fbpx

YAMAHA ΜΙΟ SOUL GT: ΥΨΗΛΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ

Ασύλληπτα μεγάλος στόχος πωλήσεων

H Yamaha Ιαπωνίας ανακοίνωσε πριν από μερικές βδομάδες την παρουσίαση του νέου σκούτερ Yamaha Soul GT, που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στην Ινδονησία και προς το παρόν θα προορίζεται για τις αγορές της Νοτιο-ανατολικής Ασίας. Γιατί “προς το παρόν”; Ίσως γιατί η Yamaha έχει στόχο να κατασκευάσει και να διοχετεύσει στην αγορά της Ινδονησίας, σύμφωνα με τις δηλώσεις της, μόνο… 400 χιλιάδες Soul GT…”


Καλοσχεδιασμένο και μοντέρνων γραμμών είναι το νέο scooter της Yamaha, που ακούει στο όνομα “Μio 115 Soul GT” και στηρίζεται πάνω στο ήδη υπάρχον Yamaha Mio J 115i. Το νέο σκούτερ πόλης στοχεύει να διαπρέψει στους τομείς της οικονομίας του καυσίμου, αλλά και του συνολικού κόστους συντήρησης.

Η τιμή του ανακοινώθηκε στα 14 εκατομμύρια ινδονησιακές ρουπίες, δηλαδή κοντά στα 1.140 ευρώ. Ο κινητήρας χρησιμοποιεί αυτόματη μετάδοση φυσικά και τον νέο ψεκασμό της Yamaha  YMJET-FI στον κινητήρα των 113,7 cc.

Η Yamaha είχε παρουσιάσει το “Mio J” τον Φεβρουάριο, σαν μέρος της στρατηγικής επέκτασης της γκάμας των σκούτερ στις αγορές της περιοχής. Το Soul GT είναι η περαιτέρω συνέχεια σε πιο σπορ γραμμές, θέλοντας να θυμίζει αμερικάνικο muscle car. Aν το δείτε κάπως αφαιρετικά ο προβολέας θυμίζει Mustang, κατά κάποιο τρόπο.

Στιγμιότυπο από την παρουσίαση που έγινε πριν από βδομάδες στην Τζακάρτα

… και από τη δοκιμή των δημοσιογράφων, με τα Mio Soul GT σε όλους τους χρωματισμούς

Η αγορά της Ινδονησίας έχει δυναμικό πωλήσεων που φτάνουν, ούτε λίγο-ούτε πολύ, τα 8 εκατομμύρια (ναι, 8.000.000 δεν διαβάσατε λάθος) δίτροχων το χρόνο! Σύμφωνα με έρευνες της Yamaha Motor του 201, το 50% αυτών των πωλήσεων αφορούν σκούτερ.

Το πρώτο σκούτερ της Yamaha με τον κωδικό “Mio”, που ονομαζόταν Mio Soul και έκανε το λανσάρισμα του τον Αύγουστο του 2007 στην τοπική αγορά και έγινε δημοφιλές ανάμεσα στους νεαρούς έχει πουλήσει μέχρι σήμερα 1,3 εκατομμύρια μονάδες. Για αυτό και η γιαπωνέζικη εταιρία έχει βάλει τόσο υψηλούς στόχους πωλήσεων (οι 400.000 μονάδες που λέγαμε παραπάνω) για το Soul GT.

Διάφορες λεπτομέρειες του scooter και οι επεξηγήσεις τους… στα Ινδονησιακά


Με την Ινδονησία, σαν χώρα να αναπτύσσεται οικονομικά και την ζήτηση σε σκούτερ και μοτοσυκλέτες να αυξάνεται, το νέο Yamaha Mio Soul GT στοχεύει και απευθύνεται σε νεαρούς κοντά στην ηλικία των 20 ετών, που ζητούν ένα πιο σπορ σκούτερ με διαφορετική σχεδίαση από τα συνηθισμένα.

Παρόλο που το Soul GT διατηρεί τον μονό προβολέα από τον προκάτοχό του, φοράει δεξιά και αριστερά κοψίματα που θυμίζουν εισαγωγές αέρα στην περιοχή των φλας, υιοθετεί δύο μεγάλα νεύρα πάνω από τον προβολέα, γραμμές στα πλάγια καπάκια της ποδιάς και λεπτή ουρά. Μεγάλοι – ψεύτικοι – αεραγωγοί υπάρχουν και κάτω από τη σέλα του αναβάτη.

Όλα αυτά τονίζουν την “ισχύ” στον σπορ σχεδιασμό του scooter, μαζί με την πλατύτερη ποδιά, με ένα σύνολο που έρχεται πιο κοντά στα ευρωπαϊκά δεδομένα και γούστα.


Ο κινητήρας του Soul GT είναι αερόψυκτος με έναν εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες, το χιτώνιο του κυλίνδρου έχει δεχθεί ειδική επεξεργασία σκλήρυνσης. Η διάμετρος επί τη διαδρομή του είναι 50,0 × 57,9 mm και η ιπποδύναμή του 7,75 ίππων στις 8.500 σ.α.λ (ροπή 8,87 kgm).

Η τροφοδοσία γίνεται από ηλεκτρονικό ψεκασμό και η εκκίνησή από μίζα και μανιβέλα. Tο μεταξόνιο είναι μικρό, όπως και οι συνολικές διαστάσεις του σκούτερ, στα 1.260 χιλιοστά, το ύψος της σέλας στα 745 χιλιοστά, το βάρος στα λίγα 93 κιλά, ενώ το ντεπόζιτο χωράει 4,8 λίτρα. Οι τροχοί είναι 14 ιντσών.


To Yamaha Mio Soul GT κατασκευάζεται από το τοπικό εργοστάσιο Yamaha Indonesia Motor Manufacturing (YIMM) και η γιαπωνέζικη εταιρία δεν ανακοινώνει προς το παρόν για το άν το νέο της σκούτερ θα φτάσει και στην Ευρώπη. Εμείς σημειώνουμε οτί μοιάζει εξαιρετικά σαν σύνολο – και αυτό, όπως και άλλα σκούτερ που έχουμε παρουσιάσει στο παρελθόν – με το Honda Vision 110.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ VIDEO ΤΟΥ YAMAHA MIO SOUL GT

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ