fbpx

KYMCO AK 550 ABS E4: Ανακοίνωση τιμής στην Ελλάδα

Δυναμικά-Ανταγωνιστικά

Δικύλινδρος κινητήρας 53 ίππων, αλουμινένιο πλαίσιο, ανάποδο πιρούνι, τρία δισκόφρενα με ABS, σπορ εμφάνιση που  άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Το Kymco ΑΚ 550 ABS πλήρως εξοπλισμένο παρουσιάστηκε στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2017 στο αεροδρόμιο του Ελληνικού. Τι του έλειπε μέχρι σήμερα; Η τιμή στην Ελλάδα και η ημερομηνία ερχομού του, τα οποία ανακοινώθηκαν επίσημα στην έκθεση.

Στημένο σε μια περίοπτη θέση στο περίπτερο της Kymco στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2017 που έγινε από 20 μέχρι 24 Απριλίου στο κέντρο Ξιφασκίας στο αεροδρόμιο του Ελληνικού, το ολοκαίνουργιο Kymco AK 550 ABS, όπως είναι το πλήρες επίσημο όνομά του,… ακόνιζε το σπαθί του.

Ξιφασκία υψηλών απαιτήσεων έπαιζε το ΑΚ 550 στο Ελληνικό, αποδεικνύοντας ότι ο ανταγωνισμός του θρυλικού Yamaha ΤΜΑΧ 530 ήρθε τελικά, όχι από την Ιαπωνία, αλλά από την Ταϊβάν.

Το Kymco ΑΚ 550 ABS με πλούσιο εξοπλισμό (που θα καταγραφεί πιο κάτω) ανακοινώθηκε από την αντιπροσωπεία Moto Trend στις 9.500 ευρώ.

Αυτό σημαίνει ότι το 550 στοιχίζει σχεδόν δύο χιλιάδες ευρώ φθηνότερα από την τιμή του απλού Yamaha ΤΜΑΧ 530 2017, που κοστίζει 12.400 ευρώ. Λόγω του πλούσιου εξοπλισμού του μπορεί επίσης να συγκριθεί και με το “πλούσιο” Yamaha TMAX 530 DX, το οποίο κοστίζει 14.200 ευρώ. 

Η τιμή του ΑΚ 550 κρατήθηκε χαμηλά, αφού στις 9,5 χιλιάδες ευρώ, είναι από τις χαμηλότερες, αν όχι η χαμηλότερη στην Ευρώπη, παρότι η φορολογία είναι υψηλότερη στην Ελλάδα, καθιστώντας έτσι το δικύλινδρο maxi scooter ανταγωνιστικό.

Η ημερομηνία έλευσής του στην αγορά μας ανακοινώθηκε μετά το πρώτο δεκαπενθήμερο του Μαΐου.

Με το σλόγκαν “Τhe Thrills of Touring” ή “Οι συγκινήσεις του τουρισμού” σε ελεύθερη μετάφραση το AK 550 ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για την εταιρία, αλλά και σύμφωνα με αυτήν “μια νέα κατηγορία στο κόσμο των scooter που ονομάζεται “Super Touring”.

Με στόχο την άνεση και την ευκολία ενός scooter, που όμως παράλληλα διαθέτει ιδιαίτερο χαρακτήρα και υψηλές επιδόσεις. Μπόλικο χαρακτήρα θα λέγαμε, αφού έχει επενδυθεί πολύς κόπος στις λεπτομέρειες με αποτέλεσμα η συνολική εμφάνιση να είναι πολύ καλή, όπως και η ποιότητα κατασκευής.

To πλαίσιο του Kymco AK 550 ABS είναι δύο δοκών, περιμετρικό, φτιαγμένο από αλουμίνιο και πέρα από την ακαμψία που επιτυγχάνει με αυτή τη διάταξη και το υλικό, μειώνει και το βάρος του σκούτερ, που ανακοινώνεται στα 230 κιλά πλήρες υγρών.

To ύψος σέλας παρέμεινε σε λογικά επίπεδα και τα 785 mm, ενώ κάτω από αυτήν υπάρχει αποθηκευτικός χώρος που χωράει ένα φουλφέις κράνος και ένα μισό (jet) κράνος.

Ο κινητήρας του Kymco AK 550 ABS είναι δικύλινδρους, με τέσσερις βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο, είναι υγρόψυκτος, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής.

Ο κυβισμός φτάνει τα 550cc, τροφοδοτείται φυσικά με ηλεκτρονικό ψεκασμό και η ιπποδύναμη που ανακοινώνεται είναι 53,4 ίπποι στις 7.500 rpm (στην επιλογή προγράμματος Sport Mode) και 46.5 ίπποι, στις 7.500rpm (στην πιο ήπιας απόδοσης επιλογή Rain Mode).

Η ροπή είναι στα 5,5 kgm, στα 5.500 rpm. Η μετάδοση είναι με φυγοκεντρικό συμπλέκτη CVT και η μεταφορά της κίνησης (τελική μετάδοση) στον πίσω τροχό γίνεται με τραπεζοειδή ελαστικό ιμάντα.

Το πιρούνι είναι ανάποδο (αντεστραμμένο) με καλάμια διαμέτρου 41 mm και στην πίσω ανάρτηση υπάρχει μονό αμορτισέρ οριζόντια τοποθετημένο, που συνεργάζεται με ένα αλουμινένιο ψαλίδι.

Τα φρένα είναι της Brembo, με δυο μεγάλους πλευστούς δίσκους τύπου μαργαρίτα μπροστά διαμέτρου 270mm με τη δαγκάνες 2 εμβόλων ακτινικά τοποθετημένων. Ο πίσω δίσκος είναι διαμέτρου 260 χιλιοστών και αμφότερα διαθέτουν ABS.

Οι τροχοί του Kymco ΑΚ 550 είναι 15 ιντσών και οι διαστάσεις τους είναι 120/70 μπροστά και 160/70 πίσω με τα ελαστικά να είναι της Metzeler.

H ζελατίνα του φέρινγκ είναι ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις, ενώ ρυθμιζόμενα είναι και τα μαξιλαράκια της σέλας των επιβαινόντων χωρίς την χρήση εργαλείων.

Ο εξοπλισμός του Kymco AK 550 ABS Νοοdoe Euro 4 είναι πλούσιος όπως περιγράφεται παρακάτω:

  • Τα φώτα είναι μπροστά και πίσω LED και στα όμορφα και πλήρη όργανα υπάρχει και ένδειξη πίεσης των ελαστικών.
  • Υπάρχει κεντρικό και πλαϊνό σταντ αλουμινίου
  • Η κατανομή βάρους είναι 50:50 μπροστά – πίσω για καλύτερο κράτημα
  • Οριζόντια πίσω ανάρτηση και ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι
  • Επιλογή λειτουργίας απόδοσης του κινητήρα (Sport ή Rain)
  • Σύστημα ABS 9.1 της Bosch
  • Προβολείς και φωτιστικά σώματα full LED
  • Σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί Κeyless

  • Smart Lock κεντρικός διακόπτης πολλαπλών χρήσεων (άνοιγμα σέλας/τεπόζιτου βενζίνης) με αντικλεπτική προστασία
  • Πλήρης ψηφιακός πίνακας οργάνων πολλαπλών ενδείξεων με οθόνες TFT με δυνατότητα προσωπικής προσαρμογής των ενδείξεων
  • Σύστημα ηλεκτρονικής διασύνδεσης με smartphone, του καινοτομικού Kymco Noodoe
  • Ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας
  • Αναδιπλούμενοι καθρέφτες
  • Θερμαινόμενα γκριπ
  • Σύστημα ένδειξης πίεσης ελαστικών TPM
  • Διακόπτης αλάρμ
  • Παροχή ρεύματος 12V στον αποθηκευτικό χώρο στην ποδιά
  • Ένδειξη service και αλλαγής ιμάντα μετάδοσης

Περισσότερες πληροφορίες: Μοto Trend, Βρυούλλων 56 & Εθν. Οδός Αθηνών-Λαμίας, Ν. Φιλαδέλφεια, Αθήνα, τηλ 210 25 85991-2, www.kymco.gr

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:9.500 ευρώ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Tετράχρονος, δικύλινδρος, υγρόψυκτος, 8βάλβιδος, 550cc, με ψεκασμό
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:53,4 ίπποι, στις 7.500rpm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι / Ένα αμορτισέρ
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δύο δισκόφρενα 270mm/ Δισκόφρενο 260mm, με ABS
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
15 ιντσών/ 15 ινστών (ελαστικά 120/70 μπροστά, 160/60 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1.580mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:780mm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:15 lt
ΒΑΡΟΣ:230 kg (γεμάτο)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Μοto Trend, Βρυούλλων 56 & Εθν. Οδός Αθηνών-Λαμίας, Ν. Φιλαδέλφεια, Αθήνα, τηλ 210 25 85991-2

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ