fbpx

HONDA PCX 125, 2014: ΑΝΑΝΕΩΣΗ – ΕΚΠΛΗΞΗ!

Λεπτομέρειες μεν, ουσιώδεις δε

 Μας ξάφνιασε η Honda με το μικρό της PCX αφού δεν το παρουσίασε στο σαλόνι του Μιλάνο, όπως θα περίμενε ο κόσμος, αλλά εκ των υστέρων. Το Honda PCX 125 το ευρωπαϊκό bestseller των οικονομικών σκούτερ, αλλάζει για το 2014, σε μερικούς σημαντικούς τομείς, ενώ γίνεται ομορφότερο από πριν.

Το έργο της ανανέωσης ενός τόσο σημαντικού μοντέλου ανέλαβε ο αρχιμηχανικός κ. Yamaguchi, ο οποίος δήλωσε ότι έχει εργαστεί σε πολλές μοτοσυκλέτες στο παρελθόν, όπως Transalp, Varadero και FMX, αλλά πρώτη φορά που ασχολείται με σκούτερ.

“Δουλέψαμε σκληρά και είμαι περήφανος που ανανεώσαμε το σκούτερ σε σημεία και για ακόμα μια φορά βελτιώσαμε την κατανάλωση καυσίμου”, δήλωσε ο Yamaguchi-σαν.

Το Honda PCX 125 δεν είναι ένα ακόμα μοντέλο σκούτερ, αφού τα τελευταία δύο χρόνια είναι το πιο ευπώλητο σκούτερ στην Ευρώπη σε όλες τις κατηγορίες, κι αυτό γιατί το Honda PCX 125 κατάφερνε να συνδυάζει πολλά αξιόλογα χαρακτηριστικά μαζεμένα. Ήταν μικρό, νόστιμο σε εμφάνιση, πρακτικό, ελαφρύ και εύκολο στη χρήση, μα κυρίως οικονομικό σε καθημερινή βάση.

Το λανσάρισμα του PCX στην αγορά έγινε το 2010 και δυο χρόνια μετά, το 2012 άλλαξε με τον κινητήρα να γίνεται eSP (enhanced Smart Power), να μειώνει τις μηχανικές τριβές του και να αποκτά offset κύλινδρο.

Τώρα, την Άνοιξη του 2014 θα εμφανιστεί ανανεωμένο αισθητικά, θα αποκτήσει φώτα πλήρως LED και παροχή ρεύματος 12volt και θα αποκτήσει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση, ανεβάζοντας έτσι την αυτονομία του.

Tο PCX 125 του 2014 θα διαθέτει και ένδειξη καυσίμου, αλάρμ, αλλά και ρολόι στα όργανα. Ο χώρος στο ντουλαπάκι μπροστά είναι μεγαλύτερος, ενώ η ξανασχεδιασμένη, πιο άνετη σέλα θα μένει ανοικτή με αμορτισέρ, όταν ανοίγει.


Η κατανάλωση βελτιώθηκε με την εφαρμογή νέων ελαστικών που πετυχαίνουν χαμηλότερη αντίσταση κατά την κύλιση, με τον κινητήρα να γίνεται αποτελεσματικότερος λόγω περαιτέρω μείωσης των εσωτερικών μηχανικών τριβών του κινητήρα.

 Tο ρεζερβουάρ είναι τώρα 8 λίτρων (από 5.9 λίτρα του μοντέλου 2012), διαθέτει και νέα τρόμπας βενζίνης, προσφέροντας αυτονομία πάνω από 375 km (κατανάλωση 2.1 λίτρων στα 100 km). Προφανώς το σύστημα Idling Stop (με τον κινητήρα να σβήνει μετά από 3 δευτερόλεπτα λειτουργίας στο ρελαντί) υπάρχει και πάλι, με τον κινητήρα να ξεκινά όταν ανοίγει το γκάζι. Για το 2014, το σύστημα Idling Stop διαθέτει σύστημα καταγραφής της φόρτισης της μπαταρίας και όταν το έχει μειωθεί το επίπεδο της αναιρεί τη λειτουργία του. Στο μεταξύ η μπαταρία έχει αντικατασταθεί με μια μεγαλύτερης χωρητικότητας.

Η νέα σέλα με ύψος από το έδαφος 760 mm προσφέρει περισσότερο χώρο για τον συνεπιβάτη. Το πλαίσιο έχει παραμείνει ίδιο και το συνολικό βάρος του Honda PCX 125 γεμάτο φτάνει τα 130 κιλά.

Με την ανανέωσή του το PCX αντιμετωπίζει πλέον το μέλλον με αισιοδοξία, αφού, σε κάποιες αγορές – και στην Ελλάδα – το μεγαλύτερο αδελφάκι του PCX 150 είχε αρχίσει να το αφήνει πίσω από πλευράς πωλήσεων.

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, 125 cm3, 1ΕΕΚ, δύο βαλβίδες
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:11.7 hp, στις 8.500 σαλ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια 31 mm, διαδρομής 100 mm / Δύο αμορτισέρ πίσω, διαδρομής τροχού 75 mm
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δίσκος / Ταμπούρο
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
14 ίντσες / 14 ίντσες (ελαστικά 90/90 μπροστά και 100/90 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1.315 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:760 mm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:8 lt
ΒΑΡΟΣ:130 kg
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Όμιλος Σαρακάκη, Λ. Αθηνών 71, Αθήνα τηλ. 210 34833000

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ