YAMAHA MIO 125: Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΥΑΜΑΗΑ

Aπό την Ασία, για την Ευρώπη;

Θα μπορούσε να αποτελεί την άμεση απάντηση της Yamaha στο θέμα “125άρι καθημερινής μετακίνησης, με σπορ εμφάνιση”, αφού το Yamaha MIO 125 MX κυκλοφορεί σήμερα με επιτυχία σε Ταϊλάνδη, Φιλιππίνες, Μαλαισία, Βιετνάμ και την Ινδονησία. Λόγω των πωλήσεων, αλλά και των επιδόσεών του (βλ. και οικονομία καύσιμου) ερευνάται από την εταιρία το κατά πόσον θα μπορούσε να γίνει ο αντίπαλος του Honda Vision 110 και των άλλων οικονομικών σκούτερ που ετοιμάζονται (βλ. Kymco People One 125Piaggio Fly 125/150, κ.λπ.). Κι εμείς λοιπόν σας το παρουσιάζουμε…

Πιο σπορ έκδοση του Mio, με περισσότερο κόκκινο χρώμα και αυτοκόλλητα

Ο κινητήρας είναι του ΜΙΟ είναι μοντέρνος και υδρόψυκτος. Είναι τετράχρονος φυσικά, μονοκύλινδρος, με υποτετράγωνες διαστάσεις, δηλαδή με την διαδρομή μεγαλύτερη από τη διάμετρο, τακτική που ακολουθείται σε πολλούς κινητήρες σκούτερ πλέον. Η κεφαλή είναι διβάλβιδη και ο εκκεντροφόρος ένας (κάτι που ισχύει και στο Honda Vision).

Η ιπποδύναμη του ψεκαστού κινητήρα φτάνει του 10,6 ίππους στις 8.000 στροφές (και η ροπή στο 1,02 kgm. Στις 8.000 σ.α.λ.). Aπευθύνεται σε χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας (Μαλαισία, Ταϊλάνδη, Ινδονησία, Βιετνάμ, Φιλιππίνες, με διαφορετικά ονόματα για την κάθε μια), είναι πετυχημένο σε πωλήσεις – και πρωτοπαρουσιάστηκε στις αγορές της περιοχής το 2003, με κινητήρα 113 κυβικών. Ο κυβισμός αυξήθηκε στο πέρασμα του χρόνου, η εμφάνιση έγινε πιο πολύ σπορ και οι βελτιώσεις ήταν πολλές.

To Υamaha MIO 125 σε 4 εκδόσεις με διαφορετικούς τροχούς και χρώματα

Όταν άλλαξε εμφάνιση και το μοντέλο ονομάστηκε Yamaha MIO 125 MX, το σύνολο έγινε πιο δυναμικό και σπορ και δέχτηκε τον νέο εξελιγμένο κινητήρα. Στην Ταϊλάνδη το νέο μοντέλο παρουσιάστηκε από τον ίδιο τον Valentino Rossi (για το 2010), μπροστά σε 10.000 άτομα στην Μπανγκόνγκ.

Ακόμα και ο Rossi έχει το δικό του ΜΙΟ 125…

Ο υδρόψυκτος κινητήρας έχει δεχθεί επίστρωση DiAsil στο χιτώνιό του, για αυξημένη αντοχή και καλύτερη ψύξη. Για να βελτιωθεί η ψύξη μάλιστα ο κινητήρας έχει τοποθετημένο το ψυγείο στο δεξί του πλάι.

Η τροφοδοσία γίνεται με καρμπιρατέρ της Mikuni 26mm, αλλά υπάρχει και πρόβλεψη για ηλεκτρονικό ψεκασμό. Ο κυβισμός, με αύξηση της διαμέτρου έφτασε τα 125 κυβικά εκατοστά

Το Υamaha Μio 12, σε έκδοση limited-edition “Μotogp-Rossi”

Το βάρος του είναι χαμηλό στα 104 Kg και η χωρητικότητα ντεπόζιτου βενζίνης στα 4,2 λίτρα. Το μεταξόνιο είναι μικρό στα 1.240 χιλιοστά και το ύψος σέλας απέχει μόνο 745 χιλιοστά από το έδαφος.

Οι τροχοί είναι 14άρηδες και τα λάστιχα 70/90 μπροστά και 80/90 πίσω. Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος 12,8 λίτρων που χωράει ένα ανοικτό κράνος.


Δισκόφρενο υπάρχει στον μπροστινό τροχό και ταμπούρο στον πίσω. Στην πίσω ανάρτηση υπάρχει ένα αμορτισέρ, ενώ αν προσέξετε στην αριστερή πλευρά του κινητήρα υπάρχει και μανιβέλα για την εκκίνηση και μάλιστα μεγάλων διαστάσεων (άρα είναι λειτουργική)
Eμπρός λοιπόν Yamaha Ευρώπης, τι περιμένετε; Η απάντησή στα “global scooter”, σούπερ οικονομικά, χαμηλής τιμής, σκούτερ των ανταγωνιστών σας είναι έτοιμη!

 ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΕΝΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ VIDEO ΜΕ ΤΟ YAMAHA MIO