fbpx

KYMCO KRV 180: Oι πρώτες δοκιμές στην Ταϊβάν

Με στόχο την κορυφαία οδηγική συμπεριφορά

Το σημαντικότερο μοντέλο σκούτερ του 2021, αν δεν αλλάξει κάτι μέσα στη χρονιά, είναι το Kymco KRV 180 και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι φέρνει την sport επανάσταση στους μικρούς κυβισμούς. Συλλέξαμε και παρουσιάζουμε τα πρώτα σχόλια δημοσιογράφων-δοκιμαστών που το οδήγησαν για πρώτη φορά στην πατρίδα του, την Ταϊβάν.

Το Kymco KRV 180 δεν “φέρνει την επανάσταση ” με λόγια και βαρύγδουπες προωθητικές δηλώσεις αλλά δομικά, καθότι αποτελεί το πρώτο αυτόματο μοντέλο με κυβισμό κάτω των 200 κ.εκ. με ψαλίδι μοτοσυκλετιστικού τύπου και ανεξαρτητοποίηση κινητήρα και CVT από τη μη αναρτώμενη μάζα.

Οι καινοτομίες και τα τεχνολογικά δώρα που κομίζει στην αγορά των σκούτερ το Kymco KRV 180, μας κάνουν να ανυπομονούμε για τη δοκιμή του “AK550 τσέπης”.

Είναι το πιο sport “μικρό”;  Είναι “Φονέας γιγάντων; Ή μήπως τίποτα από όλα αυτά; Οι δοκιμαστές της  ιστοσελίδας Supermoto 8 από την Ταϊβάν είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν το KRV 180 στα πλαίσια της επίσημης δημοσιογραφικής παρουσίασης της Kymco και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις τους.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η παρουσίαση έγινε σε περιβάλλον πίστας kart, με στεγνή άσφαλτο, οπότε η πίεση που ασκήθηκε στο KRV 180 ήταν μεγάλη.

Τι αναφέρουν οι συνάδελφοι από την Ταϊβάν; Ξεκινώντας από το πρακτικό σκέλος, το KRV 180 έχει μεν επιθετική και compact σχεδίαση αλλά προσφέρει χώρους για τους ψηλούς, ενώ η σέλα του στα 795 χλστ. και το βάρος του στα 133,5 κιλά, δεν θα δυσκολέψουν στον χειρισμό τους βραχύσωμους.

Οι διαστάσεις του σκούτερ είναι “μαζεμένες”, γεγονός λογικό και αναμενόμενο για ένα μοντέλο με αστικό προσανατολισμό. 

Ωστόσο, παρά την απαιτητική διάταξη με κινητήρα και μετάδοση σε πιο “προς τα μπροστά” τοποθέτηση, o χώρος κάτω από τη σέλα είναι μεγάλος και μπορεί να φιλοξενήσει ένα φουλφέις μεγάλου μεγέθους με προεξέχοντες αεραγωγούς.

Στην Ταϊβάν το scooter θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις από πλευράς εξοπλισμού, μια βασική με ABS και μια πλήρη έκδοση, που θα φέρει επίσης Traction Control και Keyless σύστημα ελέγχου του κεντρικού διακόπτη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ: Περισσότερες πληροφορίες για το Kymco KRV 180

Η έκδοση που θα εξαχθεί στις δυτικές αγορές είναι η πλήρης, μια και η Kymco Global δεν κάνει λόγο για δύο εκδόσεις και αναφέρει όλα αυτά τα στοιχεία του εξοπλισμού ως standard.

Oι τροχοί είναι 13 ιντσών μπροστά και πίσω και την παράσταση κλέβει το μπροστινό δισκόφρενο μεγάλης διαμέτρου που είναι σχεδόν ίσο με την εσωτερική περιφέρεια της ζάντας σε μέγεθος.

Στην πίστα κάρτ όπου και δοκιμάστηκε το KRV 180, οι πρώτες εντυπώσεις είχαν να κάνουν με την πολιτισμένη λειτουργία του μοτέρ, χάρη στους δύο αντικραδασμικούς άξονες που φέρει.

Οι 16,4 ίπποι προσδίδουν δυναμικό χαρακτήρα στο μοντέλο, το οποίο επιτάχυνε γρήγορα καλύπτοντας τα ευθύγραμμα τμήματα μεταξύ των στροφών.

Στα φρένα πριν τις στροφές, η επιβράδυνση ήταν πολύ ισχυρή και το σκούτερ δεν “αποσυντονιζόταν”, με την αίσθηση να θυμίζει πολύ μοτοσυκλέτα με συγκεντρωμένες μάζες κοντά στο κέντρο του βάρους.

Το Kymco KRV 180 απέδιδε εντυπωσιακά καλά διαγράφοντας τις καμπές, παραμένοντας σταθερό και ακολουθώντας με ακρίβεια τη γραμμή που του υποδείκνυε ο αναβάτης.

Στις εξόδους υπήρχε μια πολύ ομαλή μετάβαση στο σταδιακό άνοιγμα του γκαζιού, με τον πίσω τροχό να “κατεβάζει” χωρίς προβλήματα την δύναμη στην άσφαλτο.

Ακόμα και σε απαιτητικά “εσάκια” με πολύ γρήγορες εναλλαγές κλίσεων, το KRV 180 δεν έδειξε να προβληματίζεται, δίνοντας την αίσθηση του ενιαίου συνόλου, χωρίς καμία περίεργη αντίδραση από την πίσω ανάρτηση, η οποία λειτούργησε υποδειγματικά κατά τη διάρκεια της δοκιμής.

Οι πρώτες εντυπώσεις κάνουν λόγο λοιπόν για ένα σκούτερ με καλή ποιότητα κατασκευής, πλούσιο εξοπλισμό και σαφή sport χαρακτηριστικά, που του προσδίδουν μια οδηγική συμπεριφορά η οποία δεν συγκρίνεται με τα δίτροχα της κατηγορίας του.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι συνάδελφοι από την Ταϊβάν, το Kymco KRV 180 δεν είναι απλά καλύτερο, είναι πολύ καλύτερο από τον ανταγωνισμό και αυτό γίνεται άμεσα αισθητό από όλους.

Μάλιστα. Τώρα ανυπομονούμε ακόμα περισσότερο να το οδηγήσουμε!
Πηγή: www.supermoto8.com

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ