Δύναμη κι αξία στα “μικρά”
Τίποτα δεν αφήνει να πέσει κάτω η Kymco και παρά το γεγονός ότι ετοιμάζεται να… πυροδοτήσει την βόμβα που ονομάζεται KRV 180, του πρώτου σκούτερ σε αυτή την κατηγορία κυβισμού με ψαλίδι μοτοσυκλέτας, διαχωρίζοντας κινητήρα και CVT από την μη αναρτώμενη μάζα, συνεχίζει την επίθεση σε όλα τα μέτωπα, με το RKS 150 να στοχεύει με πιο συμβατικό τρόπο τα Mini GT και όχι μόνο.
Το Kymco RKS 150 παρουσιάστηκε στο σαλόνι του Πεκίνου (2021) και με βάση τις πρώτες πληροφορίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά που έχουμε για αυτό, οι προθέσεις του είναι πολύ σοβαρές!
Σχεδιαστικά, η ταυτότητα του μοντέλου ορίζεται κυρίως από το μπροστινό μέρος, με τη μάσκα και τους προβολείς να θυμίζoυν κάτι από AK550 και CV3, δίνοντας έναν επιθετικό τόνο.
Το ελαφρά προτεταμένο ρύγχος κάτω από τους προβολείς προέρχεται από ένα άλλο μοντέλο της Kymco, το επίσης νέο DT X360, αν και το RKS 150 δεν πλασάρεται ως δίτροχο της κατηγορίας αυτής. Ένα άλλο οφθαλμοφανές στοιχείο, είναι ότι δεν υπάρχει το χαρακτηριστικό τούνελ, μιας και το σκούτερ εμφανίζει ένα (απολύτως χρήσιμο και βολικότατο) επίπεδο δάπεδο!
Ακριβολογώντας, λοιπόν, δεν κατατάσσεται στα Mini GT μοντέλα, ωστόσο όλα τα υπόλοιπα στοιχεία συνηγορούν σε αυτό, με το επίπεδο πάτωμα να είναι ένα… bonus, που αυξάνει τις μεταφορικές δυνατότητές του.
O κινητήρας του είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, με 149cc χωρητικότητα και απόδοση 15 ίππους στις 8.000 rpm, ενώ η ροπή ανακοινώνεται στα 1,3 kg–m στις 6.500 rpm.
Oι τιμές αυτές είναι σίγουρα άμεσα συγκρίσιμες (και καλύτερες κατά περιπτώσεις) με αυτές του ανταγωνισμού, ενώ η Kymco έχει δώσει και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως τη μέγιστη κλίση των 39 μοιρών που μπορεί να πάρει το σκούτερ στις στροφές, τα 2,5 μέτρα ακτίνα στροφής, τα 147 κιλά βάρους και την τελική ταχύτητα στα 120 km/h.
O εξοπλισμός του Kymco RKS 150 περιλαμβάνει Full LED φώτα και προβολείς με λειτουργία DRL, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, keyless σύστημα, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων LCD, χωρισμένο σε τρία τμήματα, USB θύρα φόρτισης και δικάναλο ABS, με τη μονάδα του συστήματος να προέρχεται από την Bosch (10.1).Για τα περιφερειακά δεν έχουν δοθεί πληροφορίες, ωστόσο δεν φαίνεται κάτι να αποκλίνει της πεπατημένης οδού που ακολουθείται σε αυτή την κατηγορία, με συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι, δύο αμορτισέρ πίσω και από έναν (wave) δίσκο στον μπροστινό και στον πίσω τροχό, με τους τελευταίους να έχουν διάμετρο 13 ιντσών.
To λανσάρισμα του Kymco RKS 150 στην Ευρώπη δεν έχει ανακοινωθεί επισήμως, ωστόσο ο κινητήρας είναι επιβεβαιωμένο ότι πληροί τις Euro 5 προδιαγραφές ρύπων και ως εκ τούτου είναι καθ’όλα έτοιμο για κάτι τέτοιο, δεδομένου και του ABS που απαιτείται υποχρεωτικά για δίτροχα άνω των 125cc.