fbpx

KYMCO 100 EV και 110 EV, 2019: Δύο νέα ηλεκτρικά σκούτερ

O κόσμος της σιωπής

Αποκαλύψεις στη Γερμανία! Άμεσα προχωρά στην πραγματοποίηση του σχεδίου της για είσοδο στην αγορά των ηλεκτρικών σκούτερ η Kymco, γι’ αυτό και ευθύς παρουσίασε στο σαλόνι της Intermot στην Κολωνία τα νέα Nice 100 EV και New Like 110 EV

Mετά την παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Kymco Xciting S 400i η εταιρία σκούτερ από την Ταϊβάν περνάει στον ηλεκτρισμό και εγκαινιάζει μιας σειρά ηλεκτρικών σκούτερ, ενώ παράλληλα ανακοίνωσε ότι η γκάμα αυτή σύντομα θα αποτελείται από 10 μοντέλα!

Όλα πρωταγωνιστές ενός έργου που ονομάζεται Ionex (πατήστε εδώ για να διαβάσετε) και θα αποτελείται από σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών (άδειων με γεμάτες) μέσα σε πόλεις.

Kymco New Like 110 EV

Kymco Nice 100 EV

Σταδιακά, ο κόσμος των δύο τροχών θεωρητικά θα φτάσει στα επίπεδα που κινούνται και τα αυτοκίνητα, όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση. Έτσι η Kymco δεν χάνει χρόνο – μην ξεχνάμε ότι σε σύντομο διάστημα θα κυκλοφορήσει στους δρόμους η ηλεκτρική Vespa της Piaggio – και παρουσιάζει τα δύο πρώτα της παιδιά: το Nice 100 EV και το New Like 110 EV, μοντέλα του 2019:

Τοποθετώντας τις μπαταρίες κάτω από το δάπεδο, η Kymco καταφέρνει να αποφύγει ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ηλεκτρικά σκούτερ: τη δέσμευση του αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα, η οποία στην περίπτωσή μας είναι ελεύθερος. Έτσι στην περίπτωση των Nice 100 EV και New Like 110 EV, η Kymco καταφέρνει να διατηρήσει την πρακτικότητά τους.

Καλά πηγαίνουμε και παρακάτω αφού η Kymco φορά στα σκούτερ της δύο διαφορετικούς τύπους μπαταριών: μια που μπορεί να φορτίζεται και άλλη μια που παραμένει μόνιμα στο σκούτερ, έτσι ώστε όταν η κύρια μπαταρία μπαίνει στη φόρτιση, η δευτερεύουσα επιτρέπει μερικές ακόμα μικρομετακινήσεις! Έξυπνο έτσι;

Αυτά τα σκούτερ είναι τα πρώτα που θα έχουν τη δυνατότητα να νοικιάζουν πρόσθετες, μπαταρίες (μέσω του συστήματος Ionex) η αποθήκευση των οποίων θα γίνεται κάτω από τη σέλα. Έτσι μέσω της χρήσης όλων των μπαταριών το σκούτερ θα είναι σε θέση να καλύψει 200 χιλιόμετρα διαδρομής!

Τα δυο σκούτερ έχουν μια διαφορετική προσέγγιση στο θέμα μετακίνηση, αφού με τροχούς 10 ιντσών και βάρος 77 κιλών το Nice EV 100 με ηλεκτροκινητήρα 1500 W βλέπει την ταχύτητά του να περιορίζεται στα 45 km/h, ειδικά σχεδιασμένο για ενδο-αστική χρήση.

Το New Like EV 110 είναι σημαντικά πιο αποδοτικό, αν και το βάρος του φτάνει τα 110 κιλά, ο κινητήρας του είναι 3000 W και αποδίδει 124 Nm ροπής (όσο ένα V-2 1000 κυβικών), ενώ δεν ανακοινώνεται η αυτονομία του προς το παρόν.

Η Kymco έχει τοποθετήσει και στα δυο σκούτερ το σύστημα Noodoe, μέσω του οποίου μπορείτε να βλέπετε ειδοποιήσεις του Facebook ή να χρησιμοποιείτε το GPS μέσα από την οθόνη του.

Δεν υπάρχουν προς το παρόν πληροφορίες για το πότε έρχονται τα δυο ηλεκτρικά σκούτερ στην Ελλάδα, ούτε για την τιμή τους.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ