Urban Adventures
Το νέο, γοητευτικό, με στοιχεία της κατηγορίας Adventure μοτοσυκλετών, Daytona Virtus 250, μας συστήνεται με μια ηχηρή δήλωση που το κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό: το Virtus εντάσσει περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο σκούτερ της κατηγορίας του τον δυναμικό και νεανικό σχεδιασμό που παραπέμπει σε “περιπέτεια” και διαδρομές σε άσφαλτο και χώμα.
Ο σχεδιασμός του νέου Daytona Virtus 250 δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολίας για τις επιρροές του, ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις, με δυναμικές γραμμές και μια φουτουριστική οπτική χάρη στις πολυεπίπεδες επιφάνειες και τους δύο κομψούς LED προβολείς του, οι οποίοι ακολουθούν το σχεδιαστικό μονοπάτι του υπόλοιπου συνόλου, δίνοντάς του μια “θυμωμένη”, επιθετική όψη.
Τεχνολογίας LED είναι και τα κομψά φλας που βρίσκονται ψηλά στην ποδιά, ενώ υπάρχουν και έτοιμες αναμονές για προβολάκια στο κάτω μέρος αυτής (!), ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την adventure φιλοσοφία του.
Η ζελατίνα του 250 ρυθμίζεται σε τρεις θέσεις καθ’ ύψος, μέσω ενός ιδιαίτερα εύχρηστου και εύκολου συστήματος, χωρίς τη χρήση εργαλείων, παρέχοντας προστασία από τα στοιχεία της φύσης στον αναβάτη του.
Το γυμνό, σωληνωτό, τύπου μοτοσυκλέτας τιμόνι είναι αλουμινένιο μεταβλητής διαδρομής και εδράζεται σε επίσης αλουμινένια καβαλέτα. Το πλάτος του προσφέρει έναν ικανοποιητικό μοχλό, που συμβάλλει τα μέγιστα στη διατήρηση του ελέγχου και στην ταχύτητα αντιδράσεων, ακόμη και σε δύσκολα τερέν.
Η σέλα του είναι ενιαία, με τον συνεπιβάτη να τοποθετείται λίγο πιο ψηλά σε σχέση με τον αναβάτη, ενώ διαθέτει δύο ξεχωριστές υφές στο κάλυμμα με αντιολισθητικές ιδιότητες. Ο χώρος είναι παραπάνω από επαρκής και για τους δύο επιβαίνοντες, ενώ για την σωστή στήριξη του συνεπιβάτη, η σχάρα που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό παίζει το ρόλο και των χειρολαβών.
Ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι και η ουρά του Virtus 250, με τo επίσης LED φωτιστικό σώμα και φλας και την όμορφη προέκταση για τη βάση της πινακίδας, ενώ διαθέτει και ξεχωριστό πίσω φτερό για περισσότερη προστασία από νερά και λάσπες.
Λεπτομέρειες όπως οι αεραγωγοί πίσω από την ποδιά, τα αλουμινένια προστατευτικά στα μαρσπιέ του αναβάτη, η αλουμινένια βάση των αναδιπλούμενων μαρσπιέ του συνεπιβάτη και οι διακόπτες με οπίσθιο φωτισμό, τονίζουν το υψηλό επίπεδο ποιότητας της συνολικής κατασκευής που χαρακτηρίζει το Virtus.
Ο υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας του Virtus 250 έχει κεφαλή με τέσσερις βαλβίδες και αποδίδει 25,2 ίππους στις 8.750 rpm, με τη μέγιστη ροπή να ανακοινώνεται στα 3Nm στις 6.000 rpm.
Το εντυπωσιακό όμως είναι ότι αυτές οι επιδόσεις επιτυγχάνονται με χαμηλή ανακοινώσιμη κατανάλωση στα 3,2L για κάθε 100 χιλιόμετρα (βάσει πρωτοκόλλου μέτρησης WMTC3). Σε συνδυασμό με τη χωρητικότητα των 13,5 λίτρων η θεωρητική αυτονομία του -με οικονομική οδήγηση- μεταφράζεται σε 420 χιλιόμετρα.
Οι υποτετράγωνες διαστάσεις του κινητήρα, δίνουν έμφαση στη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, χωρίς όμως να θυσιάζεται η δύναμη ψηλά, όπως μαρτυρούν τα νούμερα της μέγιστης ισχύος.
Το Daytona Virtus 250 είναι προικισμένο με πλούσιο ηλεκτρονικό εξοπλισμό, όπως το έξυπνο σύστημα keyless με ηλεκτρικό κλείδωμα/ξεκλείδωμα της σέλας και της τάπας του ρεζερβουάρ.
Η έγχρωμη LCD οθόνη προβάλλει όχι μόνο τις απαραίτητες βασικές πληροφορίες, αλλά και πλήθος συμπληρωματικών ενδείξεων, οι οποίες συμπεριλαμβάνουν την πίεση των ελαστικών, την εξωτερική θερμοκρασία και ένα πληρέστατο trip computer.
Επιπλέον, το Virtus είναι εξοπλισμένο και με θερμαινόμενα γκριπ, με λειτουργία τριών σταδίων, τα οποία προσφέρουν άνεση ακόμη και στις πιο κρύες συνθήκες οδήγησης το χειμώνα.
Στον στάνταρ εξοπλισμό του συμπεριλαμβάνονται η παροχή ρεύματος 12V στην αριστερή πλευρά των οργάνων, αλλά και η θύρα φόρτισης USB που βρίσκεται στο ντουλαπάκι, κάτω από το τιμόνι στην αριστερή πλευρά της ποδιάς, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει το κινητό τηλέφωνο του αναβάτη και μικροαντικείμενα.
Ο κύριος αποθηκευτικός χώρος βρίσκεται κάτω από τη σέλα, μέσα στον οποίο μπορεί να χωρέσει το κράνος του αναβάτη, με τη σχάρα να ανεβάζει ακόμη περισσότερο το επίπεδο πρακτικότητας του Virtus.
Το Daytona Virtus 250 διαθέτει επίσης ένα δισκόφρενο τύπου μαργαρίτα σε κάθε τροχό, με δαγκάνες της J.Juan (ακτινική μπροστά), ενώ φυσικά υπάρχει και ABS που φροντίζει για το μέγιστο επίπεδο ασφάλειας κατά την πέδηση.
Οι μανέτες των φρένων είναι ρυθμιζόμενες σε πέντε θέσεις, με το Virtus 250 να αποτελεί ένα από τα ελάχιστα scooters της κατηγορίας του με τέτοια δυνατότητα.
Το πακέτο των αναρτήσεων έρχεται από την ΚΥΒ και περιλαμβάνει ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 38mm, το οποίο προσφέρει διαδρομή 90 χιλιοστών και πίσω δύο αμορτισέρ με αερίου λαδιού με ξεχωριστό δοχείο εκτόνωσης και ρύθμιση για την προφόρτιση των ελατηρίων.
Το νέο Daytona Virtus 250 διατίθεται μέσω του επίσημου δικτύου συνεργατών της Γκοργκόλης Α.Ε. και η τιμή του έχει καθοριστεί στα 4.495€.
Περισσότερες πληροφορίες: www.daytonamotors.gr