Νέοι δρόμοι, νέες μάρκες
H Peugeot Motocycles οργανώνει εκ νέου τα εμπορικά της σήματα. Καινοτομεί, διαφοροποιείται και στοχεύει σε μια τεχνολογικά προηγμένη γκάμα και ανταγωνιστικότητα.
Η Peugeot Motocycles γιορτάζει τα 127 χρόνια ζωής της και εξελίσσεται στην Peugeot Motocycles Groupe, έναν οργανισμό πολλαπλών σημάτων/μαρκών που στόχο έχει να καλύψει όλες τις ανάγκες και πλευρές της μετακίνησης.
Στα πλαίσια ενός στρατηγικού μετασχηματισμού για να αντιμετωπίσει η εταιρία το μέλλον της κινητικότητας, η μετάβαση του Ομίλου αντιπροσωπεύει ένα αποφασιστικό βήμα σε μια ολοένα πιο ανταγωνιστική παγκόσμια αγορά, επηρεασμένη από την άφιξη των κινεζικών σκούτερ και μοτοσυκλετών και λύσεων χαμηλού κόστους με υψηλή ποιότητα.
Μέσω αυτής της εξέλιξης, ο όμιλος Peugeot φιλοδοξεί να γίνει παγκόσμιος ηγέτης στον κλάδο, χάρη σε μια καλά μελετημένη στρατηγική και μια αναδιοργάνωση με πέντε (!) κύριες μάρκες, διαφοροποιώντας τες σε μεγάλο βαθμό σε σχέση με το παρελθόν.
Η κάθε μάρκα από τις πέντε θα έχει ένα συγκεκριμένο πελατολόγιο-στόχο, καλύπτοντας έτσι ένα ευρύτερο φάσμα καταναλωτικών αναγκών.
Τα Kisbee, για παράδειγμα, θα παρέχουν μια εύκολη, ελαφριά και προσιτή αστική λύση, ιδανική για καθημερινή μετακίνηση.
Οι μάρκες Django και BSA Motorcycles πρωτοστατούν στην παράδοση και τη ρετρό αισθητική, συνδυάζοντας κομψότητα και στυλ, με εμβληματικά μοντέλα.
Η Peugeot Motocycles και η DAB Motors θα προσπαθήσουν να κερδίσουν πελάτες premium με προηγμένες τεχνολογικά λύσεις, ιδανικές για όσους αναζητούν επιδόσεις και καινοτομία.
Αντίστοιχα, η Peugeot Spx Project θα περιλαμβάνει μια σειρά από καινοτόμα και ευέλικτα μοντέλα, όπως τα Metropolis, XP 400, PM, Tweet, Speedfight, Pulsion και το πρότζεκτ SPx.
Η Kisbee σαν αυτόνομη μάρκα, θα προσφέρει τις εκδόσεις: S, Se, S Naked και Kisbee M .
Η σειρά Django περιλαμβάνει τα μοντέλα Classic, Café Racer, TT και Evo, ενώ η BSA Motorcycles τις μοτοσυκλέτες Gold Star και Scrambler.
Τέλος, η Dab Motors έχει δημιουργήσει το 1alfa, μια καινοτόμο λύση στην κατηγορία των «αστικών» ηλεκτρικών δίτροχων.
Στόχος της νέας Peugeot Motocycles είναι να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία, με οικονομικές και πρακτικές λύσεις για νέους αγοραστές, μέχρι premium προτάσεις σχεδιασμένες για επαγγελματίες με κύρος και επιδόσεις.
Αυτή η στρατηγική επιτρέπει όχι μόνο τη βελτίωση της παγκόσμιας ανταγωνιστικότητας, αλλά και την προσφορά προσαρμοσμένων λύσεων για μια μεγάλη ποικιλία κατηγοριών της αγοράς.