Έξι σκούτερ και τρία μοτοσυκλετάκια
Με την πρόσφατη παρουσίαση του νέου Vision 110, η Honda δημιούργησε μια πλήρη και προσεκτικά σχεδιασμένη γκάμα στα 110-125 cc, στην οποία περιλαμβάνονται προτάσεις δίτροχης καθημερινής μετακίνησης, που θα καλύψουν οποιαδήποτε απαίτηση και ανάγκη της κατηγορίας των διπλωμάτων Α1. Ας γνωρίσουμε τα μοντέλα που την αποτελούν, σε μια συγκεντρωτική παρουσίαση.
Honda Genio 110
To μικρότερο σε κυβισμό και φθηνότερο σε τιμή σκούτερ της Honda που θα γοητεύσει με την απλότητα σχεδίασης, τους μεσαίας διαμέτρου τροχούς, το επίπεδο δάπεδο και το χαμηλό του ύψος, όλους τους αρχάριους και τις αρχάριες στον κόσμο των σκούτερ.
Ο κινητήρας των 110 κυβικών εκατοστών είναι αερόψυκτος αλλά εξελιγμένης τεχνολογίας, με μίζα ACG και Start&Stop και ιπποδύναμη 9,0 ίππων.
Οι τροχοί είναι 14 ιντσών, δισκόφρενο υπάρχει μόνο στον μπροστινό τροχό και το συνολικό βάρος δεν ξεπερνάει τα (λίγα) 90 κιλά!
Διαβάστε περισσότερα: scooternet.gr
Honda Vision 110
Στην κατηγορία «φτερού» σε ό,τι αφορά το βάρος, το ανανεωμένο Vision 110 των μόλις 100 κιλών, έχει πλέον Euro 5, τετραβάλβιδο και αερόψυκτο κινητήρα.
H απόδοση του νέου κινητήρα είναι 8,7 ίπποι, υπάρχει start–stop σύστημα, το πλαίσιο είναι επανασχεδιασμένο με βάση την eSAF δομική φιλοσοφία και διαθέτει μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από την σέλα.
Πρόκειται για μια πρόταση αυστηρά αστικού προσανατολισμού, με ιδιαίτερη έμφαση στην οικονομία καυσίμου και στην ευκολία οδήγησης.
Διαβάστε περισσότερα: scooternet.gr
Honda SH Mode
Το κλασικής σχεδίασης SH Mode ανανέωθηκε επίσης για το 2021, αποκτώντας smart key σύστημα εκκίνησης, μεγαλύτερο χώρο στην ποδιά, νέο ντουλαπάκι ποδιάς με θύρα φόρτισης USB–C τύπου και μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα.
Ο υγρόψυκτος eSP+ κινητήρας του αποδίδει 11,2 ίππους, ενώ το πλαίσιο έχει και αυτό επανασχεδιαστεί βάσει των νέων προτύπων eSAF της Honda, που θέλει ελαφρύτερες δομικές μονάδες με αυξημένη ακαμψία στα καίρια σημεία αλλά και στοιχεία ελεγχόμενης ελαστικότητας για βελτίωση της άνεσης.
Διαβάστε περισσότερα: scooternet.gr
Honda SH125i
To SH125i απέκτησε Euro 5 προδιαγραφών κινητήρα και συνεχίζει τη μεγάλη του εμπορική επιτυχία, έχοντας ανανεωθεί σε μεγάλο βαθμό το 2020, με νέα σχεδίαση, 50% μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από την σέλα, επανασχεδιασμένο πλαίσιο και “γέμισμα” της απόδοσης του μοτέρ σε όλο το φάσμα των στροφών. Το SH125i έχει φιγουράρει πολλές φορές στην κορυφή της λίστας των πωλήσεων στην Ευρώπη και μάλιστα σε πολύ δύσκολες αγορές, όπως η ιταλική για παράδειγμα, και δεν βλέπουμε κανένα λόγο για να μην συνεχίσει αυτή την πορεία.
Προς το παρόν το SH 125 δεν εισάγεται στην Ελλάδα, ενώ αυτό που εισάγεται και πετυχαίνει καλές πωλήσεις είναι το μεγαλύτερου κυβισμού αδελφάκι του SH 150.
Διαβάστε περισσότερα: scooternet.gr
Honda PCX125
Aν έχει έναν αντίπαλο το SH125i στις πωλήσεις, αυτός είναι το PCX125i, που αναδείχθηκε σε best seller scooter 125 κ.εκ. στην Eυρώπη, για το 2020.
Στην τελευταία του ανανέωση απέκτησε νέο πλαίσιο, μεγαλύτερες διαδρομές ανάρτησης πίσω, φαρδύτερα ελαστικά και μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από την σέλα.
Νέος κινητήρας eSP+ με Traction Control (HSTC), keyless εκκίνηση και παροχή USB–C για φόρτιση smart συσκευών, συμπληρώνουν τις βελτιώσεις που δέχθηκε το φουτουριστικής σχεδίασης mini GT μοντέλο της Honda.
Διαβάστε περισσότερα: scooternet.gr
Honda Forza 125
Παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο, μαζί με τα μεγαλύτερα μοντέλα της σειράς Forza στα 350 και στα 750 κ.εκ. και για το 2021.
Το premium, υψηλής ποιότητας – και τιμής, αφού είναι το ακριβότερο της γκάμας των μικρών σκούτερ – φέρει μικρές σχεδιαστικές αλλαγές που βελτιώνουν την αεροδυναμική, υψηλότερη κατά 40 χλστ. διαδρομή στην ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, USB–C παροχή στο ντουλαπάκι της ποδιάς και Traction Control (HSTC).
Πέρα όμως από τα σκούτερ υπάρχουν και οι μοτοσυκλέτες της κατηγορίας του πρώτου διπλώματος Α1, για αυτούς που θέλουν περισσότερο “μοτοσυκλετιστική χρήση”, με συμπλέκτη και λεβιέ ταχυτήτων στα αριστερά τους άκρα.
Honda CB125R
Τα δόντια του δείχνει το «μικρό» CB στην Α1 κατηγορία, μετά την ανανέωσή του που το προίκισε με μοναδικά χαρακτηριστικά. Ο κινητήρας του συμμορφώθηκε με τις αυστηρές Euro 5 προδιαγραφές αλλά αυτό δεν εμπόδισε τους μηχανικούς της Honda να βγάλουν περισσότερη ισχύ σε αυτόν, φθάνοντας τους 15 ίππους (από 13,3 στην προηγούμενη έκδοσή του).
Πέραν αυτού, το μπροστινό μέρος του CB125R «στολίζουν» μια τετραπίστονη και ακτινικά εδραζόμενη δαγκάνα φρένου, ενώ σημείο αδιαμφισβήτητης υπεροχής, αποτελεί το νέο πιρούνι Showa Separate Function Big Piston (SFF–BP) με καλάμια 41 χλστ., κάτι που αποτελεί πρωτιά για την κατηγορία.
Διαβάστε περισσότερα: motorbike.gr
Honda CB125F
Απλό commuter μεν, αλλά όχι αμέτοχο στη διαδικασία των βελτιώσεων, δε. Και τι βελτιώσεων αφού η Honda κατάφερε να το ελαφρύνει κατά 11 ολόκληρα κιλά με επανασχεδίαση του πλαισίου και τοποθέτηση ενός νέου, eSP+ τεχνολογίας κινητήρα, με μειωμένες εσωτερικές τριβές και ACG τύπου δυναμό το οποίο λειτουργεί και σαν μίζα.
Η οικονομία καυσίμου ήταν η Νο1 προτεραιότητα και για αυτό η Honda συμπεριέλαβε στον νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων την ένδειξη «eco», που ενημερώνει τον οδηγό για το πότε βρίσκεται στην καλή (από άποψη κατανάλωσης) περιοχή του κινητήρα.
Σε καλές συνθήκες, η Honda, ανακοινώνει μια θεωρητική αυτονομία της τάξεως των 700 χιλιομέτρων (!) με βάση το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων.
Διαβάστε περισσότερα: motorbike.gr
Honda MSX125 Grom
Το μοτοσυκλετάκι της Honda αποκτά δυνατότητες εύκολου από όλους customizing, με τα αφαιρούμενα πλαϊνά πάνελ που μπορούν να αντικατασταθούν ή και να βαφτούν, χωρίς να χρειάζεται να λύσεις πολλές βίδες. Ο αερόψυκτος κινητήρας έγινε Euro 5 αλλά κέρδισε σε ισχύ, την οποία διαχειρίζεται πριν φτάσει στο πίσω ελαστικό ένα πεντατάχυτο πλέον κιβώτιο, αντί του τετρατάχυτου του παρελθόντος.
Τα νέα στοιχεία συμπληρώνει μια επανασχεδιασμένη ψηφιακή οθόνη, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και ένδειξη επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο.