To Aura 150 της CFMoto είναι η πρώτη προσπάθεια της εταιρίας στην ρετρό κατηγορία των σκούτερ.
Η κινεζική CFMoto έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να κερδίσει έδαφος εκτός συνόρων, παρουσιάζοντας μοντέλα που ξεχωρίζουν όχι μόνο για την τιμή τους, αλλά και για τον εξοπλισμό και τις επιδόσεις τους.
Με μια γκάμα που περιλαμβάνει από γυμνά street μοντέλα μέχρι adventure μοτοσυκλέτες, η εταιρία φαίνεται να ακολουθεί μια σταθερή πορεία εξέλιξης, επενδύοντας σε τεχνολογία και design.
Η νέα της πρόταση, ωστόσο, κινείται σε διαφορετικά μονοπάτια.
Πρόκειται για το CFMoto Aura 150 – ένα σκούτερ με ξεκάθαρη vintage αισθητική, το οποίο επιχειρεί να συνδυάσει ρετρό σχεδίαση με σύγχρονο εξοπλισμό και καθημερινή πρακτικότητα.
Το σχήμα του παραπέμπει διακριτικά στα 60s, με φαρδιά ποδιά, τη χαρακτηριστική σέλα με τις ραφές και στρογγυλούς καθρέφτες πάνω από έναν επίσης στρογγυλό LED προβολέα.
Το CFMoto Aura 150 φέρνει στο μυαλό προτάσεις όπως το Yamaha Fazzio ή το Honda Giorno· δεν είναι αντιγραφή Vespa, αλλά παίρνει έμπνευση από την ίδια vintage φιλοσοφία.
Ο κινητήρας είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, στα 149,5cc, με απόδοση 15,8 ίππων και 14,2 Nm ροπής, o οποίος εξοπλίζεται και με Traction Control.
Ζυγίζει 132 κιλά, έχει ύψος σέλας στα 770mm και φοράει 12άρες ζάντες με δισκόφρενα μπροστά και πίσω, με δικάναλο ABS, ενώ σύμφωνα με την CFMoto μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 80 χλμ./ώρα σε 8 δευτερόλεπτα.
Παρά την ρετρό του εμφάνιση, ο εξοπλισμός του είναι σύγχρονος και πλούσιος.
Έχει keyless σύστημα εκκίνησης μέσω κάρτας NFC, TFT οθόνη 6,2”, θύρα USB για γρήγορη φόρτιση, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, ντεπόζιτο 8 λίτρων και δυνατότητα για πλοήγηση μέσω της εφαρμογής Motoplay.
O χώρος κάτω από τη σέλα χωράει ένα Full Face κράνος (ανάλογα με το μέγεθος), ενώ στην φωτογραφία φαίνεται να μπαίνει και ένα ανοιχτού τύπου (Jet) κράνος. Βεβαίως, χωρίς επίσημη ανακοίνωση για την χωρητικότητα σε λίτρα, δεν μπορούμε να ξέρουμε τον ακριβή χώρο που υπάρχει εκεί.
Το αν το Aura 150 θα κυκλοφορήσει επίσημα εκτός Κίνας, παραμένει ερωτηματικό. Ωστόσο, με την CFMoto να συνεχίζει την επέκτασή της παγκοσμίως, το να το δούμε σε ευρωπαϊκούς –και, γιατί όχι, ελληνικούς– δρόμους, δεν μοιάζει τόσο απίθανο.