Άλλες χώρες, άλλες προδιαγραφές…
Είναι γνωστό ότι από χώρα σε χώρα υπάρχουν προδιαγραφές που αλλάζουν, ακόμα κι αν πρόκειται για το ίδιο μοντέλο… και τελικά ακόμα κι αν πρόκειται για ένα “παγκόσμιο σκουτερ”, όπως ονομάζει η Honda το Vision 110, που υποτίθεται ότι είναι ίδιο για όλο τον κόσμο.
Είναι δημοφιλές και είναι συμπαθέστατο, το μικρούλι της Honda που ακούει στο όνομα “Όραμα”, δηλαδή Vision και παράλληλα είναι οικονομικό στην απόκτησή του – κάτω από 2,0 ευρώ για την έκδοση με τους 14άρηδες τροχούς – και στην κατανάλωσή του. Ίδιο πάντως δεν είναι στις αγορές του κόσμου, το σκούτερ που κατασκευάζεται από θυγατρική της Honda στην Κίνα, αφού στο Βιετνάμ όπως βλέπετε στις φωτογραφίες κυκλοφορεί σε διχρωμία.
Είναι πολύ ενδιαφέρουσα η “τοποθέτηση” της Honda πάνω στο θέμα “παγκόσμιο σκούτερ”-Vision , που είναι ένα βασικό, απλό στην κατασκευή δίτροχο, που θα πωλείται σε όλο τον κόσμο, αφού η εταιρία έχει προτιμήσει να κινηθεί συντηρητικά από πλευράς εμφάνισης. Το Honda Vision 110 θυμίζει από παπί της εταιρίας μέχρι SH 150/300, διατηρώντας πάντως μιαν εταιρική ταυτότητα.
Ενδιαφέρον εμφανίζει και η επιλογή των χρωμάτων, η οποία στην Ελλάδα και την Ευρώπη κινείται κλασικά: άσπρο-μαύρο-ασημί-ασημί/μπλε.. άντε και ένα κοκκινωπό. Εννοείται βέβαια ότι τα χρώματα που πουλάνε περισσότερο από τα υπόλοιπα και στην Ελλάδα είναι το άσπρο και το ασημί… Με τέτοια χρώματα οι συντηρητικές γραμμές του σοβαρεύουν ακόμα περισσότερο και το σκουτεράκι γίνεται ακόμα πιο συνηθισμένο.
Δείτε όμως τι αντίκτυπο προκαλούν δυο αυτοκόλλητα και πως μπορούν να αλλάξουν το image ενός γνωστού σχήματος, όπως έκαναν οι Βιετναμέζοι, οι οποίοι ζωντανεύουν με δυο κινήσεις το μοντέλο. Άλλαξαν δυο-τρια πλαστικά κομμάτια με διαφορετικού χρώματος και έβαλαν αυτοκόλλητα σε κάποια σημεία που είχαν την κατάλληλη επιφάνεια, ενισχύοντας την εικόνα του Vision προς το πιο μοντέρνο.
Πιο συγκεκριμένα έχουν αλλάξει τα πλαστικά του κάτω μέρους του δαπέδου και του εσωτερικού της ποδιάς, με ανοιχτόχρωμα, στους συνδυασμούς κόκκινο, μαύρο, καφέ και έχουν τοποθετηθεί αυτοκόλλητα στα μεγάλα πλαϊνά καπάκια και το ρύγχος, φρεσκάροντας εύκολα και γρήγορα το scooter. Αυτά στο Βιετνάμ, όπου αν προσέξατε τα Vision δεν φορούν τις γνωστές μας 5μπρατσες ζάντες με τις “ίσιες” ακτίνες, αλλά 6μπρατσες, πιο ενισχυμένες, πιο όμορφες, με μπράτσα που κάνουν καμπύλη και δημιουργούν μια εικόνα έλικα.
Στην Ινδονησία αντίστοιχα στα Vision που πωλούνται εκεί και ονομάζονται Spacy, έχουν παραμείνει μαύρα τα εσωτερικά πλαστικά, με τα χρωματιστά πλαστικά (μπλε, πράσινο, κόκκινο, άσπρο) επενδεδυμένα με πιο έντονα αυτοκόλλητα να δημιουργούν διχρωμία και αντίθεση, αλλάζοντας έντονα το ύφος του σκούτερ.
Στα ινδονησιακά Spacy προσέξτε επίσης ότι στο μπροστινό μέρος του σκούτερ κάτω από τον προβολέα, υπάρχει πινακίδα για τον αριθμό κυκλοφορίας, αφού ακολουθείται ακόμα το παλιό βρετανικό σύστημα που ήθελε ακόμα και τα δίτροχα να έχουν πινακίδες μπρος-πίσω!
Τέλος στην Ταϊλάνδη το Vision έχει ένα πολύ διαφορετικό στοιχείο, αφού σε αυτή την ασιατική χώρα το σκουτεράκι της Honda κυκλοφορεί μόνο με ζάντες με ακτίνες και όχι με χυτές αλουμινένιες, όπως σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο! Για λόγους κόστους, αντοχής (λόγω κακοτράχαλων δρόμων και χωματόδρομων) και οικονομικότερης επισκευής των ζαντών, στην Ταϊλάνδη, αλλά και σε άλλες χώρες, προτιμούνται συχνά οι ακτίνες από τους κατασκευαστές.