Υδρογόνο, κυψέλες, ηλεκτρισμός και εναλλακτική κίνηση
Δεν είναι μυστικό ότι η Suzuki ερευνά εδώ και χρόνια το ενδεχόμενο ένος σκούτερ fuel cell, με κυψέλη καυσίμου, επενδύοντας σε μια ακριβή αλλά αποτελεσματική τεχνολογία για κίνηση μηδενικών ρύπων.
Tο νέο είναι ότι ήδη από τα τέλη Μαρτίου, η Suzuki έβγαλε πινακίδα κυκλοφορίας σε δοκιμαστικό σκούτερ κυψέλης καυσίμου που είχε εγκριθεί από το Υπουργείο Μεταφορών της Ιαπωνίας, ένα Burgman το οποίο δοκιμάζεται σε δημόσιους δρόμους!
Το συγκεκριμένο σκούτερ βάση είναι ένα Burgman 200 και το γεγονός ότι κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους σημαίνει ότι το project προχωράει.
Το Suzuki Burgman Fuel Cell κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που παίρνει ρεύμα από μια αερόψυκτη κυψέλη καυσίμου.
Η κυψέλη καυσίμου, που βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από τη θέση του συνεπιβάτη, παράγει ρεύμα από την μετατροπή του υδρογόνου σε ενέργεια, το οποίο τροφοδοτεί τον ηλεκτρικό κινητήρα.
Το ρεζερβουάρ υδρογόνου 700 bar είναι τοποθετημένο σε χαμηλό σημείο του πλαισίου.
Ο κινητήρας έχει μέγιστη ισχύ 4,5kW και μέγιστη ροπή 23Nm και μπορεί να φτάσει ταχύτητες μέχρι 75km/h.
Προκειμένου να βελτιωθεί η απόδοση των καυσίμων, το σκούτερ χρησιμοποιεί επίσης ένα δευτερεύον υβριδικό σύστημα βασισμένο σε μπαταρίες ιόντων λιθίου, το οποίο του δίνει μια ακτίνα λειτουργίας 120km.