fbpx

YAMAHA NMAX 150, 2015: ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ PCX

Τεχνολογία, ABS και μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων

Στη Τζακάρτα της Ινδονησίας έγινε η επίσημη παρουσίαση των μοντέλων που θα δούμε στο μέλλον από την εταιρία από την Yamaha Motor Company (YMC). Ένα από αυτά μάλιστα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον για την ευρωπαϊκή αγορά και θα κατασκευαστεί στην Ινδονησία. Ελάχιστες φωτογραφίες διέρρευσαν στον τύπο.

Ένα ακόμα μοντέλο έρχεται να προστεθεί στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία των σκούτερ κυβισμού 125-150 cc. Πρόκειται για το ολοκαίνουργιο Yamaha Nmax 150, το οποίο ανακοινώθηκε από τον πρόεδρο της εταιρίας και CEO Hiroyuki Yanagi για το 2015 σε κλειστή εκδήλωση για συνεργάτες της εταιρίας στη Τζακάρτα.

Θα είναι το 4ο σκούτερ που φοράει κινητήρα με τεχνολογία Blue Core (πατήστε εδώ), μετά το Nozza Grande (Βιετνάμ), Grand Filano (Tαϊλάνδη) και Mio M3 125 (Iνδονησία). Η τεχνολογία Blue Core προσφέρει μεγάλη εκμετάλευση καυσίμου (μικρή κατανάλωση) και εμφανίστηκε το 2014. Χρησιμοποιείται σήμερα και από το Yamaha YZF-R25 το οποίο κατασκευάζεται από την Yamaha Ινδονησίας.

yamaha-nmax-150-indonesia

Φωτογραφία από το συνέδριο της Yamaha στη Τζακάρτα

Φωτογραφία από το συνέδριο της Yamaha στη Τζακάρτα

Το ολοκαίνουργιο Yamaha NMAX 150 θα χρησιμοποιεί έναν νέο υγρόψυκτο εξελιγμένο κινητήρα Blue Core με το σύστημα VVA (Variable Valve Αctuation) με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων ! Είναι ένα σύστημα που για πρώτη φορά στον κόσμο χρησιμοποιείται σε σκούτερ και το οποίο θα αναλύσουμε όταν έχουμε περισσότερες πληροφορίες. Ο κινητήρας είναι 155 cc, με έναν εκκεντροφόρο και ψεκασμό και θα αποδίδει 15 ίππους στις 8.000 rpm. Το πλαίσιο είναι ελαφρύ και άκαμπτο, χρησιμοποιεί 13άρηδες τροχούς και ελαστικά ειδικά εξελιγμένα για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Στον στάνταρ εξοπλισμό θα χρησιμοποιείται στον μπροστινό και πίσω δίσκο ABS στα φρένα, γεγονός που κάνει το NMAX το πρώτο σκούτερ στην Ν. Α. Ασία. που φοράει σύστημα αντιμπλοκαρίσματος. H εμφάνιση είναι μοναδική και τα γονίδια από τα TMΑΧ και ΧΜΑΧ είναι εμφανή στην εμφάνισή του. Το βάρος φτάνει τα 127 κιλά και το ντεπόζιτο χωράει 6.8 lt, κάτι που σημαίνει ότι σε συνδυασμό με την καλή κατανάλωση η αυτονομία θα είναι μεγάλη. Μεγάλος είναι και ο χώρος κάτω από τη σέλα και χωράει ένα φουλφέις κράνος και μικροπράγματα.

Ολόφρεσκη εμφάνιση, που χρησιμοποιεί DNA από τα ΤΜΑΧ και ΧΜΑΧ

Yamaha NMAX 150: Ολόφρεσκη εμφάνιση, που χρησιμοποιεί DNA από τα ΤΜΑΧ και ΧΜΑΧ

Yamaha_nmax_150_2015_4

Για την αγορά της Ινδονησίας η τιμή του Yamaha NMAX 150 θα είναι στις 27.4 εκατομμύρια ρουπίες Ινδονησίας (1.900 ευρώ) και πρόκειται για μια πολύ καλή τιμή, αφού θα κατασκευάζεται σε τοπικό εργοστάσιο της εταιρίας. Αντίθετα το Honda PCX 150 που κατασκευάζεται και εισάγεται από το Βιετνάμ κοστίζει 39,8 εκατομμύρια ρουπίες (2.800 ευρώ).

Το νέο σκούτερ της Yamaha θα βρίσκεται στους δρόμους της Ινδονησίας μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου του 2015 και η Yamaha Ινδονησίας στοχεύει σε πωλήσεις 12.000 κομματιών τον πρώτο χρόνο. Σύντομα θα γνωρίζουμε αν το εργοστάσιο θα είναι έτοιμο για εξαγωγές, αφού πρόκειται για ένα μοντέλο που θα ενδιέφερε έντονα ευρωπαϊκές αγορές, και την ελληνική φυσικά. Αναμένουμε νέα και περισσότερες πληροφορίες τις οποίες θα δημοσιεύσουμε το συντομότερο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ