Δύο, συν Δύο = 4, εις την ΒΜW
Οι εκπλήξεις συνεχίζονται από τη συνεργασία της ταϊβανέζικης, ειδικευμένης στα σκούτερ, εταιρίας Kymco με την βαυαρέζικη, ειδικευμένη στις μοτοσυκλέτες και τα αυτοκίνητα, BMW, αφού τα μελλοντικά σχέδια περιλαμβάνουν και επέκταση στον τομέα των 4 τροχών.
Ο ειδικός τύπος των αυτοκινήτων βοά για το επερχόμενο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της BMW, που θα ονομάζεται i3, το οποίο θα χρησιμοποιεί παράλληλα με τον ηλεκτροκινητήρα και έναν ακόμα μικρό κινητήρα μοτοσυκλέτας. Ή μήπως σκούτερ; Σύμφωνα με πληροφορίες το BMW i3 θα είναι εφοδιασμένο και με έναν δικύλινδρο κινητήρα (πιθανότατα από τα σκούτερ της BMW) έτσι ώστε να τροφοδοτεί μια γενήτρια που θα επαναφορτίζει τον ηλεκτρικό κινητήρα και θα μεγαλώνει την αυτονομία του οχήματος στα 400 χιλιόμετρα!
Με αυτό τον τρόπο το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της BMW θα ξεπερνάει τον “σκόπελο”-εμπόδιο που εμφανίζουν τα ηλεκτρικά οχήματα με την περιορισμένη αυτονομία των 100-150 χιλιομέτρων με μια φόρτιση της μπαταρίας.
Απ’ ότι δείχνουν τα πράγματα ο κινητήρας αυτός θα είναι ο γνωστός μας δικύλινδρος 650άρης, που κατασκευάζει η Kymco για λογαριασμό της BMW και συναντούμε στα maxi-scooter της εταιρίας, τα BMW C650GT και C600 Sport.
Υπενθυμίζουμε ότι η Kymco κατασκευάζει και τον μονοκύλινδρο κινητήρα του BMW G450X, μιας on-off μοτοσυκλέτας, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε και σε μοντέλα της Husqvarna (φίρμα η οποία πουλήθηκε πρόσφατα από την BMW στην οποία ανήκε, σε εταιρία του ιδιοκτήτη της ΚΤΜ!).
Όλοι οι κινητήρες της Kymco κατασκευάζονται σύμφωνα με τα σχέδια, τις προδιαγραφές και τις εργαλειομηχανές της BMW, ενώ όπως σας πληροφορήσαμε πρόσφατα υπάρχουν σχέδια και για τη δημιουργία ενός κινητήρα 400cc (πάλι από την Kymco) για μελλοντικό σκούτερ της γερμανικής εταιρίας.