fbpx

HONDA SH 150i ABS, Πλήρης Δοκιμή

Η αυτοκρατορία… αντεπιτίθεται

 Μόλις ο ανταγωνισμός σε πλησιάζει, αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να ενισχύσεις το όπλο σου, έτσι ώστε να συνεχίσεις να είσαι ανταγωνιστικός. Το δημοφιλές Honda SH 150 ανανεώνεται 4η φορά, σε όλους τους τομείς, έτσι ώστε να μπορεί να ατενίζει τον γεμάτο σύνεφα, λόγω κρίσης, ουρανό των πωλήσεων της κατηγορίας. ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ

Δεν είναι μυστικό, ούτε κρυφή η συνταγή της Honda ειδικά όταν πρόκειται για την “παρασκευή” ενός συνδυασμού, ενός προϊόντος σαν το SH 150. Επίσης είναι γνωστό ότι η Honda έχει πουλήσει πάνω από ένα εκατομμύριο SH, διαφόρων κυβισμών, από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκαν, μέχρι σήμερα στην Ευρώπη.

Η συνταγή της ανανέωσης του Honda SH 150i eSP μπορεί να αναπτυχθεί σε μια-δυο προτάσεις: διατηρείς τα βάσικα χαρακτηριστικά (16άρηδες τροχοί, επίπεδο δάπεδο, σχήμα) και τις αξίες του σκούτερ που σου έφερε την επιτυχία στις πωλήσεις, αλλάζεις τον κινητήρα και προσθέτεις σύστημα ABS στα φρένα. Για την ακρίβεια τοποθετείς τον πιο εξελιγμένο τεχνολογικά κινητήρα της αγοράς, όχι όσον αφορά στις επιδόσεις, αλλά όσον αφορά στην κατανάλωση.

Παράλληλα – μιας και σύντομα η ευρωπαϊκή ένωση θα υποχρεώσει όλους τους κατασκευαστές να φορέσουν φρένα ABS ακόμα και στα 125 – τους προλαβαίνεις όλους και προσφέρεις ένα σύστημα που προσφέρει ασφάλεια, γράφοντας το όνομά σου στα βιβλία της ιστορίας της μοτοβιομηχανίας.

Η 4η έκδοση Honda SH 125/150 που μόλις έφτασε στην Ελλάδα και έκανε τις πρώτες του πωλήσεις, είναι η πιο εξελιγμένη από το 2001, που πρωτοπαρουσιάστηκε το πρώτο SH. Έχοντας πουλήσει στις δύο αυτές εκδόσεις σχεδόν 200.000 κομμάτια, αυτό που πρέπει να παραδεχτούμε ότι το σκούτερ είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στην Ιταλία, που κατέχει το 50% των παραπάνω πωλήσεων, και την Ισπανία που κατέχει το υπόλοιπο 40%.

Το νέο SH χρησιμοποιεί τον κινητήρα που πρωτοείδαμε στη χώρα μας πάνω στο PCX 150 και διαθέτει σύστημα “stop and go”, έτσι ώστε να μην επιβαρύνει την ατμόσφαιρα και την τσέπη του ιδιοκτήτη, καθώς κάθεται το σκούτερ ακινητοποιημένο στα φανάρια.

Παράλληλα με την ανανεωμένη εμφάνιση, ξανασχεδιάστηκε το πλαίσιο (ισχυρότερο και ελαφρύτερο), με στόχο να έχει περισσότερο χώρο για τα πόδια του αναβάτη και ώστε να δημιουργηθεί μεγαλύτερος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα. Οι ζάντες είναι νέες, όπως και τα αμορτισέρ, υπάρχει – εκτός από το κεντρικό – και πλάγιο στάντ. Κι έτσι το μεσαίου μεγέθους 150άρι με ABS και Idle Stop περνάει μπροστά από πλευράς τεχνολογικών λύσεων και εξοπλισμού, τη στιγμή που διατηρεί την τιμή του στα επίπεδα του παλιού 150, δηλαδή τα 3,5 περίπου χιλιάδες ευρώ.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Ο γνωστός μας πλέον κινητήρας είναι εξελιγμένος, με περιορισμένες διαστάσεις και κυρίως πολύ ήσυχος, και οικονομικός (χρησιμοποιεί μόνο 2 βαλβίδες). Παράληλα διαθέτει σύστημα idle stop που μειώνει ακόμα περισσότερο, έστω και λίγο την κατανάλωση, ειδικά σε διαδρομές μέσα στην πόλη που οι στάσεις είναι πολλές και μεγάλες.

ΣΧΕΔΙΑΣΗ – ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ: Πολύ προσεγμένη κατασκευή που μαζί με την ξανα-φρεσκαρισμένη εμφάνιση προσπαθεί να αποπνέει υψηλή ποιότητα. Από το μπροστινό τμήμα έχει αφαιρεθεί ο αεραγωγός, αφού το ψυγείο του νέου κινητήρα βρίσκεται κολλημένο πάνω στην δεξιά του πλευρά. Αντ’ αυτού υπάρχει ένα χρωμιωμένο – εμπλουτισμένο με φωτιστικό σώμα – χαμόγελο σχήματος “U” που “βαραίνει” το ρύγχος, σοβαρεύοντάς το. Στην πρώτη μας ζωντανή επαφή πάντως, όλη αυτή η προσπάθεια με το “μούτρο” μας έδωσε την εντύπωση πως το πολύ χρώμιο φθηναίνει την συνολική εικόνα, παρά την σοβαρεύει. Άλλο οι φωτογραφίες, άλλο η πραγματικότητα.

Πέρα από το χαμογελαστό μπροστινό μέρος οι υπόλοιπες γραμμές του σκούτερ είναι βελτιωμένες πάνω στο concept της αποδεκτής εμφάνισης ενός μέσου καθημερινής χρήσης. Είναι η ποιότητα της βαφής, του συνολικού φινιρίσματος και της εφαρμογής των πλαστικών που κερδίζει τον χρήστη πάνω στο SH 150.

ΜΕΓΕΘΟΣ-BΑΡΟΣ: Μεσαίο μέγεθος και μεσαίο βάρος. Το ψηλόλιγνο σκουτεράκι έχει μειωμένη εμπρόσθια επιφάνεια, το “στήθος” του είναι μικρό και το συνολικό ύψος του αρκετό, κάτι για το οποίο οφείλεται η μεγάλη διάμετρος των τροχών. Το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.340 χιλιοστά, ενώ η συνολική σχεδίαση και η εργομετρία φωνάζει πως απευθύνεται σε αναστήματα άνω του 1.75 μέτρων.

ΤΡΟΧΟΙ-ΕΛΑΣΤΙΚΑ: Δεν μπορούμε να πούμε ότι μας ξετρελαίνει η σχεδίαση των νέων ζαντών, που θυμίζουν “άπω ανατολή”, ειδικά όταν αντικρίσεις τη δεξιά, γυμνή πλευρά της μπροστινής ζάντας, που έχει μάλιστα και χυτά γράμματα (!) πάνω της. Οι ζάντες πάντως είναι ελαφρύτερες από το παρελθόν και σίγουρα θα τις προτιμούσαμε βαμμένες μαύρες, παρά “ρετρο-ασημί”… Τα ελαστικά είναι της IRC (τύπου F530SS) κατασκευασμένα στην Ταϊλάνδη και είναι πολύ καλά στην απόδοσή τους.

ΠΡΙΝ ΤΗ ΒΟΛΤΑ

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ: Όπως στο παρελθόν, έτσι και τώρα το SH σε τοποθετεί ψηλά πάνω στην “πλάτη” του. Κάθεσαι με όρθιο το σώμα, σε μια θέση που αντιμετωπίζεις τις προκλήσεις της απαιτητικής κίνησης της πόλης με άνεση, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και με τον αέρα, που σε βαράει αλύπητα. Ο χώρος για τα πόδια στο επίπεδο δάπεδο που έχει μεγαλώσει (έστω και λίγο) είναι οριακά ικανοποιητικός. Το οπτικό πεδίο σου μπροστά δεν εμποδίζεται από κάποιο εξάρτημα, αφού τα χέρια κατεβαίνουν χαμηλά για να φτάσουν το τιμόνι. Το ύψος του δαπέδου από τον δρόμο είναι αρκετό και βοηθάει την ανάβαση πεζοδρομίων.

ΤΙΜΟΝΙ: Μικρό τιμόνι, στενό και χαμηλά τοποθετημένο. Το ότι περνάει ανάμεσα από τους καθρέφτες αυτοκινήτων οφείλεται περισσότερο στο περιορισμένο του πλάτος, παρά στο συγκεκριμένο ύψος του. Το κόψιμό του, η διάμετρος στροφής είναι καλή για σκούτερ με 16ιντσο μπροστινό τροχό, στα 3,6 μέτρα. Μίνιμαλ είναι και τα αντίβαρα που διαθέτει στα άκρα του τιμονιού. Γκριπάκια και μανέτες είναι καλής ποιότητας.

ΣΕΛΑ: Αρκετή μεγάλης επιφάνειας σέλα, που όμως είναι σκληρή, αφού το αφρώδες είναι λίγο. Στα ζόρικα, γεμάτα λακούβες κομμάτια του δρόμου η ανάρτηση δεν σε λυπάται και σε ταλαιπωρεί ελαφρώς. Η άνεση είναι περιορισμένη αν πρέπει να μείνεις αρκετή ώρα πάνω στη σέλα. Η στήριξη στο πίσω μέρος της σέλας είναι καλή, ενώ το άνοιγμά της γίνεται χωρίς κλειδί, από κουμπί, δεξιά του κεντρικού διακόπτη. Το ύψος της σέλας είναι αρκετά μεγάλο από το έδαφος και φτάνει τα 80 εκατοστά – κάτι που σημαίνει ότι πρέπει να διαθέτεις ύψος τουλάχιστον 1.80μ για να πατάς και τις δύο πατούσες σου στο έδαφος σε στάση.

ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗΣ: Ο συνεπιβάτης κάθεται ελαφρώς υψηλότερα από τον αναβάτη και διαθέτει σέλα με ίδιου πάχους αφρώδες. Τα μαρσπιέ του είναι αρκετά φαρδιά και βολικά, καλής κατασκευής. Για να ανέβει πάνω στο σκούτερ, λόγω ύπαρξης top box/μπαγκαζιέρας, θα δυσκολευτεί λίγο. Η σκληρή σέλα μαζί με τα σκληρά πίσω αμορτισέρ θα τον ενοχλήσουν σε διαδρομές με κακοτεχνίες στο δρόμο.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΔΙΑΣ/ΖΕΛΑΤΙΝΑΣ: Λόγω της συγκεκριμένης σχεδίασης του σκούτερ και της χρήσης που καλείται να καλύψει (πόλη και μποτιλιάρισμα) είναι στενό το προφίλ του. Έτσι η προστασία του αναβάτη είναι πλημμελής και μόνο για τα κάτω μέλη του.

ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ: Βελτιωμένος είναι ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα – τομέας στον οποίο σαφώς έπασχε το προηγούμενο μοντέλο. Τώρα κάτω από τη σέλα χωράει ένα φουλφέις κράνος, ενώ η Honda προσφέρει μέσα στον στάνταρ εξοπλισμό και μια ποιοτική, όμορφη μπαγκαζιέρα που στερεώνεται πάνω σε σχάρα στην ουρά του σκούτερ, η οποία διευκολύνει ακόμα και τον πιο απαιτητικό χρήστη. Παράλληλα υπάρχει και ένα βαθύ (για smartphone) ντουλαπάκι στα αριστερά της ποδιάς. Χαμηλά, σε σωστό ύψος στην κολώνα του τιμονιού, υπάρχει ένας πρακτικός γάντζος που αυξάνει τις δυνατότητες μεταφοράς αποσκευών.

 ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Απαιτείται γερό πάτημα του πίσω φρένου για να γυρίσει αθόρυβα ο κινητήρας και να πάρει μπροστά, κρατώντας ρελαντί που θυμίζει περισσότερο ρουθούνισμα, παρά μηχανικό θόρυβο. Από τη στιγμή που το σκούτερ σταματήσει θα περάσουν 3 δευτερόλεπτα και μετά ο κινητήρας σβήνει. Το σύστημα Idling Stop θα εκκινήσει τον κινητήρα αμέσως μετά το άνοιγμα του γκαζιού, χωρίς να ακουστεί μιζιά και αυτό είναι η μαγεία αυτού του συστήματος. Η μετάδοση του SH είναι ρυθμισμένη έτσι ώστε το σκούτερ να “ξεκολλάει” από στάση και να μην “πατινάρει”, και αυτή η ζωντάνια παραμένει μέχρι τα 70-80 χ.α.ω και από εκείνες τις ταχύτητες και πάνω η επιτάχυνση και οι ρεπρίζ να είναι πιο αργές.

Το μαλακό σε λειτουργία γκάζι επιταχύνει σβέλτα το σκουτεράκι και η πρώτη εντύπωση που σου δίνει είναι ότι το νέο SH είναι πιο αργό συνολικά σε επιταχύνσεις από το προηγούμενο, παλαιότερο SH. Η εξαιρετική μετάδοση και η λειτουργία της, ο τρόπος που μεταφέρεται η δύναμη του κινητήρα προς τον πίσω τροχό έχει βελτιωθεί σε τέτοιο βαθμό που σε ξεγελάει. Στο δρόμο, στις επιταχύνσεις 0-400 μέτρων το παλιό SH σημειώνει 20,8 δευτερόλεπτα και το καινούργιο SH, πετυχαίνει 20,1 δευτερόλεπτα. Κι αυτό, παρόλο που ο νέος κινητήρας αποδίδει τουλάχιστον 0,7 του ίππου λιγότερο από τον παλιό (12, 9 ο παλιός και 11,7 ίππους ο νέος).

Η τελική ταχύτητα παραμένει στα 107 πραγματικά χιλιόμετρα (120 χ.α.ω στο κοντέρ, σε ελαφρά κατηφόρα), ενώ βελτιωμένη είναι η κατανάλωση, αφού το νέο SH θα καλύψει 35 χιλιόμετρα με ένα λίτρο καυσίμου, ενώ το παλιό SH κάλυπτε 28 χιλιόμετρα.

 Βελτίωση υπάρχει όμως και στο φρενάρισμα, αφού το νέο σύστημα του 150, που δεν είναι γεφυρωμένο (CBS) αλλά διαθέτει μόνο ABS καταφέρνει να φρενάρει το σύνολο των 135 κιλών καλύτερα από πριν. Όχι όμως στις χαμηλές ταχύτητες. Το πίσω φρένο για να ενεργοποιηθεί θα χρειαστεί πολλή δύναμη από τον αριστερό πήχη του αναβάτη για να αρχίσει να επιβραδύνει σοβαρά, πάντοτε με “ξερή” αίσθηση. Και όταν αυτό συμβεί ο πίσω δίσκος δεν προσφέρει προοδευτική λειτουργία και αίσθηση στη μανέτα.

Το μπροστινό φρένο έχει μεγαλύτερη αίσθηση, η παρέμβαση του ABS είναι πιο δυναμική και το τράνταγμα μεγαλύτερο. Μάλιστα τα καλάμια εμφανίζουν ελαστικότητα σε κάθε ενεργοποίηση-απενεργοποίηση του ABS, ενώ σε φρενάρισμα από τα 50 χ.α.ω το νέο SH πετυχαίνει κοντά στα 12 μέτρα απόσταση ακινητοποίησης. Το παλιό SH 150 με τα γεφυρωμένα φρένα ήθελε μόλις 10 μέτρα. Σε φρενάρισμα από 90 χ.α.ω όμως το νέο SH χρειάζεται 36 μέτρα, τη στιγμή που το παλιό ήθελε 40!

Οι αναρτήσεις του Honda SH 150i eSP είναι νέες και το πιρούνι έχει αποκτήσει μεγαλύτερη διαδρομή. Το πιρούνι έφτασε στα 100 χιλιοστά διαδρομής, ενώ η διαδρομή και του πίσω τροχού παρέμεινε στα 83 χιλιοστά (αυξήθηκαν οι θέσεις της προφόρτισης του ελατηρίου από 3 στις 5 θέσεις). Παρόλα αυτά παραμένουν σκληρές και σπορτίβικες, έτσι όπως ζητούν οι σκουτερίστες της γειτονικής μας Ιταλίας. Για τις ελληνικές οδικές συνθήκες οι αναρτήσεις θα έπρεπε να είναι πιο ενδοτικές και να προσφέρουν περισσότερη προοδευτικότητα και αποσβέσεις, ειδικά τα πίσω αμορτισέρ που αντιδρούν απότομα στην απόσβεση συμπίεσής τους.

Παράλληλα όμως – πέρα από τις σφιχτές αναρτήσεις – το SH εμφανίζει ζηλευτή οδική συμπεριφορά που είναι άκαμπτη και απόλυτη για τα δεδομένα των σκούτερ. Η σταθερότητά του είναι μεγάλη μέχρι και την ταχύτητα των 100 χ.α.ω σε τέτοιο σημείο που νομίζεις ότι οδηγείς 300άρι και όχι 150άρι, ενώ το ίδιο ισχύει και στις αργές ταχύτητες φυσικά. Η σταθερότητα αυτή μάλιστα είναι που θα μας κάνει να χαρακτηρίσουμε το νέο SH σαν “βαρύ” στους ελιγμούς της πόλης, παρά ευέλικτο, “αεράτο”, κ.λπ. Ότι και να πει κάποιος αυτή ήταν η επιλογή των μηχανικών της Honda.

Το βαρύ τιμόνι του Honda και το σχετικά καλό κόψιμο του τιμονιού προσφέρει ελιγμούς ακριβείας ανάμεσα στα αυτοκίνητα, μαζί με την προοδευτική μετάδοση της δύναμης διαμορφώνουν ένα σκούτερ που εκτελεί αργά, με αποτελεσματικότητα και ξεκάθαρες κινήσεις αυτό που του προτάσσεται.

ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Πολύ περιορισμένες είναι οι δυνατότητες του νέου Honda SH 150i eSP έξω από τα σύνορα της πόλης, αφού δεν είναι φτιαγμένο για τέτοια χρήση. Ο αέρας κουράζει τον αναβάτη σύντομα, όπως και οι σκληρές αναρτήσεις και η σέλα. Εξ’ άλλου η θέση οδήγησης είναι όρθια και προσαρμοσμένη για αστικές συνθήκες, για καθημερινή, σύντομη μετακίνηση.

Πάντως με το νέο ρεζερβουάρ, που αύξησε ελαφρά τη χωρητικότητά του η αυτονομία μπορεί να φτάσει τα 234 χιλιόμετρα, αφού η κατανάλωση στο ταξίδι είναι μεγαλύτερη (!) απ’ ότι μέσα στην πόλη, που επιτυγχάνεται αυτονομία κοντά στα 300 χιλιόμετρα.

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ: Παρεμφερείς λοιπόν είναι οι επιδόσεις του νέου κινητήρα σε σχέση με τον προκάτοχό του όπως είδαμε και παραπάνω, με τη διαφορά να έρχεται κυρίως στον τομέα της κατανάλωσης του καυσίμου. Τελική κοντά στα 107 χ.α.ω, 0-400 μέτρα στα 20,1 δευτερόλεπτα και κατανάλωση ενός λίτρου καυσίμου για 35 χιλιόμετρα.

ΤΕΛΙΚΑ…

Το Honda SH 150i τέταρτης γενιάς έχει βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό σε πολλούς τομείς και δείχνει να είναι έτοιμο να μείνει στην αγορά για τα επόμενα 3 με 5 χρόνια, αν δεν υπάρξει έντονη αντίδραση από τον ανταγωνισμό. Ο κινητήρας είναι βελτιωμένος: ταχύτερος και οικονομικότερος. Το φρενάρισμα αποτελεσματικότερο, το κράτημα το ίδιο καλό με το παρελθόν και όλα αυτά – πολύ σημαντικό – χωρίς να αυξηθεί πολύ η τιμή σε σχέση με το προηγούμενο SH 150 (η τιμή του είναι 3.690 ευρώ), συνεχίζοντας να προσφέρει καλή τιμή σε σχέση με την αξία του.

ΟΡΓΑΝΑ: Ένα αναλογικό κοντέρ, μεγάλο και ευανάγνωστο κυριαρχεί στο ταμπλό, με δύο ακόμα αναλογικά όργανα από πάνω, “κορώνα” και ένα μικρότερο ψηφιακό στο κέντρο, φροντίζουν για τη βασική πληροφόρηση του αναβάτη.

ΦΩΤΑ: Ο “παπίσιος” προβολέας στο τιμόνι, μπορεί να μην ταιριάζει με του υπόλοιπο σύνολο, αφού το κάνει να μοιάζει με… παπί, είναι όμως δυνατός για το μέγεθός του. Όταν σβήνει ο κινητήρας στα φανάρια, ο προβολέας παραμένει αναμμένος, ζεσταίνοντας πολύ όμως το πλαστικό τζάμι του. Τα φλας μπροστά είναι κάπως χαμηλά τοποθετημένα και σχετικά δυσδιάκριτα από τα αυτοκίνητα που προπορεύονται. Στο φωτιστικό σώμα του ρύγχους για κάποιο περίεργο λόγο δεν χρησιμοποιούνται λάμπες LED, αλλά κοινές μειώνοντας το αισθητικό αποτέλεσμα. Το πίσω φωτιστικό σώμα έχει και αυτό μικρή επιφάνεια, ειδικά στα φώτα πορείας – που είναι τριγωνικά και “διαβολικού” αισθητικού αποτελέσματος… δηλαδή σαν κερατάκια.

ΚΟΡΝΑ: Πολύ καλή από πλευράς έντασης

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: Κάπου μπερδεύεσαι για το ποια είναι η θέση του κεντρικού κλειδιού που αφήνει το κουμπί δίπλα του που ανοίγει τη σέλα. Το κουμπί πατιέται μόνο σε συγκεκριμένη θέση, για παράδειγμα δεν ανοίγει όταν ο κινητήρας δουλεύει. Το ρεζερβουάρ βρίσκεται πίσω από τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα και διαθέτει απλή μεταλλική τάπα, που ανοίγει εύκολα.

ΣΤΑΝΤ: Το κεντρικό στάντ στήνεται εύκολα με λίγη δύναμη, ενώ χρειάζεται λίγη παραπάνω για να κατέβει το σκούτερ από αυτό. Τώρα υπάρχει πλέον και ένα χρήσιμο πλάγιο στάντ όμως.

ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ: Υπάρχει φραγή ασφαλείας στον κεντρικό διακόπτη, οι διακόπτες του τιμονιού είναι μεγάλοι και λειτουργικοί, ενώ συναντούμε δυστυχώς και πάλι τους “ανάποδους” διακόπτες (φλας στη θέση της κόρνας ) που δυσκολεύουν και πάνε να γίνουν δεδομένοι στα σύγχρονα Honda.

ΣΧΑΡΑ-ΧΕΙΡΟΛΑΒΕΣ: Μεγάλη και χρήσιμη σχάρα καθώς και ενσωματωμένες, βολικές λαβές

ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ: Σωστοί και εύχρηστοι καθρέφτες

ΕΞΤΡΑ & ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: Μια περίεργη λεπτομέρεια είναι η περίτεχνη “τρύπα” στο ρύγχος κάτω από τον προβολέα για λόγους αισθητικής που δεν αντιλαμβανόμαστε. Αντιθέτως αντιλαμβανόμαστε και συμφωνούμε με την ύπαρξη δύο κατάλληλων οπών στο κάλυμμα του τιμονιού που επιτρέπουν τον έλεγχο της στάθμης των υγρών φρένων. Στα εξτρά του SH βάζουμε φυσικά το ABS στα φρένα και το idle stop στον κινητήρα, μοναδικά χαρακτηριστικά για σκούτερ της κατηγορίας των 150 κυβικών.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:3.690 ευρώ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, με 1ΕΕΚ και 2 βαλβίδες, 153 κ.εκ.
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:15,8 ίπποι, στις 8.250 α.α.λ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Υδραυλικό πιρούνι, διαδρομής 89 χλστ./ Δύο αμορτισέρ, διαδρ. τροχού 83 χλστ.
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δίσκος, διαμέτρου 240 χλστ. / Δίσκος διαμέτρου 240 χλστ.
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
16 ιντσών/ 16 ιντσών (ελαστικά 100/80 μπροστά, 120/80 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1.340 χλστ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:799 χλστ
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:7,5 λίτρα
ΒΑΡΟΣ:135 κιλά
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Όμιλος Σαρακάκη, Λ. Αθηνών 71, Αθήνα τηλ. 210 3483300

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ