V for Vertex
H απόφαση είχε παρθεί εδώ και καιρό από τη γιαπωνέζικη εταιρία: το Honda PCX 150 έπαψε να εισάγεται στην Ευρώπη και παρέμεινε στις ασιατικές αγορές και ιδιαίτερα στην Ταϊλάνδη όπου κατασκευάζεται. Μάλιστα, η Honda Ταϊλάνδης δεν στάθηκε στα “ήδη γνωστά” και προχώρησε σε ειδικές εκδόσεις του 150 που έχουν αισθητικό ενδιαφέρον ως σύνολα. Σλόγκαν τους το “Vertex of Pride”, το οποίο μεταφράζεται ως η “κορυφή της περηφάνιας”.
Μάλλον περιορισμένο ήταν το ενδιαφέρον της ευρωπαϊκής αγοράς για ένα σκούτερ σαν το Honda PCX 150, με εξαίρεση την ιταλική και την ελληνική αγορά.
Για τους μεν Ιταλούς ο λόγος ήταν το γεγονός ότι για να μπορεί να οδηγήσει κάποιος δίτροχο στην Autostrada πρέπει ο κινητήρας του να διαθέτει τουλάχιστον 150 κυβικά, για τους δε Έλληνες η μεγαλύτερη ιπποδύναμη και οι επιδόσεις που έχει έναντι του αδελφού των 125 κυβικών.
Πάντως η απόφαση πάρθηκε από πλευράς εταιρίας και το PCX 150 εξακολούθησε να διατίθεται μόνο στην Ν.Α. Ασία και σε κάποιες επιλεγμένες αγορές εκτός Ευρώπης.
Η special έκδοση που βγήκε για το 2020 από την Honda Ταϊλάνδης επικεντρώνεται σε αισθητικές παρεμβάσεις, με το αποτέλεσμα να είναι όχι μόνο σπορτίβικο αλλά και καλόγουστο, ενισχύοντας και προβάλλοντας την καλή σχεδίαση του σκούτερ.
Τέσσερις εκδόσεις διατίθενται στην αγορά. Η πρώτη με βασικό χρώμα το μαύρο και κόκκινες λεπομέρειες στο εσωτερικό κομμάτι του τούνελ και κάτω απο τη ζελατίνα.
Η δεύτερη είναι σε λευκό χρώμα με κόκκινα τμήματα ακριβώς στα ίδια σημεία, ενώ υπάρχουν εκδόσεις σε βαθύ κόκκινο και γκρι-ασημί με καλαίσθητες χρυσές ζάντες.
Τόσο απλά κάνεις ένα καλό και αξιόλογο σκούτερ ακόμα πιο γοητευτικό. Κρίμα να μη φτάνει και στα μέρη μας…