fbpx

KYMCO XCITING S 400i: Επίσημη παρουσίαση στην Ελλάδα

Πρόσω ολοταχώς στη μεσαία κατηγορία

Μια πολύ προσεγμένη παρουσίαση για το ολοκαίνουργιο σπορ maxi scooter Kymco Xciting S 400i οργάνωσε η αντιπροσωπεία της εταιρίας στην Αθήνα ειδικά για τον Ειδικό Τύπο. Δημοσιογράφοι πολλών Μέσων ενημέρωσης παρακολούθησαν την ανάλυση του σκούτερ και έκαναν την πρώτη τους βόλτα.

Μεγάλη επένδυση και σημαντική κίνηση αποτελεί για την Kymco η παρουσίαση αυτού του σκούτερ που προσπαθεί να συνδυάσει πολλά πράγματα μαζί και συγχρόνως να εφαρμόσει όλη της την τεχνογνωσία, μιας και είναι το νεότερο παιδί της. Σε μια απαιτητική μεσαία κατηγορία maxi scooter με σκουτερίστες που θέλουν να πετύχουν με μια κίνηση δυο στόχους: με επιδόσεις μεν, αλλά χωρίς την υψηλή τιμή των μεγάλων σκούτερ.

Εξειδικευμένη στο χώρο των σκούτερ όσο λίγες η Kymco εξερεύνησε την “υπαρξιακή ταυτότητα” του Kymco Xciting S 400i προσδιορίζοντας τη χρήση του. Λόγω των εποχών που διανύουμε, με την εξειδίκευση και την ειδική-συγκεκριμένη χρήση να σπανίζει πλέον, έχουμε την απαίτηση τα δίτροχά μας “να τα κάνουν όλα”, να καλύπτουν ένα μεγάλο φάσμα χρήσεων.

Έτσι και το Kymco Xciting S 400i είναι ένα πολυτάλαντο σκούτερ που θέλει να κινείται με ευκολία προσφέροντας άνεση στον αναβάτη και τον συνεπιβάτη μέσα στην πόλη, κι έξω από αυτήν, στον ανοικτό δρόμο, στις Εθνικές, αλλά και στις στροφές και στους επαρχιακούς δρόμους. Τι καλύτερο λοιπόν από ένα σπορ maxi scooter.

Είναι λανθασμένη η άποψη ότι το Kymco Xciting S 400i ακολουθεί σχεδιαστικές γραμμές άλλων πετυχημένων, ή γνωστών σκούτερ της αγοράς γιατί οι σχεδιαστές του έχουν κάνει σαφείς προσπάθειες να πρωτοτυπήσουν και παράλληλα να μην ξεφύγουν από το εταιρικό design της Kymco.

Το νέο Kymco Xciting S 400i είναι μέρος της ανανέωσης-αναβάθμισης της γκάμας της, που επιτελείται μεθοδικά τα τελευταία χρόνια, από τη στιγμή που ανέλαβε την προεδρία της εταιρίας ο πρόεδρος Allen Ko, που διαθέτει παρουσιαστικό και αέρα αστέρα του κινηματογράφου και έχει φτιάξει μια πολύ αξιόλογη οικογένεια σκούτερ: από το ρετρό Like, μέχρι το ανανεωμένο People S, αλλά κυρίως το δυναμικό σπορ Kymco ΑΚ 550 που ανέβασε την εταιρία σε υψηλότερο επίπεδο.

Αυτόν τον αέρα της ποιότητας και της υπεροχής του ΑΚ 550 φοράει και το Kymco Xciting S 400i με την εμφάνισή του στις αγορές και για αυτό το λόγο είναι πολύ σημαντικό μοντέλο. Φιλοδοξεί να φέρει την ποιότητα του ΑΚ σε χαμηλότερο κυβισμό, στα 400 και φυσικά… με χαμηλότερη τιμή.

Η φιλοσοφία “Win my Heart” που εμφανίζει σαν σλόγκαν η Kymco στοχεύει – όχι μόνο στην καρδιά – μέσω των αξιών του 400, αλλά και στη λογική αφού θα παλέψει να υπηρετήσει τον αναβάτη του καθημερινά και παντού, σε όποια χρήση του ριφθεί στις ρόδες του.

Όλα είναι καινούργια πάνω στο ισχυρότερο 400άρι της αγοράς, αφού ο 400άρης κινητήρας του Xciting S χρησιμοποιεί εξελιγμένες τεχνολογίες και λύσεις. Οι διαστάσεις του είναι περιορισμένες, το βάρος του χαμηλό (κοντά στα 50 κιλά) έχει βελτιωμένες επιδόσεις και λόγική κατανάλωση.

Βασίζεται στον προηγούμενο κινητήρα G5 αλλά έχει νέο κύλινδρο και κεφαλή, νέα κάρτερ και μάλιστα ξεχωριστό κάρτερ λαδιού με ενσωματωμένο σύστημα ψύξης (από νερό) για να διατηρεί χαμηλότερη θερμοκρασία και την λιπαντική του ικανότητα (βλ. αυξημένη αξιοπιστία).

Επίσης έχει βελτιώσει την έδραση του στρόφαλου και του διαφορικού και φοράει νέα βελτιωμένη μετάδοση. Το τελευταίο, πέρα από την αντοχή των υλικών της μετάδοσης στοχεύει στην πιο γραμμική λειτουργία και απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού και σε χαμηλούς μηχανικούς θορύβους. Η απόδοση του μονοκύλινδρου κινητήρα φτάνει τους 36 ίππους στις 7.500 rpm και η ροπή τα 3,8 kgm στις 6.000 rpm.

Δουλειά έχει πέσει και στο κομμάτι του πλαισίου που είναι τύπου χωροδικτύωμα και δημιουργεί μιας υψηλής ακαμψίας “γέφυρα” από την περιοχή του λαιμού προς τα πίσω και για αυτό το λόγο έχει ψηλώσει το τούνελ πίσω από την ποδιά.

Το πιρούνι που επιλέχθηκε να είναι συμβατικό έχει καλάμια 41 χιλιοστών (!) και δύο πλάκες στήριξης με το λαιμό, ενώ η κατανομή βάρους φτάνει τα 44% στον μπροστινό και 56% στον πίσω τροχό, πλησιάζει δηλαδή την ιδανική κατανομή του 50-50. Η νέα στήριξη του κινητήρα με αρθρώσεις βελτιώνει τις αντιδράσεις του πίσω μέρους του σκούτερ στο άνοιγμα-κλείσιμο του γκαζιού και προσφέρει καλύτερη οδική συμπεριφορά και άνεση στον αναβάτη.

Σε σχέση με το παλαιότερο Xciting, το S 400i έχει στενέψει μπροστά, έχει κοντύνει σε μήκος, έχει χαμηλώσει τη σέλα του και… έχει βαρύνει κατά 4 κιλά φτάνοντας συνολικά τα 195.

Με 15άρη τροχό μπροστά και 14άρη πίσω, με δύο δισκόφρενα 280 mm και 4έμβολες ακτινικές δαγκάνες (!) για τον μπροστινό και ένα δισκόφρενο 240 mm για τον πίσω, με δικάναλο σύστημα ABS, της Bosch, το 400 δεν έχει σε τίποτε να ζηλέψει ακόμα και τις καλύτερες μοτοσυκλέτες της αγοράς.

Φυσικά ο εξοπλισμός είναι ευρύς και πλούσιος ξεκινώντας από το καινοτομικό σύστημα επικοινωνίας κινητού και σκούτερ με το όνομα Noodoe (Νούντο) που ανεβάζει την ενημέρωση του αναβάτη σε νέα υψηλά επίπεδα και μάλιστα εύχρηστα. Το 400 διαθέτει τα πρώτα εγκεκριμένα από την Ε.Ε. φώτα ημέρας DLR ειδικά για scooter, αλλά και ένα πολύ καλαίσθητο οπίσθιο φωτιστικό σώμα.

Η ζελατίνα του φέρινγκ είναι ρυθμιζόμενη σε 5 θέσεις και μάλιστα χωρίς εργαλεία έτσι ώστε ο καθένας να βρίσκει το ύψος που του ταιριάζει, έτσι ώστε να προφυλάσσεται από τον αέρα.

Η σέλα είναι ένα τμήμα που έχει δεχθεί πολλή δουλειά, είναι τριγωνικής βάσης με φάλτσα κομμένα πλαϊνά για τον αναβάτη, που έχει στη διάθεσή του μαξιλαράκι-πλάτη στήριξης, η οποία γίνεται και σημείο στήριξης του συνεπιβάτη που κάθεται ελαφρώς ψηλότερα, ειδικά στα φρεναρίσματα.

Μόνο η μισή σέλα, το κομμάτι του αναβάτη, ανοίγει για να αποκαλυφθεί ο χώρος για το κράνος από κάτω της, και το άνοιγμά της γίνεται είτε από κουμπί στο τιμόνι, είτε μηχανικά από τον κεντρικό διακόπτη. Ντουλαπάκια αποθήκευσης αντικειμένων βρίσκονται και στην ποδιά, τα οποία κλειδώνουν-ξεκλειδώνουν αυτόματα από τον κεντρικό διακόπτη και πάλι.

Το Kymco Xciting S 400i κυκλοφορεί σε τρία (ματ) χρώματα στην Ελλάδα, μπλε, μαύρο και γκρι και η προτεινόμενη λιανική τιμή του είναι στις 6.690 ευρώ με τέλος ταξινόμησης και πληρωμή τοις μετρητοίς.

Πιο πολλά για το 400 θα έχουμε να πούμε σύντομα, μετά την πλήρη δοκιμή του από τους ανθρώπους του Scooternet. Λίγη υπομονή κάντε…

Περισσότερες πληροφορίες: www.kymco.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ