Επανέρχεται με την ορμή ενός “μπεστ-σελερ”
Για το 2021 η SYM προχώρησε σε μια γενικότερη ανανέωση της γκάμας της, τη μεγαλύτερη που έχει πραγματοποιήσει ποτέ, συμμορφώνοντας τα μοντέλα της στις Euro 5 προδιαγραφές, προσδίδοντάς τους νέα χαρακτηριστικά και προσθέτοντας εξοπλισμό. Ανάμεσα στα σκούτερ, ξεχωρίζει φυσικά το SYM Symphony ST200, ένα από τα πιο δημοφιλή σκούτερ της ελληνικής αγοράς και best seller τις χρονιές 2016, 2017 και 2018.
Όπως όλες οι εκδόσεις των Symphony, έτσι και το ST200 έγινε αποδέκτης των αλλαγών που πραγματοποίησε η SYM για τη συγκεκριμένη σειρά μοντέλων, το 2021.
Ξεκινώντας από την σχεδίαση, πραγματοποιήθηκε ένα φρεσκάρισμα, χωρίς όμως να χαθούν οι χαρακτηριστικές γραμμές που αποτελούν την ταυτότητα της συγκεκριμένης οικογενείας μοντέλων. Το Symphony ST200 αποπνέει με σιγουριά τον αέρα της ανανέωσης, αποτελώντας μια σύγχρονη σχεδιαστική πρόταση εντός της κατηγορίας του.
Ο προορισμός του δεν άλλαξε, συνεχίζει να αποτελεί μια πρόταση για αστική κυρίως χρήση, ακολουθώντας την ευρωπαϊκή σχολή, με μεγάλης διαμέτρου τροχούς, επίπεδο πάτωμα, όρθια θέση οδήγησης, χαμηλό βάρος και μαζεμένες εξωτερικές διαστάσεις, που προσδίδουν ευελιξία.
Το νέο SYM Symphony ST200 διαθέτει μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 168,9 cc, με απόδοση 12,5 ίππους και 1,2 kg–m ροπής. Η συμμόρφωση με τις Euro 5 δεν λειτούργησε εις βάρος της απόδοσης σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση και για την ακρίβεια καταγράφεται μια μικρή άνοδος στις τιμές, με μισό ίππο περισσότερο σε ισχύ και (12,5 έναντι 12) και βελτιωμένη εικόνα στη ροπή (12,5 Nm έναντι 12,2 Nm).
Aξίζει επίσης να σημειωθεί ότι οι κορυφώσεις ισχύος και ροπής, γίνονται στις ίδιες ακριβώς στροφές σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, 7.500 rpm για την ισχύ και 6.000 rpm για τη ροπή.
Από το εργοστάσιο ανακοινώνεται και χαμηλότερη κατανάλωση, με 2,7 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα, έναντι των 2,9 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα του προηγούμενου μοντέλου.
Τα φώτα είναι LED, ενώ νέος είναι ο πίνακας οργάνων, αποτελούμενος από μια μεγάλη LCD οθόνη με επίσης μεγάλες και ευανάγνωστες ενδείξεις.
Η σέλα είναι επανασχεδιασμένη, διαχωρίζοντας τα τμήματα του οδηγού και του συνεπιβάτη με ένα χαρακτηριστικό και πιο εμφατικό σκαλοπάτι, που λειτουργεί παράλληλα και υποστηρικτικά για τη μέση του οδηγού.
Η άνεση της σέλας είναι σύμφωνα με την SYM βελτιωμένη και η απόστασή της από το έδαφος στα 790 mm, διευκολύνει τους βραχύσωμους αναβάτες στο χειρισμό και στη στήριξη του σκούτερ.
Tο νέο SYM Symphony ST 200 εξοπλίζεται με την τεχνολογία της SYM Anti Lift Engine Hanger System (A.L.E.H), η οποία μειώνει το ανασήκωμα του πίσω μέρους του σκούτερ στο άνοιγμα του γκαζιού.
Αυτό επιτυγχάνεται με μια νέα άρθρωση του μοτέρ στο πλαίσιο αλλά και με το «ζύγισμα» κινητήρα και μετάδοσης επάνω στον διαμήκη άξονα που διέρχεται από τα κέντρα τον τροχών.
Συμπληρωματικά στις αρετές του A.L.E.H. λειτουργεί και η μεταφορά του ρεζερβουάρ κάτω από το επίπεδο πάτωμα, συγκεντρώνοντας το κέντρο βάρους χαμηλά. Ο ανεφοδιασμός γίνεται τώρα από την τάπα που βρίσκεται πίσω από την ποδιά, κάτω από το τιμόνι.
Οι τροχοί του SYM Symphony ST 200 έχουν διάμετρο 16 και 14 ίντσες, μπροστά και πίσω αντίστοιχα, και φέρουν ελαστικά σε διαστάσεις 110/70-16 και 120/80-14.
Σε ό,τι αφορά τα φρένα τώρα, αυτά αποτελούνται από δίσκους διαμέτρου 260 mm μπροστά και 220 mm, στα οποία εφαρμόζεται ένα δικάναλο σύστημα ABS της Continental.
Κάτω από τη σέλα, ο αποθηκευτικός χώρος έχει αυξηθεί (λόγω μεταφοράς του ρεζερβουάρ από την περιοχή) και μπορεί να φιλοξενήσει δύο κράνη τύπου jet, ενώ στη βάση του τιμονιού υπάρχει θύρα φόρτισης USB 3.0.
Τις μεταφορικές δυνατότητες αυξάνει και το Top Case χωρητικότητας 33 λίτρων, το οποίο αποτελεί στάνταρ εξοπλισμό της διαθέσιμης έκδοσης στην Ελλάδα. Το Top Case είναι στο ίδιο χρώμα με αυτό του σκούτερ και η κλειδαριά του δέχεται το κλειδί του κεντρικού διακόπτη.
Η τιμή του νέου SYM Symphony ST200 2021 Top Case Εuro 5 ανακοινώθηκε στα 2.695 ευρώ.
Περισσότερες πληροφορίες: ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. Αθήνα : Θησέως 309, τηλ. 210 9403880, Υπόλοιπη Ελλάδα : τηλ. 24310 56101, www.sym.gr