fbpx

Piaggio MP3 310 2025: Νέα εμφάνιση και κινητήρας

Η εξέλιξη συνεχίζεται

Ανανεωμένο σε μεγάλο βαθμό εμφανίζεται το νέο Piaggio MP3 310 που εξελίσσεται με τη σειρά του, έτσι όπως έκαναν το 2022 οι μεγαλύτερες εκδόσεις 400 και 530 cc, αποτελώντας την τρίτη γενιά μεσαίων τρίτροχων της ιταλικής εταιρίας. Εκτός από την καινούρια εμφάνιση, το ΜΡ3 310 διαθέτει και νέο κινητήρα για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια.

Σύμφωνα με την Piaggio, το νέο MP3 310 είναι ένα μικρών διαστάσεων, σπορ, δυναμικό τρίτροχο που επιτυγχάνει υψηλά επίπεδα άνεσης θυμίζοντας μεγαλύτερα σκούτερ GT.

Όπως είναι γνωστό, μπορεί να οδηγηθεί και με άδεια οδήγησης αυτοκινήτου (αρκεί να έχει βγει πριν το 2013) ενώ οι δυο μπροστινοί τροχοί του χρησιμοποιούν την πατενταρισμένη τεχνολογία της Piaggio με ένα αρθρωτό, παραλληλόγραμμο μπροστινής ανάρτησης και δύο τροχούς που προσφέρουν μεγαλύτερη σταθερότητα στις στροφές από οποιοδήποτε άλλο σκούτερ, καθώς και βελτιωμένο κράτημα στο δρόμο, ειδικά σε βρεγμένο ή χαμηλής πρόσφυσης οδόστρωμα.

Το Piaggio MP3 310 του 2025 είναι εξοπλισμένο με έναν ολοκαίνουριο κινητήρα, τον νεότερο της σειράς HPE (High Performance Engine), με προδιαγραφές Euro 5+, αυξημένο κυβισμό (310 cc αντί των 278 cc του προηγούμενου, παλαιότερου κινητήρα που μετρούσε πάνω από 10 χρόνια ζωής). Μπορείτε να διαβάσετε εδώ την ανάλυσή του από προηγούμενο άρθρο του Scooternet.

Το μπροστινό μέρος έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και παρότι η εταιρία μιλάει για πιο κόμπακτ διαστάσεις, πλέον είναι φαρδύτερο (!) θέλοντας να προσφέρει μεγαλύτερη προστασία στον αναβάτη, με νέο συγκρότημα φώτων με τεχνολογία LED.

Στο κέντρο της μπροστινής ποδιάς υπάρχει μια μικρότερη, πιο σπορ εισαγωγή αέρα, η οποία χαρακτηρίζεται από μια τρισδιάστατη κυψελοειδή γρίλια. Κάτω από αυτήν υπάρχει μια κάθετη, αεροδυναμική αεροτομή (σαν κρεμαστό ρύγχος) με δύο πλαστικά τμήματα σχήματος “Υ” που επαναλαμβάνονται μάλιστα πάνω-κάτω.

Στο νέο 310 υπάρχουν ολοκαίνουριοι πλευρικοί εκτροπείς αέρα (είχαμε παρουσιάσει παρόμοιες πατέντες της Piaggio εδώ) που ενισχύουν την σταθερότητα του συνόλου και συμβάλλουν (έστω και ελάχιστα) σε υψηλότερη μέγιστη ταχύτητα.

Η ζελατίνα είναι επίσης νέα, είναι μεγάλη και το σχήμα της έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να συνδυάζει μέγιστη προστασία με περιορισμένο όγκο.


Το μπροστινό μέρος του σκούτερ που σαφέστατα θυμίζει αυτοκίνητο, συνδυάζεται με μια κομψή, αεροδυναμική ουρά, η οποία ενσωματώνει τη χειρολαβή του συνεπιβάτη και ολοκληρώνεται με ένα μοντέρνο οπίσθιο φωτιστικό σύνολο LED.

Το Piaggio MP3 310 είναι εξοπλισμένο με εντελώς νέα όργανα. Στο κέντρο υπάρχει ένας μεγάλος πίνακας οργάνων με οθόνη LCD 5 ιντσών (δυστυχώς όχι έγχρωμη γι’ ακόμα μια φορά) που εμφανίζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες: ψηφιακό ταχύμετρο και στροφόμετρο βρίσκονται  στο κέντρο, μαζί με τον ολικό χιλιομετρητή, τον μετρητή ταξιδιού, τη θερμοκρασία αέρα, το ψηφιακό ρολόι, τη στάθμη καυσίμου και τις ενδείξεις θερμοκρασίας του ψυκτικού υγρού, το εικονίδιο προειδοποίησης για πάγο στο οδόστρωμα και το εικονίδιο συντήρησης.

Περιλαμβάνονται επίσης η μέγιστη ταχύτητα, η μέση ταχύτητα, η στιγμιαία κατανάλωση, η μέση κατανάλωση, η τάση της μπαταρίας και το επίπεδο φόρτισής της.

Οι προειδοποιητικές λυχνίες παρακολουθούν όλες τις λειτουργίες όπως είναι ο έλεγχος του ψεκασμού, η ρεζέρβα καυσίμου, η πίεση λαδιού, η ενεργοποίηση του ABS και το σύστημα ακινητοποίησης (immobilizer). Τα χειριστήρια του τιμονιού και του ταμπλό έχουν επανατοποθετηθεί για να είναι πιο πρακτικά και λειτουργικά.

Πάνω από τον πίνακα οργάνων υπάρχει ένα πρακτικό ντουλαπάκι με συρτάρι και θύρα USB στο εσωτερικό του, για τη φόρτιση smartphone ή οποιασδήποτε άλλης ηλεκτρονικής συσκευής.

Το Piaggio MP3 310 διαθέτει σύστημα keyless, το οποίο επιτρέπει την ενεργοποίηση της ανάφλεξης χωρίς τη χρήση του συμβατικού κλειδιού, απλοποιώντας όλες τις λειτουργίες ενεργοποίησης του κινητήρα, ανοίγματος της σέλας και της τάπας του ρεζερβουάρ καυσίμου, καθώς και κλειδώματος του τιμονιού.

Όλες αυτές οι ενέργειες μπορούν να γίνουν εύκολα, χωρίς να βγει το τηλεχειριστήριο από την τσέπη του αναβάτη.

Ο κλασικός διακόπτης ανάφλεξης με κλειδαριά έχει αντικατασταθεί από ένα πρακτικό κουμπί. Για την εκκίνηση απλώς πατάμε το κουμπί (για να ενεργοποιηθεί η λειτουργία εκκίνησης) και το γυρίζουμε στη θέση ΟΝ.

Η δύο επιπέδων σέλα διαθέτει μια νέα σχεδίαση και αφρώδες υλικό, και έχει σχεδιαστεί για βελτίωση της άνεσης καθώς είναι διαμορφωμένη ώστε να επιτρέπει τη στήριξη του αναβάτη στην οσφυϊκή χώρα.

Ο χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα χωράει ένα φουλφέις ή δύο “μισά” κράνη demi-jet, (όπως ισχυρίζεται η εταιρία) καθώς και άλλα αντικείμενα. Η σέλα διαθέτει ελατήριο για να διατηρείται όρθια όταν ανοίγει. Ένας πρακτικός, διακριτικός γάντζος τσάντας έχει ενσωματωθεί στο εσωτερικό μέρος της μπροστινής ποδιάς.

Το νέο Piaggio MP3 310 είναι διαθέσιμο σε δύο διαφορετικές εκδόσεις: το Piaggio MP3 310 και το Piaggio MP3 310 Sport, με το δεύτερο να χαρακτηρίζεται από πιο σπορ βάψιμο και λεπτομέρειες.

Το Piaggio MP3 310 είναι διαθέσιμο σε δύο γυαλιστερά χρώματα, στο λευκό Bianco Luna και το ολοκαίνουριο γκρι Grigio Grafite. Και τα δύο χρώματα συνδυάζονται με νέα φινιρίσματα σε μεταλλικό, σατινέ γκρι. Η σέλα διαθέτει νέα υλικά και γκρι ραφές, γιαν να δημιουργεί αντίθεση.

Και τα δύο μοντέλα της σειράς Piaggio MP3 310 διαθέτουν σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών ABS, το οποίο ενσωματώνει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR (Acceleration Slip Regulation). Το ASR (που πρώτη η Piaggio τοποθέτησε σε σκούτερ) μπορεί να απενεργοποιηθεί και εγγυάται ασφάλεια, αποτρέποντας την ολίσθηση του πίσω τροχού σε επιφάνειες μειωμένης πρόσφυσης, όπως είναι η βρεγμένη άσφαλτος.


Το 3-κάναλο σύστημα ABS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Continental και μεγιστοποιεί την ενεργητική ασφάλεια, αποτρέποντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα. Το Piaggio MP3 χρησιμοποιεί σύστημα πέδησης με δισκόφρενα και στους τρεις τροχούς.

Η διάμετρος των δίσκων είναι 258 mm μπροστά και 240 mm πίσω. Οι μπροστινοί τροχοί είναι διαμέτρου 13 ιντσών.

Το βάρος του Piaggio MP3 δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, όπως και η τιμή του.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ