fbpx

YAMAHA AEROX 4, 50: ΤΩΡΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟ

Ίδιο σύνολο, τετράχρονος κινητήρας

Aν υπολογίσουμε ότι κάποιοι δεν αρέσκονται στους δίχρονους κινητήρες και για αυτούς το γνωστό μας σπορ σκουτεράκι της Yamaha, το Aerox, αντιμετώπιζε πρόβλημα… τότε για αυτούς η Yamaha φρόντισε να το παρουσιάσει για το 2014 και με τετράχρονο κινητήρα, στο σαλόνι του Μιλάνο. 

Οι δίχρονοι κινητήρες είναι απλοί στην κατασκευή, ελαφροί, ισχυροί και απαιτούν ελάχιστη συντήρηση. Αυτά είναι τα θετικά τους στοιχεία. Τα αρνητικά τους είναι η αυξημένη κατανάλωση, ο ενοχλητικός – για τους άμαθους – ήχος τους, ο καπνός που εκπέμπεται και η μυρωδιά του καμμένου λαδιού.

Όπως είδαμε όμως παραπάνω οι επιδόσεις είναι το ισχυρότερό τους ατού. Ένα δίχρονο 50άρι έχει επιδόσεις τετράχρονου 100αριού, από την άλλη όμως οι τετράχρονοι κινητήρες επιδεικνύουν οικονομία καυσίμου και συνολικά πιο πολιτισμένη, ήσυχη λειτουργία. Αυτό ακριβώς στόχευε να κάνει η Yamaha με το λανσάρισμα του νέου Yamaha Aerox 4 με τετράχρονο κινητήρα.

 

Το δυναμικό, νεανικό, σπορτίβικο design είναι και πάλι εμφανές πάνω στο Aerox 4, στοιχείο που το κάνει να ξεχωρίζει από οποιοδήποτε άλλο σκούτερ της αγοράς.

Χαρακτηριστικά του, το σχεδόν μονόσελο για τον αναβάτη, με ένα μικρό, μινιμαλιστικό τμήμα σέλας για τον συνεπιβάτη που πατάει τα πόδια του σε εγκοπές πάνω στο δάπεδο.

Το δάπεδο που είναι δεν είναι επίπεδο, αφού πρέπει να χωρέσει και την κεντρική ραχοκοκκαλιά που προσφέρει αυξημένη ακαμψία στο πλαίσιο.

Χαρακτηριστική είναι και η διπλή εισαγωγή-γρίλια στην επιμηκυμένη ποδιά/ρύγχος που θυμίζει αγωνιστικό αυτοκίνητο, ο μικρός προβολέας σχήματος V και οι αεροτομές, εξογκώματα στα πλαϊνά οπίσθια καπάκια.

Το πίσω φωτιστικό σώμα ενσωματώνεται απόλυτα στην ουρά και σχεδόν εξαφανίζεται. Στην γκρίζα έκδοση οι τροχοί είναι μαύροι και το άσπρο ελατήριο του μονού αμορτισέρ τονίζει ακόμα περισσότερο την αγωνιστική κληρονομία του Aerox.

Για το 2014 η Yamaha θα διαθέτει λοιπόν το νέο Aerox 4 μαζί με τα ήδη υπάρχοντα δίχρονα Aerox R και Aerox Naked. Το νέο Aerox θα χρησιμοποιεί τον ίδιο ελαφρύ σκελετό με το δίχρονο αδελφάκι του.

Διατηρούνται οι 5 ακτίνες ζάντες των 13 ιντσών, τα δυο δισκόφρενα των 190mm μπροστά και πίσω, τον αποθηκευτικό χώρο για ένα φουλφέις κράνος κάτω από τη σέλα, το πλήρως LCD όργανο πάνω στο τιμόνι.

 

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ