VESPA SEI GIORNI II, 2019: Με την πατίνα των αγώνων

Το αγωνιστικό παρελθόν της Vespa

Η Vespa Sei Giorni με την ιδιαίτερη εμφάνιση και την ιστορία πίσω από αυτήν κατάφερε να πετύχει καλές πωλήσεις στην αγορά της Ευρώπης. Τώρα η Piaggio παρουσιάζει μια δεύτερη έκδοση που λέγεται Sei Giorni II, έχει διαφορετικό χρώμα και λεπτομέρειες και θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό.

Είναι ένας “μοντέρνος θρύλος” σύμφωνα με την εταιρία που αποτίει φόρο τιμής “στην πιο σημαντική αγωνιστική Vespa του παρελθόντος”. Παράλληλα η Vespa Sei Giorni II χρησιμοποιεί τον νέο, ισχυρότερο κινητήρα 300 HPE των 23 ίππων.


Η πρώτη έκδοση
Sei Giorni εμφανίστηκε το 2017 και τώρα έρχεται η έκδοση Vespa Sei Giorni II να συνεχίσει αυτή τη μοντέρνα ιστορία. Και τα δύο είναι μοντέλα που βασίζονται βεβαίως πάνω στις απλές Vespa GTS, οι οποίες έχουν δεχτεί κάμποσες αλλαγές.


Η νέα έκδοση Sei Giorni θέλει να υπενθυμίσει τα αγωνιστικά κατορθώματα της αυθεντικής, της πρώτης Vespa Sport “Sei Giorni”, η οποία είχε κατασκευαστεί ειδικά για τον απαιτητικό αγώνα
regularite του “Sei Giorni Internazionale di Varese”, το 1951. Οι αναβάτες με το συγκεκριμένο σκούτερ κατάφεραν τότε να αποσπάσουν 9 χρυσά μετάλλια.

Μια από αυτές τις Vespa Vespa Sei Giorni, με τον αριθμό συμμετοχής 94, εκτίθεται στο Μουσείο της Piaggio, στην Pontedera, δίπλα σε μια σύγχρονη GTS Vespa GTS Sei Giorni, πρώτης έκδοσης, του 2017.

Η σπορτίβικη πλευρά της Vespa Sei Giorni II ενισχύθηκε από τον βασισμένο στον προηγούμενο και βελτιωμένο κινητήρα 300 HPE (High Performance Engine), ο οποίος είναι υγρόψυκτος με τέσσερις βαλβίδες και ηλεκτρονικό ψεκασμό.

Ισχυρότερος σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, με μέγιστη ισχύ στους 23,8 ίππους (17,5 kW), η οποία μεταφράζεται σε αύξηση 12%, ενώ η μέγιστη ροπή (26 Nm), αυξήθηκε κατά 18%.

Είναι εντυπωσιακό και αξιοπρόσεκτο ότι όποτε η Vespa τοποθετεί προβολέα (ειδικά στις GTS) πάνω στο μπροστινό φτερό, φαίνεται να αρέσει στον κόσμο και τιμά τα μοντέλα αυτά με πωλήσεις. Πέρα από το “φανάρι κάτω”, το σωληνωτό-εμφανές τιμόνι και το κομψό στρογγυλό όργανο, η μικρή ζελατίνα πάνω από αυτό, αλλά και η νέα “γραβάτα” στην ποδιά, μαζί με τις μαύρες ματ λεπτομέρειες, ενδυναμώνουν τον σχεδιαστικό χαρακτήρα του Sei Giorni II.

Ένα μαύρο number plate (αριθμός συμμετοχής σε αγώνα) με το νούμερο “6” έρχεται κατευθείαν από το αγωνιστικό τμήμα της Vespa – το Squadra Corse της δεκαετίας του ’50 – και ενισχύεται από μαύρες λεπτομέρειες όπως οι ζάντες των τροχών και ο προφυλακτήρας του τελικού της εξάτμισης. Η Vespa Sei Giorni II ξεχωρίζει επίσης από το νέο αποκλειστικό της χρώμα, που είναι βαθύ γκρίζο ματ.

Ένα ξεχωριστό σκούτερ της Piaggio, με πολλή κομψότητα αλλά και με αγωνιστικό παρελθόν.

X