Ρεκόρ παραγωγής – 1 εκατομμύριο μονάδες!
Το ξέρουν αρκετοί, αλλά όχι πολλοί. Τα Honda SH125 και Honda 150i παράγονται εδώ και χρόνια στην Ιταλία και αυτό θα ισχύσει και για τα νέα μοντέλα του 2017, των οποίων μόλις ξεκίνησε η παραγωγή.
Παράλληλα με την έναρξη της παραγωγής των, ανανεωμένων για το ’17, Honda SH125i και Honda 150i το εργοστάσιο της Honda στην Atessa της Ιταλίας ετοιμάζεται να φτάσει το ορόσημο της παραγωγής ενός εκατομμυρίου σκούτερ.
Η Honda παρουσίασε τα νέα SH 125 και 150i ABS 2017 στο τελευταίο σαλόνι της EICMA Motor Show στο Μιλάνο, ανανεώνοντας τα δυο μοντέλα που είναι οι απόλυτοι κυρίαρχοι της ιταλικής αγοράς, όχι μόνο σκούτερ, αλλά όλων των δίτροχων. Παραμένοντας πιστά στις αισθητικές γραμμές του παρελθόντος και της οικογένειας, τα νέα SH έχουν δεχτεί πολλές αλλαγές, συμπεριλαμβανομένου και του πλαισίου, που είναι πλήρως ανασχεδιασμένο, για να βελτιωθεί η ακαμψία και η οδική συμπεριφορά.
Οι νέες εκδόσεις των δημοφιλών σκούτερ, με μεγάλης διαμέτρου τροχούς, της Honda έχουν νέα φώτα LED, σύστημα Key Smart, μεγαλύτερο χώρο αποθήκευσης μπροστά στην ποδιά, με πρίζα 12V και σημαντικές αναβαθμίσεις για τους κινητήρες eSP, που διατηρούν φυσικά το σύστημα Start-Stop, έχουν καλύτερες επιδόσεις, ενώ παράλληλα πληρούν τις προδιαγραφές Euro4.
Η ισχύς που ανακοινώνεται από τη Honda είναι 12,2 ίπποι για το 125 και 15 ίπποι για το 150, με την κατανάλωση να είναι “η πιο χαμηλή στην κατηγορία”: 47,4 χιλιομέτρα το λίτρο για το 125 και 43,8 χιλιομέτρα το λίτρο για 150 (κύκλος WMTC).
Και για τα δύο μοντέλα έχει ξεκινήσει η παραγωγή ήδη από το τελευταίο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου, στο εργοστάσιο της Honda Ιταλίας στην Atessa, που βρίσκεται στην επαρχία Chieti και παράγει τα μοντέλα της σειράς SH αδιάλειπτα από το 1996.
Με την έναρξη της παραγωγής των νέων SH125/150i σύντομα – μέσα στους πρώτους μήνες του 2017 – θα επιτευχθεί το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου ορόσημο παραχθέντων μονάδων.
Ένα ενδιαφέρον στοιχείο εδώ, το οποίο έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν (διαβάστε εδώ) είναι ότι και τα Honda SH125i και SH150i θα προσφέρονται με βαλιτσάκι, προστατευτικά χεριών-χούφτες και ζελατίνα στο τιμόνι, όπως συμβαίνει σχεδόν σε όλα τα σκούτερ της ιταλικής αγοράς στον στάνταρ εξοπλισμό. Πρόκειται για μια ιδιαιτερότητα της γειτονικής αγοράς, που έχει να κάνει με την αντιμετώπιση του κρύου τον χειμώνα, αλλά και την απαίτηση των Ιταλών αναβατών για φύλαξη του κράνους ή των κρανών στο σκούτερ.