Φυγοκεντρικά στο χώμα
Την πρεμιέρα επί ελληνικού εδάφους και του Ελληνικού αεροδρομίου, όπου πραγματοποιήθηκε η Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2017, έκανε το μεγαλύτερο και πιο διαφορετικό σκούτερ της γιαπωνέζικης Νο1 εταιρίας στον κόσμο, το Honda X-ADV 750.
Ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της έκθεσης, στην οποία παρευρέθηκαν δεκάδες χιλιάδες θεατών, αποδείχθηκε το υβριδικό adventure scooter.
Tο Honda X-ADV τάραξε – με τον καινοτομικό του χαρακτήρα – για τα καλά τα νερά του χώρου των σκούτερ, αλλά και των μοτοσυκλετών δημιουργώντας μια νέα κατηγορία μόνο του.
Αυτό το εναλλακτικό δίτροχο κίνησης και διασκέδασης φαίνεται ότι ήθελαν να δουν από κοντά οι έλληνες σκουτερίστες και μοτοσυκλετιστές με ιδιαίτερo ενδιαφέρον.
Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός ότι όσες φορές προσπαθήσαμε να φωτογραφίσουμε το μοντέλο στην έκθεση, που έγινε στο κέντρο Ξιφασκίας στο Ελληνικό, κόσμος ήταν συγκεντρωμένος γύρω του.
Χρησιμοποιώντας κοινή πλατφόρμα με τα Honda NC που κυκλοφορούν είτε σαν μοτοσυκλέτα δρόμου, είτε σαν ψευδοεντούρο, είτε σαν σκούτερ (βλ. Integra).
Και στην περίπτωση του X-ADV χρησιμοποιείται το ίδιο πλαίσιο και δικύλινδρος κινητήρας των 750 κυβικών, ενώ αλλαγές υπάρχουν σε αναρτήσεις, φρένα, περιφερειακά, κ.λπ. και φυσικά στην εμφάνιση, η οποία είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες που παρουσιάστηκαν για τη χρονιά που διανύουμε.
Με τιμή στα 12.400 ευρώ, δεν είναι το ακριβότερο σκούτερ της αγοράς, αφού ο τίτλος αυτός απονέμεται στο Yamaha TMAX 530 DX που (με κινητήρα 530 κυβικών) ξεπερνάει τις 14.0 χιλιάδες ευρώ.
Από την άλλη το Honda X-ADV είναι από τα ψηλότερα και εντυπωσιακότερα αφού καταφέρνει να προσδώσει στα σκούτερ κάμποση από την αύρα των μεγάλων ψευδοεντούρο της εταιρίας και συγκεκριμένα της Africa Twin 1000.
Εφοδιασμένο με λάστιχα διπλής προσωπικότητας και αντίστοιχες αναρτήσεις το 750 μπορεί να κινηθεί και στο χώμα, κάτι που δεν έχει συμβεί ποτέ ξανά σε τέτοιου κυβισμού σκούτερ ή αυτόματης μοτοσυκλέτας.
Δίπλα στο Honda X-ADV 750 η Honda εξέθετε για τις πέντε μέρες που διήρκεσε η έκθεση το Honda Integra 750 και το νέο Honda SH 150 ABS που είναι το πιο καλοπουλημένο σκούτερ της εταιρίας στην Ελλάδα.
Μαζί τους και άλλα σκούτερ, όπως το Honda Vario 125, Honda Beat 125, Honda SH Mode 125 και Honda Vision 110, όλα προδιαγραφών Euro4 τα οποία θα παρουσιάσουμε αναλυτικότερα στο άμεσο μέλλον.