fbpx

INTERMOT KΟΛΩΝΙΑ, 2014: ΤΑ ΣΚΟΥΤΕΡ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ

Προθέρμανση για το 2015

Το πρώτο σαλόνι σκούτερ-μοτοσυκλέτας για τα μοντέλα του 2015 λεγόταν Intermot κι έγινε στην Κολωνία, αποτελώντας το πρόγευμα, λίγο πριν το κυρίως πιάτο που θα έρθει στις αρχές Νοεμβρίου στο Μιλάνο και την έκθεση EICMA. Κάποια νέα μοντέλα προτίμησαν να κάνουν την παρθενική τους εμφάνιση στη Γερμανία.

Έχοντας ήδη παρουσιάσει τα Yamaha 01 Gen σαν πρωτότυπο 3τροχο και τα Suzuki Address 110 και SYM GTS 125 ABS Stop & Start” για την προσεχή χρονιά, ρίχνουμε μια παραπάνω ματιά στην έκθεση της Κολωνίας, έτσι ώστε να υποδείξουμε ότι το σαλόνι της δεν ήταν εντελώς άγονο από πλευράς νέων μοντέλων.

Stand: SYM, Produktgruppe: Elektromobilitat, Halle 6

Ένα ακόμα υβριδικό Suzuki Burgman έκανε την εμφάνισή του με κινητήρα κυψελών υδρογόνου

Ένα ακόμα υβριδικό Suzuki Burgman έκανε την εμφάνισή του με κινητήρα κυψελών υδρογόνου

Στα τέλη του 2011 η ινδική LML είχε κάνει κάμποσο θόρυβο γύρω από το όνομά της παρουσιάζοντας το πρωτότυπο LML Light 125 Star 4 που συνδύαζε το στενό, μικρότερο πλαίσιο των δημοφιλών Vespa PK-S 125 του παρελθόντος με τη χρησιμοποίηση ενός αυτόματου κινητήρα.

Τελικά το νέο μοντέλο, το αυτόματο 125άρι, εμφανίστηκε στην αγορά χρησιμοποιώντας το σασί… το πλαίσιο μάλλον, της “μεγάλης” Vespa PX, σε ένα μοντέλο που σήμερα ονομάζεται LML Star 4 Automatica. Μαζί του είχε εμφανιστεί κι ένα 4βάλβιδο, αυτόματο 50άρι με το ίδιο πλαίσιο.

LML 50 cvt

Το νέο σκουτεράκι της LML είναι 50άρι και αυτόματο

Στην Κολωνία η LML επανέφερε το πρότζεκτ αυτόματη PK-S, όχι με τον κινητήρα των 125 κυβικών, αλλά με τον κινητήρα των 50 cc.

Το νέο μοντέλο ονομάζεται LML Star CVT και ο κινητήρας είναι τοποθετημένος αριστερά (και όχι δεξιά όπως οι παραδοσιακές Vespa ΡΧ) με την κενή δεξιά πλευρά να γεμίζει οπτικά από μια ψεύτικη ρεζέρβα-καπάκι. Οι διαστάσεις είναι μικρές, όπως και η διάμετρος των τροχών στις 10 ίντσες.

Επιστροφή της Kreidler στη Γερμανία, μέσω Κίνας

Επιστροφή της Kreidler στη Γερμανία, μέσω Κίνας

Η Kreidler είναι μια παλιά, φημισμένη γερμανική εταιρία ή μάλλον δοξασμένη ακόμα και στις πίστες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ταχύτητας στην κατηγορία των 50 κυβικών. Οι “Φλωρέτες” είχαν γίνει στο παρελθόν τα πιο γνωστά μοντέλα της Kreidler στην Ελλάδα, γράφοντας ιστορία στους δρόμους πόλεων και χωριών, ακόμα και στους πρώτους – αυτοσχέδιους ή μη – αγώνες τη δεκαετία του ’60.

Η εταιρία έχει περάσει σε άλλα χέρια και μάλιστα κινεζικά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η Kreidler θα μπορούσε να λείπει από την “έδρα” της τη Γερμανία. Όπως και να έχει, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, το έμβλημα της θρυλικής γερμανικής εταιρίας διατηρείται μετά από 100 χρόνια ιστορίας, αλλά και εννέα Παγκόσμιους τίτλους ταχύτητας στα 50 κυβικά.

Το Kreidler Fury εμφανίζει μια διαβολική ομοιότητα με τις Vespa LX της Piaggio

Το Kreidler Fury εμφανίζει μια διαβολική ομοιότητα με τις Vespa LX της Piaggio

Από την άλλη οι Κινέζοι ιδιοκτήτες δεν φαίνεται να σεβάστηκαν ιδιαίτερα τις ευρωπαϊκές “ιδιοτροπίες” κι έτσι μάλλον με περισσό θράσσος έφεραν στην Κολωνία το μοντέλο Kreidler Flory που αντιγράφει σε πολύ μεγάλο βαθμό τις Vespa LX όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες.

Θα υπάρξει μήνυση από την Piaggio, θα περιλάβει το Fury η γερμανική δικαιοσύνη; Θα δούμε στο μέλλον.

Kαι τετράτροχο όχημα πόλης παρουσίασε η SYM

Kαι τετράτροχο όχημα πόλης παρουσίασε η SYM

Δυο χρόνια νωρίτερα στην Intermot και πάλι η ταϊβανέζικη SYM είχε παρουσιάσει το 3τροχο EΧ3 με τον υβριδικό κινητήρα (εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικό).

Αυτή τη φορά η SYM – που γιορτάζει φέτος τα 60 της χρόνια – παρουσίασε το concept EX4U, με τέσσερις τροχούς και εμφάνιση που παραπέμπει σε άμεσο αντίπαλο του Renault Twizzy, που κυκλοφορεί ήδη στην αγορά με σχετικά μικρή εμπορική επιτυχία. Το τετράτροχο της SYM χρησιμοποιεί ηλεκτρικό κινητήρα και μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Πηγή: www.intermot-cologne.com

To σαλόνι της Intermot Κολωνίας έκλεισε φέτος 50 χρόνια. Να τα 100στήσει

To σαλόνι της Intermot Κολωνίας έκλεισε φέτος 50 χρόνια. Να τα 100στήσει

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ