fbpx

Honda: Πατέντα σκούτερ με γκάζι στο πόδι!

Η πατέντα της Honda σε υβριδικό σκούτερ με πεντάλ γκαζιού στο πάτωμα!

Δημοσιεύθηκαν σε ιστοσελίδες τα σχέδια ενός μυστηριώδους σκούτερ της Honda, με πεντάλ γκαζιού που βρίσκεται στο πάτωμα. Αυτή η πιθανή ευρεσιτεχνία προμηνύει μια μελλοντική λύση; Θα αλλάξει την παραδοσιακή τοποθέτηση του περιστροφικού γκαζιού στο τιμόνι;

Συχνά ανακαλύπτουμε λύσεις του μέλλοντος χάρη σε σχέδια που προκύπτουν από καταθέσεις διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας. Για άλλη μια φορά, τα σχέδια που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο εγείρουν πολλαπλά και ενδιαφέροντα ερωτήματα.

Εδώ βλέπουμε ένα μικρό, κόμπακτ σκούτερ πόλης 125 cc, που χρησιμοποιεί μηχανισμό γκαζιού που βρίσκεται στο πάτωμα και μοιάζει με πεντάλ, όπως στα αυτοκίνητα.

Ο ξένος Τύπος που είχε πρόσβαση στην κατάθεση διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας κάνει λόγο για πεντάλ γκαζιού και όχι για φρένο, όπως βλέπουμε στα τρίτροχα σκούτερ για παράδειγμα.

Τι συμβαίνει; Μήπως η Honda μελετά την τοποθέτηση πεντάλ γκαζιού για τη γκάμα των σκούτερ της; Γιατί όχι, αφού μία από τις τάσεις αυτό τον καιρό συνίσταται στο να επεκτείνει όσο το δυνατόν περισσότερο τη βάση των μελλοντικών πελατών σκούτερ, προσελκύοντας ολοένα και περισσότερους στον κόσμο των δύο τροχών.

Yβριδικό (πρωτότυπο) σκούτερ έχει παρουσιάσει η Honda ήδη από το 2009!

Αυτό δείχνει και η πρόσφατη τάση των κατασκευαστών μοτοσυκλετών να παρουσιάσουν αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων σε μοτοσυκλέτες, όπως η Honda, η Yamaha, η BMW και η Kawasaki.

Έτσι, οι αυτοκινητιστές, οι οποίοι είναι και οι περισσότεροι χρήστες σκούτερ 125 κυβικών, θα έβρισκαν οικεία τη λύση ενός γκαζιού στο δεξί πόδι και όχι στο χέρι, όπως συμβαίνει σε μοτοσυκλέτες και σκούτερ μέχρι σήμερα. Γιατί όχι;

Βέβαια εδώ να πούμε πως οδηγώντας ένα μηχανοκίνητο δίτροχο χρειάζεται μερικές φορές να βάλεις και τα δύο πόδια στο έδαφος για να διαχειριστείς την ισορροπία σου και στην περίπτωση του πεντάλ γκαζιού στο πάτωμα, αν πρέπει να χρησιμοποιήσεις το δεξί σου πόδι για να επιταχύνεις ξεκινώντας, αυτό μπορεί να είναι προβληματικό.

Aυτή τη στιγμή η Honda διαθέτει στη γκάμα της ένα πλήρως ηλεκτρικό σκούτερ, το ΕΜ1

Επ’ αυτού του θέματος ορισμένα μέσα ενημέρωσης επισημαίνουν ότι το συγκεκριμένο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας αφορά διπλό έλεγχο γκαζιού, δηλαδή το σκούτερ έχει ένα κλασικό γκάζι στο τιμόνι και ένα στο πάτωμα, κάτι που και πάλι κατά την άποψή μας θα μπορούσε να μπερδέψει επικίνδυνα τον αναβάτη/οδηγό.

Πέρα από το γκάζι στο πάτωμα, παρατηρούμε στα σχέδια ευρεσιτεχνίας της Honda κι έναν μεγάλο κύλινδρο ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη στο επίπεδο του δαπέδου. Θα μπορούσε να είναι ένας ηλεκτροκινητήρας, που κάνει το σκούτερ υβριδικό, μια κατηγορία σκούτερ που θα γίνουν δημοφιλέστερα στο μέλλον.

To τελευταίο πρωτότυπο που παρουσίασε η γιαπωνέζικη εταιρία ήταν το SC e, το 2023

Τα υβριδικά σκούτερ (αν και λίγο βαρύτερα, πολυπλοκότερα και ακριβότερα) θα μπορούν να ταξιδεύουν κανονικά με συμβατικό κινητήρα και όπου χρειάζεται (ή επιβάλλεται, όπως πχ σε κέντρα πόλεων) να ενεργοποιούν τον ηλεκτρικό κινητήρα, ώστε το σκούτερ να κινείται ήσυχα και με μηδενικούς ρύπους.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X