Κι έχει τη χαμηλότερη τιμή όλων
Μέσα στον νέο τιμοκατάλογο της Honda που ανακοινώνονται οι νέες τιμές των σκούτερ μετά την πρόσφατη αύξηση του ΦΠΑ, αποκαλύπτεται ο ερχομός ενός ολοκαίνουργιου για την Ελλάδα σκούτερ, του Honda Beat 110 eSP.
Πρόκειται για ένα μικρών διαστάσεων σκούτερ πόλης, με επίπεδο δάπεδο και 14άρηδες τροχούς, κι αν η περιγραφή σας φέρνει γενικά προς το Honda Vision θα πρέπει να πούμε ότι το Honda Beat 110 eSP – όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες – είναι πιο παιχνιδιάρικο και νεανικό σε όψη και χρησιμοποιεί εξελιγμένο κινητήρα μειωμένων εσωτερικών τριβών eSP για οικονομία στο καύσιμο και αυξημένη αξιοπιστία.
Ο κινητήρας έχει 108,2 cc και οι διαστάσεις του είναι 50×55,1 mm, δηλαδή η διαδρομή είναι μεγαλύτερη από τη διάμετρο, πράγμα που σημαίνει ότι έχει δοθεί έμφαση στη ροπή και της μικρότερης κατανάλωσης καυσίμου.
Στην Ινδονησία που κατασκευάζεται κυκλοφορεί έκτος της απλής και έκδοση Honda Beat με σύστημα ISS δηλαδή Idle Stop System που δεν είναι άλλο από το γνωστό μας Idle Stop (το Start&Stop της Honda) που σβήνει ο κινητήρας σε στάση, που συναντούμε στα PCX- SH. Μέχρι στιγμής δεν γνωρίζουμε (πολύ πιθανό) αν θα είναι αυτό το μοντέλο που θα έρθει στην Ελλάδα.
Η ιπποδύναμη του 110 φτάνει τους 8,7 ίππους στις 7.500 στροφές ανά λεπτό και ο κινητήρας είναι 2βάλβιδος, αερόψυκτος με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής.
Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό PGM-Fi και είναι ενδιαφέρον ότι εκτός από τη μίζα υπάρχει και μανιβέλα για την εκκίνηση, σύστημα πάντοτε καλοδεχούμενο στα σκούτερ για ευνόητους λόγους (βλ. “πεσμένη” μπαταρία – αδυναμία εκκίνησης με μίζα).
Οι μικρές διαστάσεις του Honda Beat 110 eSP γίνονται αντιληπτές από το μεταξόνιο που φτάνει τα 1.256mm, ενώ χαμηλό και βολικό είναι το ύψος σέλας.
Το βάρος του είναι στα 95 κιλά άδειο, με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ να φτάνει τα 3,7 λίτρα μόνο, άρα αντιλαμβάνεστε πόσο οικονομικός θα είναι ο κινητήρας για να τοποθετούν οι τεχνικοί της Honda τόσο μικρό ντεπόζιτο.
Το πιρούνι είναι τηλεσκοπικό με νύχι, πίσω υπάρχει ένα ένα αμορτισέρ και τα ελαστικά είναι 80/90 – 14 μπροστά και 90/90 – 14 πίσω. Τα φρένα είναι δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω, τα οποία είναι συνδυαζόμενα, αφού το Honda Beat 110 eSP διαθέτει σύστημα CBS, όπως το γνωστό μας Honda Vision 110.
H τιμή που ανακοινώθηκε είναι τα 1.890 ευρώ, δηλαδή 110 ευρώ φθηνότερα από το Vision με τους 14άρηδες τροχούς μπροστά-πίσω (2.000 ευρώ) και με αυτόν τον τρόπο το Honda Beat 110 eSP γίνεται το φθηνότερο σκούτερ στη γκάμα της Honda.
Περισσότερες πληροφορίες σύντομα… μείνετε συντονισμένοι στη συχνότητα του Scooternet