Αλλαγές σε “ρούχα” και κινητήρα
Mε μικρές αλλαγές στην όψη και βελτιώσεις στον κινητήρα εμφανίζεται το Piaggio Medley 150 του 2020, που αντί να χάσει ιπποδύναμη, όπως ήταν λογικό λόγω αυστηρών προδιαγραφών Euro5, αντίθετα κέρδισε 1,5 ίππο.
Bασικά το μπροστινό μέρος του Medley έχει αλλάξει, και ειδικότερα το κεντρικό πλαστικό της ποδιάς κάτω από τον προβολέα.
Η “γραβάτα” από φουσκωτή έχει γίνει χωνευτή σαν αεραγωγός, ενώ πάνω από αυτήν ο προβολέας εκμοντερνίστηκε, έχασε τη ρετρό νότα “αλά Beverly” και έγινε πιο “τετράγωνος” χωρισμένος οριζόντια και LED.
Επίσης χάθηκαν οι γωνίες στα πλαϊνά πλαστικά τμήματα της ποδιάς, ήρθαν νέας σχεδίασης ζάντες και διαφορετικό κάλυμμα εξάτμισης, κι εκεί τελειώνει η αισθητική ανανέωση.
Τύπου LED έγιναν και όλα τα υπόλοιπα φωτιστικά σώματα του σκούτερ, ενώ καταργήθηκαν τα αναλογικά όργανα για μια πλήρως ψηφιακή οθόνη LCD.
Αλλαγμένη ελαφρώς είναι και η σέλα – που ανοίγει πλέον και με κουμπί ηλεκτρικά – όπως και τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη.
Ο κινητήρας του Medley 150, είναι η τελευταία έκδοση του γνωστού i-get της Piaggio που έχει αλλάξει πολλά στο εσωτερικό του και εξωτερικά για να γίνει Euro5 και έχει αποκτήσει νέο εκκεντροφόρο, σώμα ψεκασμού, πιστόνι, φίλτρο αέρα και εξάτμιση.
Παράλληλα, έχει δυναμώσει και αποδίδει σύμφωνα με την Piaggio 16,2 ίππους στις 8.750 rpm, με ροπή 1,6 kgm στις 6.500 rpm. Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, 4βάλβιδος κινητήρας συνεχίζει να χρησιμοποιεί το σύστημα Start&Stop, ενώ το διάστημα αλλαγής λαδιού κινητήρα και φίλτρου ορίζεται στις 10.000 χιλιόμετρα (!) και η ρύθμιση των βαλβίδων κάθε 20.000 χιλιόμετρα.
Παραμένουν στο Piaggio Medley 150 οι αναρτήσεις του προηγούμενου μοντέλου – τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά με καλάμια διαμέτρου 33 mm, τα δυο αμορτισέρ πίσω, όπως και ο μπροστινός 16άρης και οπίσθιος 14άρης τροχός, καθώς και το πλαίσιο που έχει δεχθεί μικροβελτιώσεις σε σημεία.
Το πίσω λάστιχο είναι πλέον πλατύτερο στα 120 mm. Το βάρος με το σκούτερ κενό ανακοινώθηκε στα 136 κιλά.
Ίδια είναι και τα φρένα, τα οποία είναι δισκόφρενα μπροστά και πίσω, μπροστά διαμέτρου 260 mm και 240 mm πίσω, με αιωρούμενες δαγκάνες δύο εμβόλων.
Τέλος, υπάρχει για πρώτη φορά σε Medley το σύστημα Piaggio MIA, το οποίο είναι μια πλατφόρμα πολυμέσων που επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέσει το κινητό του με το ψηφιακό όργανο του Medley και να ενημερώνεται για την κατάσταση του σκούτερ, να παίρνει πληροφορίες για τη διαδρομή, στροφές και απόδοση κινητήρα, κατανάλωση καυσίμου, να ακούει μουσική, κ.λπ.
Εκτός από το απλό Medley, θα υπάρχει ως συνήθως και η έκδοση S, η οποία θα έχει μαύρες ζάντες, δισκόπλακες μαργαρίτες και κομψές κόκκινες λεπτομέρειες σε σημεία.
Δεν έχει ανακοινωθεί πότε θα εμφανιστεί το Piaggio Medley 150 στην αγορά, αλλά όταν συμβεί αυτό το απλό Medley θα διατίθεται σε τρεις χρωματισμούς: Λευκό, Mπλέ και Μαύρο.
Αντίστοιχα και το Medley S θα διατίθεται σε τρεις χρωματισμούς: Λευκό, Γκρί και Μαύρο, το οποίο τελευταίο η Piaggio αποκαλεί – για κάποιο λόγο – Nero Meteora… δηλαδή “Μαύρο Μετέωρα”, όπως τα γνωστά δικά μας Μετέωρα…