fbpx

YAMAHA NOZZA 2012: ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΛΛΟΝΕΣ ΤΟΥ ΒΙΕΤΝΑΜ

Το σκούτερ των ασιατικών κοριτσιών

Ένα νέο σκούτερ της Yamaha που απευθύνεται στις κοπέλες του Βιετνάμ. Ονομάζεται Nozza, είναι όμορφο, συμπαθητικό και κυρίως, κατασκευάζεται στο Βιετνάμ.

Για όλους τους τύπους των κοριτσιών είναι το Nozza

Τα θεμέλια για το βιετναμέζικο εργοστάσιο της Yamaha Motor Co., Ltd είχαν στηθεί ήδη από τον Φεβρουάριο του 2011, μέρος των σχεδίων επενδύσεων της γιαπωνέζικης εταιρίας που ονομάζεται “Frontier 2020” και αφορά στην επέκταση της εταιρίας στην εξαιρετικά ενδιαφέρουσα αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας.

Με την περιοχή να παρουσιάζει πολύ μεγάλο δυναμικό, από την Ινδία, την Ταϊλάνδη, Φιλιππίνες, Ινδονησία και την Μαλαισία, έρχεται τώρα η σειρά του Βιετνάμ (Viet Nam προφέρεται στα βιετναμέζικα) μιας χώρας που τόσο έχει δεινοπαθήσει στο παρελθόν και το όνομά της συνδέθηκε με φοβερούς πολέμους και πάμπολλα θύματα. Προσπαθώντας να αποτινάξει το μαύρο παρελθόν, το Βιετνάμ καλοδέχεται πλέον τους Αμερικάνους και τα κεφάλαιά τους, όπως ακριβώς και τις γιαπωνέζικες εταιρίες που θέλουν να επενδύσουν στην πονεμένη αυτή χώρα. Δείχνοντας μια μεγάλη δυναμική, νέα προϊόντα παρουσιάζονται, “δυτικότροπα” μεν, που δείχνουν μια τάση να γίνει το Βιετνάμ μια υπολογίσιμη δύναμη, ένας ακόμα οικονομικός “τίγρης” της Ν.Α. Ασίας.

Είναι μεν ρετρό το Νοzza, αλλά διαθέτει 12άρηδες τροχούς και δισκόφρενο μπροστά

Οι ανάγκες για μέσα μετακίνησης στο Βιετνάμ αγγίζουν τα τρία εκατομμύρια τον χρόνο (!), εκ των οποίων το ένα εκατομμύριο αφορά στα δίτροχα κάθε είδους! Ένα εκατομμύριο φίλοι αναγνώστες… και όπως δείχνουν τα πράγματα, μετά το Βιετνάμ, σειρά στην περιοχή θα έχουν η Καμπότζη και το Λάος, αφού ανέβει προηγουμένως το κατά κεφαλήν εισόδημα των κατοίκων τους. Οικονομικά σε καύσιμο, μικρού κυβισμού (κοντά στα 125cc) περιορισμένων ρύπων και όμορφης σχεδίασης σκούτερ χρειάζεται η περιοχή και το Βιετνάμ και αυτό ακριβώς κάνουν οι εταιρίες.

Η Yamaha ονομάζει το πρότζεκτ γύρω από τον κινητήρα “Smart Power” και χρησιμοποιεί το σύστημα YMJET-FI στον ψεκασμό και τη διαχείρισή του καύσιμου, με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης – αλλά και τη μείωση των βλαβερών για την υγεία του ανθρώπου, ρύπων από την εξάτμιση.

Ρετρό και καλοσχεδιασμένο, με παλ χρώματα. Άριστο και για την Ευρώπη το Nozza

Το νέο σκούτερ της Yamaha κατασκευάζεται τοπικά από το εργοστάσιο Yamaha Motor Vietnam Co., Ltd., με έδρα το Ανόι που είναι η πρωτεύουσα της χώρας. Το νέο Yamaha Nozza 115 χρησιμοποιεί το σύστημα YMJET-FI στην τροφοδοσία του. Η εμπορική τοποθέτηση του Nozza – όπως θα έχετε ήδη καταλάβει από τις φωτογραφίες – στοχεύει το ασθενές φύλο, τα “κορίτσια του Βιετνάμ”, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα μας χάλαγε να το είχαμε στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Εφοδιασμένο με στυλ και ομορφιά δεν χάνει τις πρακτικές λύσεις, που είναι η αυτόματη μετάδοση CVT και οι 12άρηδες τροχοί.
Με μικρό μεταξόνιο στα 1.250 χιλιοστά και ύψος από το έδαφος 115 χλστ., αλλά και χαμηλή σέλα στα 755 χιλιοστά το Nozza θα συνδυάσει όλα τα παραπάνω με το, εξίσου χαμηλό, βάρος των 98 κιλών, κι έτσι να γίνει εύχρηστο και ευέλικτο: ιδανικό για τα κορίτσια που λέγαμε παραπάνω. Ο κινητήρας των 113cc είναι τετράχρονος και αερόψυκτος, για να είναι φθηνός και απλός στην κατασκευή, με δύο βαλβίδες (1ΕΕΚ) στον κύλινδρο.

Αν το πάρουν είδηση το Nozza οι Ιταλίδες θα τρέχει η Yamaha να το εισάγει...

Οι διαστάσεις του κινητήρα είναι υποτετράγωνες με τη διαδρομή να είναι μεγαλύτερη, στην προσπάθεια να δοθεί περισσότερη ροπή και χρηστικότητα στον κινητήρα, παρά επιδόσεις και μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Επτά ίπποι (και κάτι) αποδίδονται από τον κινητήρα αυτόν και ροπή 0,77 χιλιογραμμόμετρων σε χαμηλές στροφές.
Στόχος της Yamaha είναι να παραχθούν 50.000 μονάδες μέσα στο 2012 από το εργοστάσιο στο Βιετνάμ, με την τιμή του Nozza να είναι χαμηλή… στα 34 εκατομμύρια βιετναμέζικα Ντονγκ, κάπου κοντά στα 1.200 ευρώ.