είναι κατά 1.609 ευρώ χαμηλότερη από αυτήν του Yamaha TΜΑΧ 2017 στη Γαλλία που ανέρχεται στα 11.499 ευρώ, με το Kymco να παραμένει κάτω από το ψυχολογικό όριο των 10.000 ευρώ.
Το νέο σκούτερ θα διατίθεται στην αγορά σε δύο χρώματα (μαύρο και ματ ασημι-γκρι).
Το maxi scooter της Kymco παρέχει πλούσιο εξοπλισμό και συνδεσιμότητα με το πρωτοποριακό σύστημα Noodoe με ενημέρωση για τον καιρό, εξατομικευμένες προτιμήσεις και πληροφορίες, σημεία ενδιαφέροντος, κλπ.
Όσο για τις επιδόσεις του ΑΚ 550, ο δικύλινδρος κινητήρας του αποδίδει 53 ίππους, επτά παραπάνω από τους 46 ίππους του νέου ΤΜΑΧ.
Κύρια χαρακτηριστικά του Kymco ΑΚ 550, 2017:
- Ελαφρύ και άκαμπτο πλαίσιο δύο δοκών αλουμινίου
- Χαμηλό κέντρο βάρους
- Βελτιστοποιημένη κατανομή βάρους στο 50/50, ανά τροχό
- Με δικύλινδρο κινητήρα 550 κυβικών εκατοστών και απόδοση 53 ίππων
- Δύο προγράμματα απόδοσης: πλήρους ισχύος ή πιο ήπιας (rain)
- Με τυπικό ήχο μοτοσυκλέτας
- Σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί
- Μειωμένο ύψος σέλας
- Οπίσθια ανάρτηση με οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ
- Ανεστραμμένο πιρούνι
- Φρένα Brembo με ακτινικές δαγκάνες
- ABS τελευταίας γενιάς της Bosch
Για την ελληνική αγορά δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα η τιμή του Kymco ΑΚ 550 του 2017.