fbpx

HONDA NSC50R REPSOL #93 2015: ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ MARQUEZ

Για τους τίτλους σου μόνο

Για να γιορτάσουν τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο του 2014 από τον Marq Marquez στα MotoGP, που παρεμπιπτόντως γράφει ιστορία, η Honda λανσάρισε μια σπέσιαλ έκδοση που την ονόμασε Repsol Honda NSC50R # 93.

Στο δελτίο τύπου το επετειακό σκουτεράκι γράφεται Repsol Honda, και όχι Honda Repsol, κι αυτό γιατί έτσι ονομάζεται η εργοστασιακή ομάδας της Νο1 εταιρίας στον κόσμο, στο δημοφιλέστερο μηχανοκίνητο άθλημα (με 2 τροχούς) στον κόσμο: το παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας.

honda-moto-press-kit-eicma-2014-nsc50r-scooter-2015-01

Επίσης να ξεκαθαρίσουμε και κάτι άλλο: το όνομα του φετινού πρωταθλητή (θεός είναι δηλαδή, όχι άνθρωπος) που διέλυσε τον ανταγωνισμό και έγραψε κάμποσα ρεκόρ στα MotoGP δεν προφέρεται ούτε Μαρκέζ, ούτε Μάρκεζ, ούτε Μαρκουέζ, ούτε Μαρκές, αλλά… Μάρκεθ. Όπως λέμε δηλαδή Λορένθο, όπως λέμε Πεδρόσα. Έτσι τα μιλάνε εκεί στην Ισπανία…

Το NSC50R είναι ντυμένο στα χρώματα του αγωνιστικού υπερόπλου RC213V, όπως είναι επίσης βαμμένα και τα CBR 125R και 1000RR SP, τα χρώματα της Honda Repsol. Το κομψότατο 50αράκι… δυστυχώς δεν εισάγεται στην Ελλάδα, γιατί για διάφορους λόγους οι Έλληνες σκουτερίστες δεν τα προτιμούν, αλλά τουλάχιστον στην Ισπανία κυρίως τα τιμούν δεόντως.

honda-moto-press-kit-eicma-2014-nsc50r-scooter-2015-001

Ο κινητήρας του είναι 4χρονος, αερόψυκτος με ιπποδύναμη 3.5 ίππων στις 8.250 rpm και τροφοδοτείται από μια τεχνολογικά εξελιγμένη μονάδα Honda PGM-FI.

Η κατανάλωση ανακοινώνεται στα 65 km/l (εε, με ταχύτητα 30 km/h) κι αν τύχει να καταφέρει κάποιος τέτοιον άθλο, θα διανύσει 273 km με το 5.5 λιτρο ντεπόζιτο.

honda-moto-press-kit-eicma-2014-nsc50r-scooter-2015-02

Δύο προβολείς μπροστά και οπίσθιο φωτιστικό σώμα με λαμπάκια LED και κόκκινες ραφές στη σέλα, κάνουν πιο σπορτίβικο το σκουτεράκι. Το πλαίσιο έχει μεγάλο τούνελ (βλ. ψηλά τοποθετημένοι σωλήνες ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, οι αλουμινένιες ζάντες είναι 5μπρατσες με διάμετρο 14 ιντσών.

Τα φρένα είναι δίσκος 220mm μπροστά με 3έμβολη δαγκάνα και ταμπούρο 130 mm πίσω, με σύστημα CBS. Κάτω από τη σέλα χωράει ένα φούλφέις κράνος και το συνολικό βάρος φτάνει τα 105 kg.

honda-moto-press-kit-eicma-2014-nsc50r-scooter-2015-002

Αν ρίξετε μια ματιά στα παραπάνω χαρακτηριστικά θα συνειδητοποιήσετε ότι το Repsol Honda NSC50R δεν έχει την παραμικρή σχέση με επιδόσεις, αλλά περισσότερο με την καθημερινή μετακίνηση.

Η εμφάνισή του όμως παραπέμπει αυτόματα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας και στον τίτλο του Marquez και τελικά αυτό είναι που μετράει: δεν πειράζει αν δεν πηγαίνεις γρήγορα, σημασία έχει να φαίνεται ότι πηγαίνεις γρήγορα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ