Ανοίγοντας μεγάλες πόρτες
Με αιχμή του δόρατος το νεο-ρετρό Peugeot Django 150 μπαίνει στη μεγάλη ταϊλανδέζικη αγορά η τέως Γαλλική και νυν Ινδική εταιρία σκούτερ Peugeot, στοχεύοντας σε επέκταση του δικτύου της και αύξηση των πωλήσεών της.
Σωστά βήματα φαίνεται να κάνει η ινδική πλέον Peugeot (ιδιοκτησίας 100% της Mahindra, διαβάστε εδώ) προσβλέποντας στην αύξηση των πωλήσεων και κάνοντας την είσοδό της στην αγορά της Ταϊλάνδης, η οποία απορροφά “κάμποσα” σκούτερ κάθε χρόνο, που αγγίζουν τις 1,8 εκατομμύρια μονάδες!
Το 2020 θα είναι ένα μεγάλο έτος για την Peugeot Motocycles – όπως ονομάζεται η εταιρία – αφού η μάρκα των λιονταριών θέλει να επεκταθεί σε νέες αγορές, καθώς και να παρουσιάσει νέα μοντέλα. Η ανακοίνωση αφορά τη μεγάλη έκθεση Motor Expo της Μπανγκόκ, πρωτεύουσα της Ταϊλάνδης.
Η επέκταση στις χώρες της Ν.Α. Ασίας και του Ειρηνικού έχει σχεδιαστεί προσεκτικά, ενώ έχει πατήσει πόδι στην αγορά της Κίνας ήδη από το 2019.
Και για να κατακτήσει την Ταϊλάνδη, η Peugeot θα βάλει μπροστά το νεο-ρετρό Django με τον κινητήρα των 150cc, ενώ ενδιαφέρον έχει το πόσα κομμάτια έχουν παραγγελθεί σε πρώτη φάση από τους 22 συνεργάτες της εταιρίας: 1.360 μονάδες θα παραδοθούν στην Ταϊλάνδη μέχρι το τέλος Ιανουαρίου – όσα δηλαδή Django πουλιόνται σ’ ένα χρόνο σε Γαλλία και Ιταλία! Έτσι για να έχουμε κι ένα μέτρο σύγκρισης….
Μετά την Ταϊλάνδη τη δίτροχη “γαλλική κουλτούρα” σκοπεύει να εξάγει η Peugeot-Mahindra σε Αυστραλία, Βιετνάμ, Μαλαισία και Ινδονησία, χώρες που βρίσκονται μέσα στα σχέδια της εταιρίας για το μέλλον.