Προθέρμανση πριν την Ευρώπη
Δείτε τα καλά αυτά τα δυο σκούτερ που εμφανίστηκαν στο σαλόνι της CimaMotor στην Κίνα γιατί σε λίγα χρόνια μπορεί να φτάσουν και στην Ευρώπη, που θα έχει δεχτεί με ανοιχτές αγκάλες την ηλεκτρο-σκουτερο-κίνηση. Ονομάζονται Honda Μono και Honda M8.
Το Honda Μono χρησιμοποιεί εμφάνιση ρετρό, το Honda M8 από την άλλη είναι πιο μοντέρνο, πιο νεανικό. Αυτά τα δύο σκούτερ μαζί με το Honda Joker που παρουσιάσαμε την προηγούμενη βδομάδα, ηγούνται της επίθεσης της Honda προς την ηλεκτροκινούμενη – μέσα στις μεγάλες πόλεις απαγορεύονται οι κινητήρες εσωτερικής καύσης – Κίνα.
Και τα τρία ηλεκτρικά σκούτερ της Honda έχουν χαμηλό βάρος και είναι κατασκευασμένα με εξαιρετική απλότητα.
Αυτό βέβαια σημαίνει και χαμηλό βάρος, στοιχείο που είναι πολύ χρήσιμο μέσα στην αστική ζούγκλα, αφού μπορούν να κινούνται με μεγάλη ευελιξία και αμελητέο κόστος.
Για τους ίδιους λόγους απλότητας τα δυο σκούτερ έχουν ταμπούρα και στους δύο τροχούς των 10 ιντσών, τα οποία είναι συνδυαζόμενα (CBS).
Για να κινηθούν από την ηλεκτρική ενέργεια, η Honda χρησιμοποιεί έναν ενσωματωμένο κινητήρα πάνω στον πίσω τροχό με ονομαστική ισχύ 1200 W (περίπου 1,6 ίπποι) και δηλώνει ότι μπορούν να φτάσουν τα 50 χλμ/ώρα .
Οι μπαταρίες των 60 V τοποθετούνται πάνω στο Mono και το Μ8, έτσι ώστε να μην θυσιάζουν το επίπεδο δάπεδο, επιτρέποντας να δημιουργηθεί χώρος κάτω από τη σέλα.
Τα συνδυαζόμενα φρένα ενεργοποιούνται από το αριστερό λεβιέ του πίσω φρένου που συνδυάζει και το μπροστινό ταμπούρο με ένα απλό μηχανικό σύστημα.
Στην ποδιά υπάρχει ανοικτό ντουλαπάκι, ο διακόπτης ανάφλεξης έχει φραγή ασφάλειας τα τιμόνια είναι σε όλα τα σκούτερ γυμνά, από χρωμιωμένη σωλήνα.
Πάνω στο τιμόνι του Mono τοποθετούνται τo όργανο και ο προβολέας, ενώ στο M8 o προβολέας είναι πάνω στην ποδιά.
Υποψιαζόμαστε ότι τα νέα ηλεκτρικά σκούτερ της Honda θα έχουν και χαμηλές τιμές, αφού θα κατασκευάζονται στην Κίνα και θα πουληθούν σε πολλές εκατοντάδες χιλιάδες κομμάτια στην τοπική αγορά.
Και μετά θα έρθουν στην Ευρώπη… ελπίζουμε.