fbpx

Honda X-ADV 750: Πληροφορίες για την τρίτη γενιά

Αποκαλύφθηκαν από ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας

Οι προθέσεις της Honda όσον αφορά την εξέλιξη του X-ADV 750 του μέλλοντος αποκαλύφθηκαν, χάρη σε ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που κατατέθηκε πρόσφατα στην Ιαπωνία.

Κατευθείαν από την χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου έρχονται οι νέες πληροφορίες για το μελλοντικό Honda X-ADV τρίτης γενιάς.

Το Honda X-ADV αντιπροσωπεύει μια επανάσταση στον κόσμο των σκούτερ και των μοτοσυκλετών. Γεννήθηκε ως πρωτότυπο (concept) και παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του σαλονιού του Μιλάνου, EICMA 2015.

Η σκουτερο-μοτοσυκλέτα υβρίδιο τράβηξε αμέσως την προσοχή του κοινού και των φίλων των δύο τροχών. Μόλις ένα χρόνο αργότερα, η πρώτη έκδοση παραγωγής είδε το φως της δημοσιότητας και τώρα, αξιόπιστες πηγές αποκαλύπτουν ότι η τρίτη γενιά βρίσκεται σε εξέλιξη.

Η βάση του νέου X-ADV προέρχεται από το πλαίσιο και τον κινητήρα της σειράς NC750, ενσωματώνοντας το διάσημο αυτόματο-ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) της Honda.

Η εξέλιξή του X-ADV έφερε τη δεύτερη γενιά το 2020, με μικρές αισθητικές αλλαγές. Επιπλέον, γέννησε μικρότερα μοντέλα πάνω στις ίδιες αισθητικές γραμμές, όπως τα ADV350, ADV150 και ADV160 (τα δύο τελευταία για αγορές εκτός Ευρώπης).

Τι γίνεται τώρα όμως με το νέο Honda X-ADV; Οι εικόνες διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας αποκαλύπτουν αισθητικές αλλαγές και μας προσφέρουν μερικές πολύ ενδιαφέρουσες ενδείξεις για το μελλοντικό μοντέλο.

Αν και διατηρεί τη σιλουέτα του τρέχοντος X-ADV με τον δικύλινδρο κινητήρα 745cc, υπάρχουν σημαντικές διαφορές σε σχέση με το μοντέλο που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην αγορά, ιδιαίτερα όσον αφορά τη σχεδίαση των μπροστινών και πίσω φώτων.

Η προσοχή εστιάζεται στο μπροστινό μέρος: οι προβολείς έχουν μετακινηθεί από την παραδοσιακή τους θέση για να ενσωματωθούν στο κάτω μέρος του μπροστινού φέρινγκ, ακριβώς πάνω από τον μπροστινό τροχό. Κάθε μονάδα προβολέων φιλοξενεί τρεις ξεχωριστούς λαμπτήρες LED, με μια πρόσθετη λωρίδα LED που βρίσκεται ψηλότερα, που χρησιμεύει ως φως ημέρας.

Κάθε ένα από τα έξι συνολικά LED έχει μια συγκεκριμένη λειτουργία: τα δύο εσωτερικά για τη μεγάλη σκάλα, τα δύο κεντρικά για τη μεσαία σκάλα και τα δύο εξωτερικά λειτουργούν ως cornering lights, φωτίζοντας ανάλογα με τη στροφή που παίρνει το σκούτερ.

Στο πίσω τμήμα υπάρχουν μερικές ακόμα ενδιαφέρουσες αλλαγές: η σχεδίαση της ουράς και της εξάτμισης έχουν αναθεωρηθεί πλήρως. Ενώ οι προηγούμενες εκδόσεις είχαν το τελικό τοποθετημένο στο πλάι (δεξιά και πίσω) το νέο μοντέλο εισάγει μια κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση που βρίσκεται κάτω από τη σέλα.

Αυτή η αλλαγή όχι μόνο βελτιώνει την απόσταση από το έδαφος, αλλά θα μπορούσε να σχετίζεται με τροποποιήσεις του κινητήρα, για την αύξηση της ιπποδύναμης ή τη μείωση των εκπομπών ρύπων. Ο χώρος κάτω από τη σέλα θα μπορούσε να φιλοξενήσει μεγαλύτερο καταλύτη και έναν σιγαστήρα μεγαλύτερης χωρητικότητας για τη μείωση του θορύβου.

Η τρίτη γενιά Honda X-ADV θέτει ξεκάθαρα τις βάσεις για ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον στην κατηγορία των Adventure σκούτερ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ